Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/1/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/1/2004
Test mtx
O ίδιος 1.300άρης κινητήρας
Η παρουσίαση ενός νέου βασικού κινητήρα ταυτόχρονα με τη διάθεση του ανανεωμένου Lanos θα αποτελούσε σίγουρα μια ευχάριστη έκπληξη. Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν έγινε και έτσι ο 8βάλβιδος κινητήρας των 1.349 κ.εκ. συνεχίζει να προσφέρει τις, μέτριες για τις απαιτήσεις της κατηγορίας, επιδόσεις του. Η παρουσία του εξυπηρετεί αποκλειστικά οικογενειακούς ρυθμούς κίνησης και θα προβληματίσει τον οδηγό όταν το αυτοκίνητο φορτωθεί με επιβάτες και αποσκευές. Από την άλλη μεριά όμως ο εν λόγω κινητήρας διαθέτει πολιτισμένη λειτουργία, είναι οικονομικός σε κατανάλωση καυσίμου και συνδυάζεται αρμονικά με το "συνεργάσιμο" επιλογέα ταχυτήτων.
Ο 1.300άρης 8βάλβιδος κινητήρας των 75 ονομαστικών ίππων υπολείπεται σε επιδόσεις του ανταγωνισμού αποτελώντας το βασικό μειονέκτημα του ανανεωμένου Daewoo Lanos.

 
 Daewoo Lanos 1,3 4D (2000-2003)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
"Στήσιμο" για οικογενειακούς ρυθμούς
Εξωτερικές αλλαγές - Εσωτερικές αλλαγές
Αυξημένη η ακαμψία
Πρακτικές οι αλλαγές
O ίδιος 1.300άρης κινητήρας