ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/12/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/12/2004
Test mtx
Fight Club
Εσωτερικό
Ντιζάιν από Astra, ποιότητα από όλους
Κάτι ανάλογο με όσα ισχύουν για την εξωτερική σχεδίαση συναντούμε και στον εσωτερικό χώρο των τριών μικρομεσαίων που συγκρίνουμε. Το Opel Astra είναι σαφέστατα το πιο “καλλιεργημένο” αισθητικά υιοθετώντας σχήματα (ειδικά στην κεντρική κονσόλα) τα οποία προσφέρουν αρκετά αισθητές δόσεις δυναμισμού ενώ η εμφανής επιρροή που έχει ασκήσει το Vectra λειτουργεί θετικά χαρίζοντας μια αύρα σοβαρότητας και πολυτέλειας στο όχημα. Συνολικά το Astra θα μπορούσε να είναι το πιο ολοκληρωμένο εάν δεν απουσίαζαν οι θήκες για ποτήρια και μικροαντικείμενα από το εσωτερικό του, η έλλειψη των οποίων είναι ιδιαίτερα εμφανής. Από την άλλη πλευρά το Ford Focus είναι σχετικά λιτό και εύλογα δείχνει ιδιαίτερα σοβαρό. Εξάρσεις σχεδιαστικές δεν συναντώνται ενώ τόσο η εργονομία όσο και η σχεδίαση σε ό,τι αφορά τη δημιουργία χώρων για μικροαντικείμενα είναι ιδιαίτερα προσεγμένες. Ίσως θα μπορούσαμε να σημειώσουμε για το όχημα της Ford ότι δείχνει λίγο “σκοτεινό” λόγω του χρωματισμού του ταμπλό. Περισσότερο φωτεινό χάρη και σε μια πιο αισθητή διχρωμία στο ταμπλό δείχνει το VW Golf χωρίς πάντως να ξεχωρίζει για την πρωτοτυπία του. Στοιχεία γνώριμα για οχήματα της VW συναντώνται σε ένα σύνολο “δωρικό”, το οποίο κερδίζει πάντως θετικά σχόλια χάρη σε λεπτομέρειες όπως οι δύο ιδιόμορφες χειρολαβές στη βάση της κεντρικής κονσόλας, ο πίνακας οργάνων κ.λπ. Από πλευράς ποιότητας η κατάσταση είναι λιγότερο ξεκάθαρη, καθώς το Ford Focus έχει αναβαθμιστεί σε μεγάλο βαθμό στον τομέα της στιβαρότητας, της συναρμολόγησης και (πιο αισθητά) στον τομέα της ποιότητας των υλικών καθώς ολόκληρο το ταμπλό είναι επενδεδυμένο με μαλακά πλαστικά. Το Opel Astra είναι εξίσου ποιοτικό και έχει και ένα προβάδισμα σε ό,τι αφορά το φινίρισμα και την έμφαση στη λεπτομέρεια, ενώ το χαρακτηρίζουν μαλακά υλικά και απουσία τριγμών. Τέλος το VW Golf διαθέτει επίσης μαλακά πλαστικά, ίσως την καλύτερη συναρμολόγηση και το ταμπλό του δείχνει σαν να είναι ένα ενιαίο σύνολο.
Το Ford Focus προβάλλει ως βασικό όπλο πλέον την ποιότητά του σε όλους τους τομείς. Η σχεδίαση είναι γνώριμη.

Το Opel Astra έχει αισθητική η οποία υποδηλώνει hi-tech υπόβαθρο ενώ οι επιρροές από το Vectra είναι θετικές.

Το VW Golf δεν διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας, είναι όμως σύγχρονο και όμορφο ενώ και η κορυφαία ποιότητα είναι το βασικό γνώρισμά του.

 
 Ford Focus 1,6 5d vs Opel Astra 1,6 5d vs VW Golf 1,6 FSI 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρες
Χώροι επιβατών
Χώροι αποσκευών
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα