Με εξαίρεση το χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών το Ford Focus είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο.
Από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων το Focus είναι σημαντικά μεγαλύτερο τόσο σε ό,τι αφορά το μήκος όσο και το πλάτος του αμαξώματος, το οποίο σε συνδυασμό με το επίσης μεγάλο μήκος του μεταξονίου (μεγαλύτερο από ό,τι των Astra και Golf) δημιουργεί τις κατάλληλες βάσεις για τη δημιουργία μιας ευρύχωρης καμπίνας.
Στην πράξη αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά οι σχεδιαστές τα εκμεταλλεύτηκαν πλήρως με αποτέλεσμα το Focus να επιδεικνύει το μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος εμπρός και πίσω ενώ και ο ελεύθερος χώρος που παρέχεται για τα πόδια των πίσω επιβατών είναι ο μεγαλύτερος ανάμεσα στα τρία αυτοκίνητα.
Σε αχίλλειο πτέρνα για το Focus αναδεικνύεται ο αρκετά περιορισμένος χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, κάτι που οφείλεται στην έντονη κλίση της οροφής σε εκείνο το σημείο.
Το VW Golf, παρά το γεγονός ότι το μήκος και το πλάτος του αμαξώματος αλλά και το μήκος του μεταξονίου δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλα, παρέχει πολύ καλό σε μέγεθος χώρο για τα κεφάλια τόσο των εμπρός όσο και των πίσω επιβατών ενώ και ο χώρος που εξασφαλίζεται για τα πόδια των πίσω επιβατών είναι πολύ ικανοποιητικοί.
Το πλάτος τόσο εμπρός όσο και πίσω δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο αλλά ικανοποιεί ενώ το κεντρικό τούνελ στο δάπεδο ίσως προβληματίσει τον πίσω μεσαίο επιβάτη με τον όγκο του.
Το Astra κυρίως χάρη στο αρκετά μεγάλο μεταξόνιο καθιστά τη φιλοξενία των πίσω επιβατών άνετη, αφού τόσο ο διαθέσιμος “αέρας” για τα κεφάλια τους όσο και ο ελεύθερος χώρος για τα γόνατα είναι πολύ καλοί σε μέγεθος.
Ένα στοιχείο το οποίο περιορίζει κάπως το συνολικά καλό αποτέλεσμα είναι το συνολικό εσωτερικό πλάτος στο εμπρός και το πίσω μέρος της καμπίνας.
Ολοκληρωμένο σε κάθε τομέα είναι το VW Golf και ξεχωρίζει σε ό,τι αφορά τα κεφάλια πίσω.
Το Opel Astra υστερεί ελαφρώς σε ό,τι αφορά το εσωτερικό πλάτος, όμως η συνολική “επίδοσή” του είναι καλή.
Ford Focus 1,6 5d vs Opel Astra 1,6 5d vs VW Golf 1,6 FSI 5d