Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/8/2006
Αφιέρωμα
Με 15 κάμπριο στην Εύβοια
Peugeot 307 CC 1,6
Διαβάστηκε από 12411 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/8/2006
H συνταγή του λέοντα
Το 307 CC παρουσιάστηκε το 2003, ενώ πριν από μερικούς μήνες ανανεώθηκε μαζί με ολόκληρη την γκάμα του μικρομεσαίου, από την οποία διατηρεί στενότερους δεσμούς με τις χάτσμπακ εκδόσεις, από όπου προέρχεται και το μεταξόνιο.
Σχεδιάζουμε επιθετικά…
… αυτό "λέει" η Peugeot εδώ και αρκετά χρόνια και το 307 CC δεν αποτελεί εξαίρεση. Μάλιστα, η πρόσφατη (τέλη 2005) ανανέωση ενίσχυσε ακόμη περισσότερο το δυναμισμό του οχήματος, χωρίς πάντως να διαταράσσεται η εντυπωσιακή ισορροπία ανάμεσα σε αυτό το στοιχείο και τον άλλο μεγάλο πρωταγωνιστή, που είναι η κομψότητα του συνόλου. Σχεδιαστικά πάντως, συναντούμε και εδώ ένα βασικό στοιχείο όλων σχεδόν των CC, τον αρκετά μεγάλο πίσω πρόβολο, κάτι που είναι απαραίτητο για τα οχήματα του είδους, προκειμένου να αποθηκεύεται η οροφή. Οι Γάλλοι πάντως ξεπέρασαν τον κίνδυνο ενός άνισου σχήματος, υιοθετώντας πολλές καμπύλες γραμμές στο πίσω μέρος και τοποθετώντας ένα ζεύγος από εντυπωσιακά φωτιστικά (με LEDs) σε αυτήν την περιοχή.
Ο δεύτερος στόχος…
… για κάθε κατασκευαστή που ασχολείται με ένα μικρομεσαίο CC, είναι οι χώροι για τέσσερις επιβάτες. Σε αυτόν τον τομέα το 307 CC είναι από τις καλές προτάσεις της κατηγορίας του, με τις πιο ανταγωνιστικές περιοχές σύγκρισης να εντοπίζονται στο πλάτος της καμπίνας εμπρός και πίσω, αλλά και στο διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια. Ο χώρος αποσκευών (350-204 λίτρων κατά περίπτωση) επίσης ικανοποιεί. Το εσωτερικό φυσικά και είναι γνώριμο, τόσο από πλευράς σχεδίασης, όσο και ποιότητας.
Το καλύτερό τoυ… Με διαφορά, η εμφάνιση του εμπρός μέρους αλλά και του πίσω, κυρίως με τα φώτα αναμμένα
Το χειρότερό τoυ…:Η επιτάχυνση εν κινήσει με 5η σχέση
Στο δρόμο…
Πολύ ικανό σε κάθε είδους πρόκληση αποδεικνύεται το 307 CC κατά την κίνηση στο δρόμο και μάλιστα ακόμη και από τη βασική του έκδοση. Αυτό σημαίνει, αφ' ενός ότι ακόμη και κακής ποιότητας δρόμοι με λακκούβες δε θα ενοχλήσουν το όχημα και δε θα χαλάσουν τη διάθεση των επιβαινόντων. Αφ' ετέρου, σε δρόμο με στροφές, το 307 CC δε "δυσανασχετεί" στο ενδεχόμενο πίεσης από τον οδηγό. Το καλό σε αίσθηση τιμόνι, η υψηλή απόδοση των φρένων, αλλά και η ικανοποιητική στρεπτική ακαμψία δημιουργούν ένα "πακέτο", που στρίβει με αυτοπεποίθηση, αλλά και φιλικότητα προς το χειριστή. Τελικά, ίσως μόνο η χαλαρή αίσθηση του επιλογέα να αποτελεί μια "παραφωνία", η οποία ξεπερνιέται πάντως. Στα του κινητήρα τώρα, το σύνολο των 1,6 λίτρων δε στερείται δύναμης ή τραβήγματος και κινεί αξιοπρεπώς το αμάξωμα. Ωστόσο, οι επιταχύνσεις εν κινήσει είναι αυτές που τονίζουν κάπως την ανάγκη για κάτι πιο "βιταμινούχο".
Το εσωτερικό δεν απέχει σχεδιαστικά από τις αμιγώς κλειστές εκδόσεις του 307. Καλή είναι η ποιότητα και σε εύκολες θέσεις οι διακόπτες.
Η οροφή ανοίγει με τον κλασικό τρόπο γι αυτού του είδους τα οχήματα. Με το πάτημα ενός διακόπτη λοιπόν κατεβαίνουν τα παράθυρα και κατόπιν αναδιπλώνεται η οροφή σε ειδική θέση, στο χώρο αποσκευών. Τόσο η εφαρμογή, όσο και η λειτουργία της οροφής ικανοποιούν. Δεν ξέρουμε σε τι μπορεί να φανεί χρήσιμο, αλλά η αναδίπλωση μπορεί να γίνει με ταχύτητα έως και 10 χλμ/ώρα.

 
 ΓΥΡΟΣ ΚΑΜΠΡΙΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Chevrolet Corvette C6
Opel Astra TwinTop 2,0T
Peugeot 307 CC 1,6
Renault Megane CC 1,6
VW Eos 2,0 FSI
Citroen C3 Pluriel 1,6
Daihatsu Copen 1,3
Mitsubishi Colt CZC 1,5T
Nissan Micra C+C 1,6
Οpel Tigra TwinTop 1,8
Peugeot 206 CC 1,6
BMW Z4 2,0
Μazda MX-5 2,0
Mercedes SLK 200K
Volvo C70 2,4 (170PS)