Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/8/2006
Αφιέρωμα
Με 15 κάμπριο στην Εύβοια
Renault Megane CC 1,6
Διαβάστηκε από 12411 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/8/2006
Σε συνεχή επαφή…
… με το εξωτερικό περιβάλλον βρίσκονται οι επιβάτες ενός Megane CC κι όχι μόνο επειδή η σκληρή οροφή ανοίγει. Οι της Renault ήθελαν ένα διαφορετικό CC και γι αυτό επέλεξαν γυάλινο "ουρανό" για το ανοικτό μικρομεσαίο τους.
Όσο οι προτάσεις των ανοικτών (γενικά) και των κουπέ-κάμπριο (ειδικά) προτάσεων θα αυξάνονται, οι κατασκευαστές θα πρέπει να βρίσκουν κάτι διαφορετικό να προσθέτουν στην πρότασή τους.
La vie est belle…
… ανεξάρτητα από τη θέση της οροφής κι αυτό είχαν προφανώς στο μυαλό τους οι τεχνικοί της Renault, όταν επέλεξαν γυάλινη οροφή για το Megane CC. To στοιχείο αυτό δίνει έναν άλλο αέρα στο γαλλικό όχημα τόσο κατά τους θερινούς, όσο και κατά τους χειμερινούς μήνες. Η σχεδίαση γενικά ακολουθεί τα πρότυπα της υπόλοιπης σειράς Megane, αν και είναι εμφανώς πιο συγκρατημένη η διάθεση για αισθητικούς νεωτερισμούς, ανάλογους με αυτούς των τρίθυρων ή πεντάθυρων εκδόσεων. Άλλωστε, ένα CC έχει μια δική του εγγενή γοητεία και δε χρειάζεται κάτι περισσότερο ριζοσπαστικό (c' est facile!). Λιτές γραμμές σε μια γενικά σφηνοειδή σιλουέτα συνθέτουν την εικόνα του Megane CC.
Εσωτερικές αρετές
Περνώντας στο εσωτερικό, ο υποψήφιος αγοραστής θα δει ένα ταμπλό ίδιο με αυτό των κλειστών εκδόσεων (λιτή και τακτοποιημένη εικόνα και μαλακά υλικά), αλλά και μια καμπίνα, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερα άτομα με αρκετή άνεση. Στο θέμα των χώρων, η εικόνα του μοντέλου βελτιώνεται άρδην, όταν το ζητούμενο είναι η μεταφορά αποσκευών, καθώς ο ωφέλιμος όγκος -προορισμένος γι αυτό το σκοπό- ανέρχεται από 190 έως 490 λίτρα, ανάλογα με τη θέση της οροφής.
Το καλύτερό τoυ… H παρουσία γυάλινης αναδιπλούμενης οροφής, έργο του Karmann
Το χειρότερό τoυ…:Οι κλίσεις στις στροφές και η αίσθηση του τιμονιού
Στο δρόμο…
Με διαφορά, πρόκειται για ένα από τα πιο άνετα οχήματα της κατηγορίας των κάμπριο, στοιχείο το οποίο το Megane CC μεταφέρει σχεδόν αυτούσιο από τις υπόλοιπες εκδοχές της γκάμας. Η ρύθμιση της ανάρτησης, αλλά και η υφή των καθισμάτων είναι τέτοιες, ώστε οι όποιες αποστάσεις να καλύπτονται εύκολα και ξεκούραστα. Αυτό βέβαια αντανακλάται και στην οδική συμπεριφορά, η οποία χαρακτηρίζεται από σχετικά έντονες κλίσεις, που αποθαρρύνουν τον οδηγό να ασκήσει περαιτέρω πίεση. Το τιμόνι έχει καλή κατευθυντικότητα, όμως η αίσθησή του (ιδιαίτερα κατά την επιστροφή στη θέση της ευθείας) θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Ωστόσο, όσο κι αν απέχει από το να χαρακτηριστεί σπορτίφ, το Megane με το διπλό χαρακτήρα είναι σταθερό σε υψηλές ταχύτητες, έχει καλά -αν και απότομα φρένα- ενώ και ο κινητήρας (1,6 με 115 ονομαστικούς ίππους) είναι πάντα παρών και ικανός για να δώσει ζωντάνια στην κίνηση.

Η οροφή σε ένα μεγάλο τμήμα της καλύπτεται από τζάμι και αυτό συμβάλλει τα μέγιστα στο να υπάρχει ευχάριστη ατμόσφαιρα στο εσωτερικό, ακόμη και με κλειστή την οροφή. Η αναδίπλωση της οροφής γίνεται με το πάτημα ενός διακόπτη και τα δύο μεγάλα τμήματά της κατευθύνονται στο χώρο αποσκευών, σε αρκετά σύντομο χρόνο.

 
 ΓΥΡΟΣ ΚΑΜΠΡΙΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Chevrolet Corvette C6
Opel Astra TwinTop 2,0T
Peugeot 307 CC 1,6
Renault Megane CC 1,6
VW Eos 2,0 FSI
Citroen C3 Pluriel 1,6
Daihatsu Copen 1,3
Mitsubishi Colt CZC 1,5T
Nissan Micra C+C 1,6
Οpel Tigra TwinTop 1,8
Peugeot 206 CC 1,6
BMW Z4 2,0
Μazda MX-5 2,0
Mercedes SLK 200K
Volvo C70 2,4 (170PS)