Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/8/2006
Αφιέρωμα
Με 15 κάμπριο στην Εύβοια
Mitsubishi Colt CZC 1,5T
Διαβάστηκε από 12411 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/8/2006
Εάν το ζητούμενο είναι ένα αυτοκίνητο, το οποίο θα μπορεί να σου κρατά για καιρό το ενδιαφέρον σε υψηλά επίπεδα, όχι μόνο επειδή είναι μικρό και κουπέ-κάμπριο, τότε το υπερτροφοδοτούμενο Mitsubishi Colt CZC είναι μια αξιόλογη πρόταση.
Το Mitsubishi Colt CZC είναι ένα από τα πολλά νέα κουπέ-κάμπριο της μικρής κατηγορίας. Ξεχωρίζει όμως πολύ…
Ατίθασο νιάτο
Το άκρως επιθετικό ύφος των αμιγώς κλειστών Colt είναι το θεμέλιο, πάνω στο οποίο χτίζει το CZC την προσωπικότητά του. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα, ο τριπλός αεραγωγός στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, οι ζάντες 16 ιντσών και φυσικά τα πίσω φωτιστικά σώματα με το δυναμικό ύφος που ξέρουμε από το CZ3 συνθέτουν μια εικόνα, η οποία θα κάνει θραύση στο νεανικό κοινό κάθε ηλικίας. Αξίζει πάντως να σημειωθεί, ότι με κλειστή την οροφή το αυτοκίνητο χάνει μεγάλος μέρος από τη σχεδιαστική ισορροπία του.
Όλα είναι Colt…
… στο εσωτερικό. Η σχεδίαση είναι όμοια, ενώ μικρές πινελιές σε ταμπλό, πίνακα οργάνων, πεντάλ κ.λ.π., αλλά και τα δερμάτινα καθίσματα φροντίζουν για το διαχωρισμό αυτής της έκδοσης. Η ποιότητα βρίσκεται γενικά σε πολύ καλό επίπεδο, ενώ θα θέλαμε να μην είναι διακοσμητικές οι δύο πίσω θέσεις. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος και μαζί με τις "επιδόσεις" του αυτοκινήτου -από πλευράς ακαμψίας και τεχνικού προφίλ γενικότερα- καθιστούν τα 23.990 ευρώ που απαιτούνται για την αγορά του ένα λογικό ποσόν.
Το καλύτερό τoυ… η εμφάνισή του ως κάμπριο, οι επιδόσεις και ακαμψία του
Το χειρότερό τoυ…οι χώροι για πίσω επιβάτες, ίσως και η εμφάνισή του ως κουπέ
Στο δρόμο…
Δεν ξέρουμε για τα υπόλοιπα, αλλά αυτό το Colt (CZC 1,5 turbo) δικαίως φέρει όνομα περίστροφου, καθώς στο δρόμο πραγματικά "βάλλει" κατά ρυπάς. Η ευθύνη ανήκει φυσικά στον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,5 λίτρων και 150 ίππων, ο οποίος, χωρίς να εμφανίζει υστέρηση ή ξεσπάσματα, εξασφαλίζει μοναδικές επιταχύνσεις. Σε συνδυασμό με την ακαμψία του πλαισίου, το καλό -αν και λίγο επιτηδευμένα- βαρύ τιμόνι και την αρκετά σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης, το Colt CZC turbo στρίβει με σιγουριά και με το M.A.S.C. (το κατά Mitsubishi σύστημα ευστάθειας) να επεμβαίνει όποτε ξεπερνιούνται τα -ικανοποιητικά- περιθώρια πρόσφυσης. Άριστη είναι η επίδοση των φρένων, όπως αρμόζει άλλωστε σε ένα όχημα που επιταχύνει με αυτόν τον τρόπο. Από πλευράς άνεσης, υπάρχουν κάποιες ξερές αντιδράσεις, ειδικά από το εμπρός μέρος, ωστόσο αυτό είναι μάλλον ένα αναγκαίο "κακό".
Η οροφή αποτελείται από δύο αρκετά μεγάλα τμήματα και για να αναδιπλωθεί πρέπει πρώτα να απασφαλιστούν τα δύο κλιπς στο πλαίσιο του παρμπρίζ. Κατόπιν τούτου, η διαδικασία είναι η γνωστή και ξεκούραστη: πάτημα του σχετικού κουμπιού και σε 22 δλ. =έτοιμο το κάμπριό σας…

 
 ΓΥΡΟΣ ΚΑΜΠΡΙΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Chevrolet Corvette C6
Opel Astra TwinTop 2,0T
Peugeot 307 CC 1,6
Renault Megane CC 1,6
VW Eos 2,0 FSI
Citroen C3 Pluriel 1,6
Daihatsu Copen 1,3
Mitsubishi Colt CZC 1,5T
Nissan Micra C+C 1,6
Οpel Tigra TwinTop 1,8
Peugeot 206 CC 1,6
BMW Z4 2,0
Μazda MX-5 2,0
Mercedes SLK 200K
Volvo C70 2,4 (170PS)