Κάψανε λιγότερο από diesel

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/3/2011
Παρουσίαση
Η ώρα της αλλαγής!
Skoda Octavia5 1,2 TSI του 2011 vs Skoda Octavia5 1,6 FSI του 2006
Διαβάστηκε από 56920 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/3/2011
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Πόσο θα το αγοράσω: 15.690 ευρώ*
*Με την έκπτωση των 800 ευρώ
Όφελος από το κόστος χρήσης στην 5ετία: 3.542 ευρώ
Όφελος από ενδεικτικές πιθανές βλάβες: 5.628 ευρώ
Πιθανό συνολικό όφελος στην 5ετία του καινούργιου: 9.170 ευρώ
Σχεδόν μονόδρομο αποτελεί η επιλογή της νέας Skoda Octavia5 με τον κινητήρα 1,2 TSI για όποιον θέλει να αντικαταστήσει το παλαιότερο μοντέλο των 1,6 λίτρων, αφού μόνο η διαφορά στην κατανάλωση φέρνει όφελος σχεδόν 400 ευρώ ανά έτος (με 15.000 χλμ. τη χρονιά).
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Πόσο θα το πουλήσω: 8.400 ευρώ
Επίσης, αρκετό κέρδος υπάρχει και από τα ασφάλιστρα ή τα τέλη κυκλοφορίας σε βάθος χρόνου, λόγω του μικρότερου σε κυβισμό κινητήρα με τις μειωμένες εκπομπές CO2. Το τελικό ποσό του οφέλους στο κόστος χρήσης, μαζί με το κέρδος από το Κ.Τ.Ε.Ο., τα ελαστικά και την οδική βοήθεια, φτάνει τα 3.500 ευρώ για την επόμενη 5ετία.
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Octavia 2011
Η κόντρα των κινητήρων
Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της ανανεωμένης Octavia5 αποτελεί η ύπαρξη του νεώτερου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα TSI, ο οποίος, έχοντας χαμηλή χωρητικότητα (1.197 κ.εκ.), καταφέρνει όχι μόνο να αποδίδει τα ίδια "άλογα" με τον ατμοσφαιρικό 1,6 FSI που υπήρχε πριν, αλλά και να προσφέρει γρηγορότερες επιδόσεις.
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Στο εσωτερικό του ανανεωμένου μοντέλου, η εικόνα είναι ελαφρώς πιο σύγχρονη και ευχάριστη σε σχέση με του προηγούμενου. Επίσης, οι νέοι διακόπτες και τα χειριστήρια της κεντρικής κονσόλας είναι πιο εργονομικά και εύκολα στο χειρισμό. Οι χώροι των επιβατών βρίσκονται στα ίδια, πολύ καλά επίπεδα, με αυτούς του προ-ανανέωσης μοντέλου.
Επίσης, υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά και στην κατανάλωση καυσίμου, η οποία κυμαίνεται στο 1,5 λίτρο βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα μεικτής διαδρομής.
Οι διαφορές στο δρόμο
Μεταξύ της ανανεωμένης Octavia5 και της προηγούμενης, δεν υπάρχουν διαφορές σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και άνεσης. Έτσι και στις δύο περιπτώσεις έχουμε να κάνουμε με ένα σταθερό και ασφαλές μεσαίο μοντέλο, που διακρίνεται και για την πολύ καλή αίσθηση που προσφέρει. Επίσης, η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση φροντίζει για την παροχή καλών επιπέδων άνεσης στους επιβάτες της Octavia5.

Πιθανό κόστος αντικατάστασης μηχανικών μερών
Skoda Octavia5 1,6 FSI του 2006
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Τιμές σε ευρώ
4 αμορτισέρ415,7
Κιβώτιο ταχυτήτων4.213,5
Δίσκος-πλατό389,2
Σύνολο5.018,4
Το μεγάλο πορτ-μπαγκάζ των 560 λίτρων είναι ένα από τα ατού και των δύο Skoda Octavia5.
Skoda Octavia 5 1,2 TSI του 2011

Δαπάνες 5ετίας  

Τιμές σε ευρώ
Service 15.000 χλμ.114,0
Service 30.000 χλμ.268,0
Service 45.000 χλμ.114,0
Service 60.000 χλμ.348,0
Σύνολο κόστους service844
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)5,7
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (λτ.)4.275
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (κόστος)* 7.096
Οδική βοήθεια στα 5 χρόνια400
Κόστος ελαστικών στα 40.000 χλμ.300
Κόστος ασφάλειας 5 ετών2.166
Τέλη κυκλοφορίας για 5 έτη670
Κάρτα καυσαερίων (4 φορές)48
Συνολικό κόστος για τα επόμενα 5 χρόνια11.524
*Μέση τιμή αμόλυβδης 1,66 ευρώ/λίτρο
Skoda Octavia 5 1,6 FSI του 2006

Δαπάνες 5ετίας

Τιμές σε ευρώ
Service 75.000 χλμ.96,5
Service 90.000 χλμ.325,0
Service 105.000 χλμ.96,5
Service 120.000 χλμ.250,0
Service 135.000 χλμ.96,5
Σύνολο κόστους service864
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)7,2
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (λτ.)5.400
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (κόστος)*8.964
Οδική βοήθεια στα 5 χρόνια500
Κόστος ελαστικών από τα 5 έως τα 9 έτη (2 φορές)600
Κόστος Κ.Τ.Ε.Ο. από τα 3 έως τα 8 έτη (3 φορές) 165
Κόστος ασφάλειας 5 ετών2.713
Τέλη κυκλοφορίας για 5 έτη1.200
Κάρτα καυσαερίων (5 φορές)60
Συνολικό κόστος για τα επόμενα 5 χρόνια15.066
*Μέση τιμή αμόλυβδης 1,66 ευρώ/λίτρο
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΜοντέλοOctavia5 1,2 TSIOctavia5 1,6 FSI
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.197 1.595
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 124/5.050 127/5.960
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 206/2.800 166/4.140
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,5 12,0
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) 9,3 12,4
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) 14,0 20,3
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 192 198
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* 5,8 7,2
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)* 134 -
Βάρος (κιλά) 1.270 1.342
*Εργοστασιακές τιμές
Ισχύουσες εγγυήσεις (έτη)
ΜοντέλοOctavia5 2011Octavia5 2006
Μηχανικά μέρη2-
Βαφή3-
Αντιδιαβρωτική προστασία125

 
 Έρευνα: Πόσο κερδίζω αντικαθιστώντας το παλαιό μου αυτοκίνητο με ένα καινούργιο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Toyota Yaris 1,33 5d του 2011 vs Toyota Yaris 1,3 5d του 2006
Ford Fiesta 1,4 5d του 2011 vs Ford Fiesta 1,4 5d του 2006
Opel Corsa 1,4 5d του 2011 vs Opel Corsa 1,4 5d του 2006
Hyundai i10 1,1 του 2011 vs Hyundai Atos Prime 1,1 του 2006
VW Golf 1,2 TSI 105 PS 5d του 2011 vs VW Golf 1,6 FSI 5d του 2006
Skoda Octavia5 1,2 TSI του 2011 vs Skoda Octavia5 1,6 FSI του 2006
Citroen C3 1,4 VTi του 2011 vs Citroen C3 1,4 του 2006