Κάψανε λιγότερο από diesel

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/3/2011
Παρουσίαση
Η ώρα της αλλαγής!
VW Golf 1,2 TSI 105 PS 5d του 2011 vs VW Golf 1,6 FSI 5d του 2006
Διαβάστηκε από 56920 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/3/2011
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Πόσο θα το αγοράσω: 17.750 ευρώ


Όφελος από το κόστος χρήσης στην 5ετία: 3.064 ευρώ
Όφελος από ενδεικτικές πιθανές βλάβες: 4.492 ευρώ
Πιθανό συνολικό όφελος στην 5ετία του καινούργιου: 7.556 ευρώ
Η πρόσφατη προσθήκη στην γκάμα του VW Golf του νεώτερου turbo κινητήρα των 1,2 λίτρων της γερμανικής εταιρείας, ωφελεί σημαντικά όσους το επιλέξουν στον τομέα του κόστους χρήσης.
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Πόσο θα το πουλήσω: 9.400 ευρώ

Αυτό γίνεται κατανοητό, εάν αντιπαραβάλουμε το αυτοκίνητο με αυτόν τον κινητήρα, με το προηγούμενο Golf με το δημοφιλή 1,6 FSI ίδιας απόδοσης. Βλέπουμε, λοιπόν, ότι στην 5ετία, μόνο από το όφελος της κατανάλωσης, της ασφάλειας και των τελών κυκλοφορίας λόγω της παρουσίας του μοτέρ αυτού, προκύπτει ένα σημαντικό κέρδος που ξεπερνά τα 2.000 ευρώ, ενώ αν προστεθούν και άλλες "υποχρεώσεις", η διαφορά ανεβαίνει πάνω από τα 3.000 ευρώ.
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Golf 2011
Επίσης, αρκετό είναι και το όφελος από την παρουσία της διετούς εγγύησης στο νέο μοντέλο.
Η κόντρα των κινητήρων
Σε σχέση με τον παλαιότερο και δημοφιλή 1,6 FSI κινητήρα του Golf, το νέο μοτέρ 1,2 TSI με υπερτροφοδότηση και αντίστοιχη ισχύ στο δυναμόμετρο, εμφανίζει πολλά πλεονεκτήματα.
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Πιο πολυτελές και με ακόμη καλύτερη ποιότητα υλικών εμφανίζεται το εσωτερικό του καινούριου Golf, σε σχέση με του προηγούμενου. Επίσης, η σχεδίαση είναι πιο "γεμάτη" και η εργονομία ακόμη καλύτερη.
Αρχικά, στον τομέα των επιδόσεων υπάρχει μεγάλη διαφορά κυρίως στις ρεπρίζ, υπέρ του νεότερου κινητήρα, γεγονός που εκτιμάται ιδιαίτερα στο ταξίδι. Έπειτα, η κατανάλωση του νέου κινητήρα είναι μειωμένη κατά 1,1 λτ./100 χλμ. (με βάση τις εργοστασιακές τιμές), ενώ τέλος, τα 134 γρ. CO2 ανά χλμ. που εκπέμπει, εξασφαλίζουν και χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας.
Οι διαφορές στο δρόμο
Το προηγούμενο VW Golf ήταν ένα από τα πλέον ασφαλή μικρομεσαία της αγοράς, τόσο σε οδική συμπεριφορά όσο και σε οδηγική αίσθηση. Αυτό συνεχίζει να αποτελεί κύριο γνώρισμα και του καινούργιου μοντέλου, όμως πλέον συνοδεύεται και από πολύ καλή άνεση, που προκύπτει από την ρύθμιση της ανάρτησης, αλλά και τα αναπαυτικά καθίσματα. Αισθητά μειωμένος είναι και ο θόρυβος από τον κινητήρα και την ανάρτηση κατά το πέρασμα από ανωμαλίες.
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Το πλήρως εκμεταλλεύσιμο πορτ-μπαγκάζ του VW Golf έχει μεγάλη χωρητικότητα 350 λίτρων και στις δύο γενιές των μοντέλων.
Πιθανό κόστος αντικατάστασης μηχανικών μερών
VW Golf 1,6 FSI 5d του 2006
Τιμές σε ευρώ
4 αμορτισέρ651,0
Κιβώτιο ταχυτήτων3.345,2
Δίσκος-πλατό496,0
Σύνολο4.492,0
VW Golf 1,2 TSI 105 PS του 2011

Δαπάνες 5ετίας

Τιμές σε ευρώ
Service 15.000 χλμ.148,0
Service 30.000 χλμ.302,0
Service 45.000 χλμ.255,0
Service 60.000 χλμ.400,0
Σύνολο κόστους service1.105
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)5,7
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (λτ.)4.275
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (κόστος)* 7.096
Οδική βοήθεια στα 5 χρόνια300
Κόστος ελαστικών στα 40.000 χλμ.300
Κόστος ασφάλειας 5 ετών2.166
Τέλη κυκλοφορίας για 5 έτη670
Κάρτα καυσαερίων (4 φορές)48
Συνολικό κόστος για τα επόμενα 5 χρόνια11.685
*Μέση τιμή αμόλυβδης 1,66 ευρώ/λίτρο
VW Golf 1,6 FSI του 2006

Δαπάνες 5ετίας

Τιμές σε ευρώ
Service 75.000 χλμ.107,0
Service 90.000 χλμ.315,0
Service 105.000 χλμ.107,0
Service 120.000 χλμ.409,0
Service 135.000 χλμ.107,0
Σύνολο κόστους service1.045
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)6,8
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (λτ.)5.100
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (κόστος)*8.466
Οδική βοήθεια στα 5 χρόνια500
Κόστος ελαστικών από τα 5 έως τα 9 έτη (2 φορές)600
Κόστος Κ.Τ.Ε.Ο. από τα 3 έως τα 8 έτη (3 φορές)165
Κόστος ασφάλειας 5 ετών2.713
Τέλη κυκλοφορίας για 5 έτη1.200
Κάρτα καυσαερίων (5 φορές)60
Συνολικό κόστος για τα επόμενα 5 χρόνια14.749
*Μέση τιμή αμόλυβδης 1,66 ευρώ/λίτρο
ΜοντέλοGolf 1,2 TSI Golf 1,6 FSI
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.197 1.598
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 118/5.020 121/6.010
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 179/3.480 156/4.160
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,4 11,4
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) 8,4 12,5
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) 12,3 18,6
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 190 192
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* 5,7 6,8
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)* 134 -
Βάρος (κιλά) 1.233 1.319
*Εργοστασιακές τιμές
Ισχύουσες εγγυήσεις (έτη)
ΜοντέλοGolf 2011Golf 2006
Μηχανικά μέρη2-
Βαφή3-
Αντιδιαβρωτική προστασία127

 
 Έρευνα: Πόσο κερδίζω αντικαθιστώντας το παλαιό μου αυτοκίνητο με ένα καινούργιο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Toyota Yaris 1,33 5d του 2011 vs Toyota Yaris 1,3 5d του 2006
Ford Fiesta 1,4 5d του 2011 vs Ford Fiesta 1,4 5d του 2006
Opel Corsa 1,4 5d του 2011 vs Opel Corsa 1,4 5d του 2006
Hyundai i10 1,1 του 2011 vs Hyundai Atos Prime 1,1 του 2006
VW Golf 1,2 TSI 105 PS 5d του 2011 vs VW Golf 1,6 FSI 5d του 2006
Skoda Octavia5 1,2 TSI του 2011 vs Skoda Octavia5 1,6 FSI του 2006
Citroen C3 1,4 VTi του 2011 vs Citroen C3 1,4 του 2006