AUTOCHECK

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/3/2011
Παρουσίαση
Έρευνα: Πόσο κερδίζω αντικαθιστώντας το παλαιό μου αυτοκίνητο με ένα καινούργιο
Η ώρα της αλλαγής!
Διαβάστηκε από 56920 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/3/2011
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων "ευπαθών" τμημάτων του μεταχειρισμένου, τότε το συνολικό όφελος μπορεί ακόμη και να ξεπεράσει τη διαφορά τιμής που κατέβαλε για να αγοράσει το καινούργιο!
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Στην 5ετία, το καινούργιο αυτοκίνητο θα απαιτήσει ένα service λιγότερο από το μεταχειρισμένο. Συνήθως, τα πρώτα service που κάνει το καινούργιο είναι φθηνότερα, ενώ στο παλαιό είναι ακριβότερα, αφού απαιτούνται περισσότερες αλλαγές εξαρτημάτων και έλεγχοι.
Σήμερα είναι η καλύτερη εποχή να αλλάξει κάποιος το παλαιό του αυτοκίνητο και να αποκτήσει ένα καινούργιο και πιο σύγχρονο. Και αυτό συμβαίνει όχι μόνο λόγω της σχεδόν καθολικής ύπαρξης προσφορών και εκπτώσεων στην αγορά, που μειώνουν την τιμή του καινούργιου μοντέλου, αλλά και λόγω του αρκετού οφέλους που λαμβάνει ο αγοραστής του καινούργιου από το λεγόμενο "κόστος χρήσης" του νέου του αποκτήματος. Εκεί, τα οφέλη προέρχονται αρχικά από το γεγονός ότι το κόστος των πρώτων service είναι μικρότερο, ενώ, αντίθετα, μετά τα 5 χρόνια ακριβαίνουν, αφού έρχεται η ώρα αντικατάστασης κάποιων εξαρτημάτων. Επίσης, η κατανάλωση των σύγχρονων μοντέλων είναι αρκετά μικρότερη από παλαιότερων μοντέλων, με την τιμή της βενζίνης να βρίσκεται στα ύψη, οπότε προκύπτει μεγάλο όφελος και από εκεί. Για ένα παλαιό, επίσης, θα χρειαστείτε επιπλέον χρήματα για την αντικατάσταση των αμορτισέρ ή για την οδική βοήθεια (στα καινούργια, συνήθως προσφέρεται δωρεάν για κάποια χρόνια), για τον έλεγχο ΚΤΕΟ, κ.ά. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο θα αλλάξει ελαστικά μία μόνο φορά σε διάστημα 5 ετών, δηλαδή περίπου στα 40.000 χλμ., ενώ το παλαιό αυτοκίνητο (5ετίας) θα πρέπει να αλλάξει μέσα σε 5 έτη, δύο φορές ελαστικά. Σημειώστε ακόμη ότι ένα αυτοκίνητο 5ετίας έχει περισσότερες πιθανότητες να παρουσιάσει βλάβες, τις οποίες θα κληθεί να πληρώσει ο ιδιοκτήτης από την τσέπη του, αφού η εγγύηση έχει λήξει στις περισσότερες των περιπτώσεων. Αντίθετα, στα καινούργια, η πιθανότητα αυτή είναι μικρότερη και καλύπτεται για όλο ή μεγάλο μέρος της 5ετίας από εγγύηση.
Κερδίστε έως και πάνω από 10.000 ευρώ!
Στο θέμα που ακολουθεί, σας παρουσιάζουμε το κόστος χρήσης που ορίζει ένα αυτοκίνητο για τα επόμενα 5 χρόνια (καινούργιο και παλαιό), παίρνοντας ως βάση 7 ζευγάρια δημοφιλών μοντέλων πρώτης άδειας του 2006 και του 2011. Όπως θα δείτε, σε όλες τις περιπτώσεις τα νέα μοντέλα ορίζουν σημαντικά μικρότερο κόστος συντήρησης, κάτι που λαμβάνει ακόμα περισσότερη έκταση, αν το παλαιό παρουσιάσει κάποια σημαντική βλάβη (εδώ το κέρδος μπορεί να ξεπεράσει τα 10.000 ευρώ!). Σημειώστε ότι οι υπολογισμοί έχουν γίνει με τις παρακάτω παραμέτρους:
Ο καθορισμός του κόστους της κατανάλωσης είναι με βάση τις εργοστασιακές τιμές και με υπολογισμένη τη διάνυση 15.000 χλμ. ανά έτος (75.000 χλμ. συνολικά).
Το κόστος της ασφάλειας αφορά σε βασικό πακέτο καλύψεων για ιδιοκτήτη άνω των 30 ετών, κάτοικο Αθηνών και με άδεια οδήγησης 5-10 ετών.
Η τιμή για το ΚΤΕΟ αφορά σε εμπρόθεσμο έλεγχο.
Η αλλαγή ελαστικών υπολογίζεται κάθε 40.000 χλμ.
Το κόστος της κάρτας καυσαερίων είναι 12 ευρώ ανά έτος. Στα καινούργια αυτοκίνητο δεν απαιτείται για τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας.

 
 Έρευνα: Πόσο κερδίζω αντικαθιστώντας το παλαιό μου αυτοκίνητο με ένα καινούργιο
Toyota Yaris 1,33 5d του 2011 vs Toyota Yaris 1,3 5d του 2006
Ford Fiesta 1,4 5d του 2011 vs Ford Fiesta 1,4 5d του 2006
Opel Corsa 1,4 5d του 2011 vs Opel Corsa 1,4 5d του 2006
Hyundai i10 1,1 του 2011 vs Hyundai Atos Prime 1,1 του 2006
VW Golf 1,2 TSI 105 PS 5d του 2011 vs VW Golf 1,6 FSI 5d του 2006
Skoda Octavia5 1,2 TSI του 2011 vs Skoda Octavia5 1,6 FSI του 2006
Citroen C3 1,4 VTi του 2011 vs Citroen C3 1,4 του 2006