Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/3/2011
Παρουσίαση
Η ώρα της αλλαγής!
Ford Fiesta 1,4 5d του 2011 vs Ford Fiesta 1,4 5d του 2006
Διαβάστηκε από 56920 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/3/2011
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Πόσο θα το αγοράσω: 12.760 ευρώ*
*Με την έκπτωση των 1.400 ευρώ


Όφελος από το κόστος χρήσης στην 5ετία: 2.276 ευρώ
Όφελος από ενδεικτικές πιθανές βλάβες: 4.049 ευρώ
Πιθανό συνολικό όφελος στην 5ετία του καινούργιου: 6.325 ευρώ
Σχεδόν 500 ευρώ ανά έτος "γλιτώνει" κάποιος αγοράζοντας ένα καινούργιο Ford Fiesta και πουλώντας το παλαιό, εκμεταλλευόμενος κυρίως τα λιγότερα και πιο φθηνά service, αλλά και το όφελος από τη βενζίνη του καινούργιου μοντέλου.
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Πόσο θα το πουλήσω: 6.000 ευρώ
Έπειτα, η 5ετής εγγύηση που συνοδεύει το νεότερο Fiesta, εξασφαλίζει όφελος και στην περίπτωση εμφάνισης κάποιας βλάβης, η οποία είναι πιθανότερο να εκδηλωθεί στο παλαιότερο μοντέλο που δεν έχει εγγύηση. Φυσικά, στο "παιχνίδι" μπαίνει και η σύγκριση των δύο αυτοκινήτων, με το νεώτερο Fiesta να είναι πιο ολοκληρωμένο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Εσωτερικό - Χώροι
Αισθητή είναι η διαφορά στη σχεδίαση του εσωτερικού των δύο γενιών Fiesta, με αυτή του νεώτερου να είναι σαφώς πιο μοντέρνα και ενδιαφέρουσα. Επίσης, η περισσότερη χρήση αφρώδους υλικού στο εσωτερικό του νέου μοντέλου, του δίνει μια υπεροχή και στον ποιοτικό τομέα. Από πλευράς χώρων, ελαφρώς λιγότερος είναι ο χώρος στο πίσω κάθισμα του καινούργιου Fiesta, σε σχέση με αυτόν του προηγούμενου μοντέλου. Το πορτ-μπαγκάζ όμως έχει περίπου την ίδια χωρητικότητα (281 με 284 λτ.), αν και στο καινούργιο, εάν επιλεγεί η έκδοση με το κιτ επισκευής ελαστικού, το νούμερο ανεβαίνει στα 295 λτ.
Η κόντρα των κινητήρων
Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. του νεώτερου Fiesta είναι κατά 16 ίππους ισχυρότερο σε σχέση με το αντίστοιχο του προηγούμενου (96 ίππων έναντι 80), γεγονός που έχει επιδράσει θετικά στον τομέα των επιδόσεων και έχει χαρίσει στο αυτοκίνητο την απαραίτητη σβελτάδα.
Αισθητή διαφορά σημειώνεται και στον τομέα του θορύβου, ο οποίος σε όλες τις μετρήσεις είναι χαμηλότερος κατά 2 db περίπου, ενώ πρόσθετα μειωμένες είναι η κατανάλωση καυσίμου (5,7 λτ./100 χλμ. έναντι 6,4) και οι εκπομπές CO2 (133 γρ./χλμ. έναντι 147), σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις.
Οι διαφορές στο δρόμο
Στο καινούργιο Fiesta υπάρχει αισθητή διαφορά σε σχέση με το παλαιό στον τομέα της άνεσης και της ποιότητας κύλισης, αφού το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο ξεκούραστο, ανεξαρτήτως της διαδρομής και της κατάστασης του οδοστρώματος. Και αυτό έχει συμβεί χωρίς να υπάρχουν "επιπτώσεις" στην οδική συμπεριφορά, η οποία παραμένει ουδέτερη και ακόμη πιο ασφαλής, λόγω και της στάνταρ παρουσίας του ESP, που στο προηγούμενο φυσικά δεν υπήρχε.
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Fiesta 2006
Πιθανό κόστος αντικατάστασης μηχανικών μερών
Ford Fiesta 1,4 του 2006
Τιμές σε ευρώ
4 αμορτισέρ419,3
Κιβώτιο ταχυτήτων3.252,6
Δίσκος-πλατό377,5
Σύνολο4.049,4
Ford Fiesta 1,4 του 2011

Δαπάνες 5ετίας  

Τιμές σε ευρώ
Πρώτο Service83,2
Δεύτερο Service 99,2
Τρίτο Service124,5
Τέταρτο Service 107,2
Σύνολο κόστους service414
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)5,7
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (λτ.)4.275
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (κόστος)* 7.096
Οδική βοήθεια στα 5 χρόνια300
Κόστος ελαστικών στα 40.000 χλμ.300
Κόστος ασφάλειας 5 ετών2.598
Τέλη κυκλοφορίας για 5 έτη665
Κάρτα καυσαερίων (4 φορές)48
Συνολικό κόστος για τα επόμενα 5 χρόνια11.421
*Μέση τιμή αμόλυβδης 1,66 ευρώ/λίτρο
Ford Fiesta 1,4 του 2006

Δαπάνες 5ετίας

Τιμές σε ευρώ
Πέμπτο Service114,1
Έκτο Service 181,8
Έβδομο Service 114,1
Όγδοο Service129,8
Ένατο Service166,4
Σύνολο κόστους service706
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)6,4
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (λτ.)4.800
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (κόστος)*7.968
Οδική βοήθεια στα 5 χρόνια500
Κόστος ελαστικών από τα 5 έως τα 9 έτη (2 φορές)600
Κόστος Κ.Τ.Ε.Ο. από τα 3 έως τα 8 έτη (3 φορές) 165
Κόστος ασφάλειας 5 ετών2.598
Τέλη κυκλοφορίας για 5 έτη1.100
Κάρτα καυσαερίων (5 φορές)60
Συνολικό κόστος για τα επόμενα 5 χρόνια13.697
*Μέση τιμή αμόλυβδης 1,66 ευρώ/λίτρο
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΜοντέλοFiesta 1,4 Fiesta 1,4 06
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.388 1.388
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)96/5.710 82/5.700
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 131/4.180 126/3.890
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 12,2 14,1
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) 12,6 13,8
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) 23,9 25,7
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 175 168
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* 5,7 6,4
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)* 133 147
Βάρος (κιλά) 1.101 1.083
*Εργοστασιακές τιμές
Ισχύουσες εγγυήσεις (έτη)
ΜοντέλοFiesta 2011Fiesta 2006
Μηχανικά μέρη5-
Βαφή2-
Αντιδιαβρωτική προστασία127

 
 Έρευνα: Πόσο κερδίζω αντικαθιστώντας το παλαιό μου αυτοκίνητο με ένα καινούργιο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Toyota Yaris 1,33 5d του 2011 vs Toyota Yaris 1,3 5d του 2006
Ford Fiesta 1,4 5d του 2011 vs Ford Fiesta 1,4 5d του 2006
Opel Corsa 1,4 5d του 2011 vs Opel Corsa 1,4 5d του 2006
Hyundai i10 1,1 του 2011 vs Hyundai Atos Prime 1,1 του 2006
VW Golf 1,2 TSI 105 PS 5d του 2011 vs VW Golf 1,6 FSI 5d του 2006
Skoda Octavia5 1,2 TSI του 2011 vs Skoda Octavia5 1,6 FSI του 2006
Citroen C3 1,4 VTi του 2011 vs Citroen C3 1,4 του 2006