Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/3/2011
Παρουσίαση
Η ώρα της αλλαγής!
Citroen C3 1,4 VTi του 2011 vs Citroen C3 1,4 του 2006
Διαβάστηκε από 56920 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/3/2011
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Πόσο θα το αγοράσω: 13.520 ευρώ*
*Με το όφελος Green Bonus


Όφελος από το κόστος χρήσης στην 5ετία: 2.007 ευρώ
Όφελος από ενδεικτικές πιθανές βλάβες: 5.018 ευρώ
Πιθανό συνολικό όφελος στην 5ετία του καινούργιου: 7.025 ευρώ
Η νέα γενιά του Citroen C3 έχει δεχτεί πολλές αλλαγές και σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το νέο εμφανίζεται καλύτερο σε όλους σχεδόν τους τομείς (ασφάλεια, ποιότητα, οδηγική αίσθηση, επιδόσεις).
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Πόσο θα το πουλήσω: 5.500 ευρώ
Έπειτα, η αγορά του συνεπάγεται και ένα κέρδος άνω των 2.000 ευρώ στο κόστος χρήσης σε βάθος 5ετίας, αλλά και φυσικά, την αποφυγή επιπλέον βλαβών που είναι πιθανό να εμφανιστούν στο παλαιότερο μοντέλο. Έτσι, στη σύγκριση του παλαιού με το νέο, η απόκτηση του καινούργιου δείχνει πολύ συμφέρουσα.
Η κόντρα των κινητήρων
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
Εσωτερικό - Χώροι
Πολύ θετικές κριτικές αποσπά η συνολική εικόνα του θαλάμου των επιβατών του νέου C3, τόσο σε σχεδίαση όσο και σε ποιότητα κατασκευής, στην οποία η αναβάθμιση που υπάρχει, γίνεται παραπάνω από αισθητή συγκριτικά με του προγενέστερου C3. Στους χώρους, στο νέο Citroen C3 οι επιβάτες στο πίσω κάθισμα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερο χώρο για τα γόνατά τους από ό,τι αυτοί στο πίσω κάθισμα του παλαιού. Σχεδόν την ίδια χωρητικότητα προσφέρουν τα δύο πορτ-μπαγκάζ των μοντέλων της Citroen, όντας από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία με 300 λίτρα.

Το καινούργιο Citroen C3 1,4 διαθέτει στην γκάμα του το πλέον σύγχρονο μηχανικό σύνολο 1,4 VTi με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, που αποδίδει 108 "πραγματικούς" ίππους, δηλαδή 27 περισσότερους από το μοτέρ 1,4 λίτρων του C3 του 2006. Όπως είναι φυσικό, λοιπόν, η διαφορά αυτή στην απόδοση αντικατοπτρίζεται στις επιδόσεις των δύο μοντέλων, με το νεώτερο C3 να είναι αισθητά πιο γρήγορο. Επίσης, παρά την υψηλή του απόδοση, ο 1,4 VTi έχει και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου (5,8 λτ./100 χλμ. έναντι 6,1 λτ./100 χλμ.), ενώ οι χαμηλές εκπομπές ρύπων του συνεπάγονται και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας.
Οι διαφορές στο δρόμο
Σε σχέση με το προηγούμενο C3, το νεώτερο μικρό μοντέλο της Citroen αποπνέει περισσότερη ασφάλεια στον οδηγό του, αφού παρουσιάζεται σταθερό ακόμη και σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ προσφέρει και καλύτερη αίσθηση από το τιμόνι. Η ανάρτηση με τη σειρά της, χωρίς να είναι τόσο μαλακή όσο στο C3 του 2006, απορροφά αποτελεσματικά τα διαδοχικά μπαλώματα των δρόμων και τις περισσότερες ανωμαλίες γενικότερα. Τέλος, υπάρχει αισθητή διαφορά στην αίσθηση και την απόδοση από τα φρένα, πάντα υπέρ του καινούργιου μοντέλου.
Πολύ περισσότερο κερδισμένος σε κόστος χρήσης βγαίνει σήμερα όποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και πουλήσει το μεταχειρισμένο 5ετίας που κατέχει, αφού ωφελείται σε μια σειρά από απαιτούμενα κόστη συντήρησης και κατοχής. Μάλιστα, στα παραδείγματα που ερευνήσαμε, εάν συνυπολογίσουμε και το κόστος για την αντικατάσταση κάποιων
C3 2006
Πιθανό κόστος αντικατάστασης μηχανικών μερών
Citroen C3 1,4 του 2006
Τιμές σε ευρώ
4 αμορτισέρ415,7
Κιβώτιο ταχυτήτων4.213,5
Δίσκος-πλατό389,2
Σύνολο5.018,4
Citroen C3 1,4 του 2011

Δαπάνες 5ετίας  

Τιμές σε ευρώ
Πρώτο Service 77,3
Δεύτερο Service132,0
Τρίτο Service 77,3
Τέταρτο Service 140,6
Σύνολο κόστους service427
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)5,8
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (λτ.)4.350
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (κόστος)* 7.221
Οδική βοήθεια στα 5 χρόνια200
Κόστος ελαστικών στα 40.000 χλμ.300
Κόστος ασφάλειας 5 ετών2.598
Τέλη κυκλοφορίας για 5 έτη670
Κάρτα καυσαερίων (4 φορές)48
Συνολικό κόστος για τα επόμενα 5 χρόνια11.464
*Μέση τιμή αμόλυβδης 1,66 ευρώ/λίτρο
Citroen C3 1,4 του 2006

Δαπάνες 5ετίας

Τιμές σε ευρώ
Πέμπτο Service77,3
Έκτο Service281,3
Έβδομο Service 85,9
Όγδοο Service146,6
Ένατο Service137,5
Σύνολο κόστους service728
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)6,2
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (λτ.)4.650
Κατανάλωση στα 75.000 χλμ. (κόστος)*7.719
Οδική βοήθεια στα 5 χρόνια500
Κόστος ελαστικών από τα 5 έως τα 9 έτη (2 φορές)600
Κόστος Κ.Τ.Ε.Ο. από τα 3 έως τα 8 έτη (3 φορές) 165
Κόστος ασφάλειας 5 ετών2.598
Τέλη κυκλοφορίας για 5 έτη1.100
Κάρτα καυσαερίων (5 φορές)60
Συνολικό κόστος για τα επόμενα 5 χρόνια13.471
*Μέση τιμή αμόλυβδης 1,66 ευρώ/λίτρο
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΜοντέλοC3 1,4 95 PS C3 1,4 06
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.397 1.360
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 108/5.960 81/5.440
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 141/4.080 129/3.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)10,8 14,1
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) 11,1 14,1
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) 18,2 27,7
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 184 168
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* 5,8 6,2
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)* 134 -
Βάρος (κιλά) 1.147 1.039
*Εργοστασιακές τιμές
Ισχύουσες εγγυήσεις (έτη)
ΜοντέλοC3 2011C3 2006
Μηχανικά μέρη2-
Βαφή3-
Αντιδιαβρωτική προστασία127

 
 Έρευνα: Πόσο κερδίζω αντικαθιστώντας το παλαιό μου αυτοκίνητο με ένα καινούργιο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Toyota Yaris 1,33 5d του 2011 vs Toyota Yaris 1,3 5d του 2006
Ford Fiesta 1,4 5d του 2011 vs Ford Fiesta 1,4 5d του 2006
Opel Corsa 1,4 5d του 2011 vs Opel Corsa 1,4 5d του 2006
Hyundai i10 1,1 του 2011 vs Hyundai Atos Prime 1,1 του 2006
VW Golf 1,2 TSI 105 PS 5d του 2011 vs VW Golf 1,6 FSI 5d του 2006
Skoda Octavia5 1,2 TSI του 2011 vs Skoda Octavia5 1,6 FSI του 2006
Citroen C3 1,4 VTi του 2011 vs Citroen C3 1,4 του 2006