• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο Mitsubishi i MiEV θα βασίζεται το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Peugeot

H PSA με ηλεκτρικό μοντέλο το 2010

Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/3/2009

Η PSA Peugeot-Citroen επιταχύνει την εφαρμογή των μελετών εξέλιξης των ηλεκτρικών κινητήρων με την υποστήριξη ειδικών συνεργασιών, δεσμευμένη να φέρει το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο Peugeot στην αγορά στα τέλη του επόμενου
χρόνου.

 
Ως μέρος αυτής της στρατηγικής, μία νέα συμφωνία συνεργασίας υπογράφηκε με την Mitsubishi Motor Cooperation στις 2 Μαρτίου 2009. Οι δύο κατασκευαστές θα συνεργαστούν για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου για την ευρωπαϊκή αγορά που βασίζεται στο iMiEV της MMC. Αυτό το αυτοκίνητο θα πωλείται από την Peugeot, παράλληλα με την Mitsubishi που θα πωλεί το δικό της ευρωπαϊκό iMiEV.
Επιπλέον, η Citroen προγραμματίζει καινοτομικές ιδέες αυτοκινήτων όπως αυτή που παρουσιάζεται με το ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο C-Cactus.

Τον Μάρτιο 2008, η PSA Peugeot-Citroen συνεργάστηκε με την Venturi για να δώσει μία προσφορά στα Γαλλικά Ταχυδρομεία για 500 ηλεκτρικά αυτοκίνητα ειδικής χρήσης. Το προτεινόμενο αυτοκίνητο, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο Citroen Berlingo First, είναι σε φάση δοκιμής από τα Ταχυδρομεία.

Η PSA υπέγραψε τον Οκτώβριο 2008 μία συμφωνία συνεργασίας με την Γαλλική Επιχείρηση Ενέργειας για να τις συνεχίσει εργασίες ανάπτυξης τεχνολογιών μπαταρίας και συστημάτων φόρτισης.

Παράλληλα, η γαλλικός όμιλος εστιάζει στην έρευνα για την ανάπτυξη ενός πολυλειτουργικού plug-in υβριδικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου, στο οποίο μερικές από τις μπαταρίες αφαιρούνται για την εγκατάσταση ενός μικρού οικονομικού κινητήρα εσωτερικής καύσης. Οι υπόλοιπες μπαταρίες δίνουν μία εμβέλεια 50 χιλιομέτρων, που αρκούν για τις καθημερινές ανάγκες, και μπορούν να επαναφορτιστούν σε πολλούς χώρους (εργασία, σπίτι, χώροι στάθμευσης, εμπορικά κέντρα, κλπ). Αυτός ο τύπος υβριδικού plug-in έχει εξαιρετική ευελιξία χάρη στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, που αναλαμβάνει να κινεί το αυτοκίνητο σε μεγάλες διαδρομές. Το άλλο πλεονέκτημα αυτής της λύσης, είναι ότι λύνει το θέμα μιας αξιοπρεπούς εμβέλειας ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αλλά παράλληλα απαντά και στους περιορισμούς που σχετίζονται με τον μεγάλο χρόνο φόρτισης ή ακόμη και την σχετική σπανιότητα των σταθμών επαναφόρτισης.

Παράλληλα με την στρατηγική ηλεκτρικού αυτοκινήτου, η PSA διαθέτει και άλλες υποσχόμενες τεχνολογίες, όπως τη δεύτερη γενιά Stop & Start που θα είναι ευρέως διαθέσιμη από το 2010, και τους υβριδικούς πετρελαιοκινητήρες που θα υπάρχουν σε πολλά μοντέλα Peugeot και Citroen, όπως το μελλοντικό Citroen DS5 HYbrid4 και το Peugeot 3008 HYbrid4, που προγραμματίζονται για το 2011.