Δοκιμάζουμε το Captiva 2.4 Multiplex
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε το Captiva 2.4 Multiplex

(3/2/2010)

Ο πολυδιάστατος χαρακτήρας του Captiva τονώνεται ακόμα περισσότερο από την τοποθέτηση του συστήματος infotainment, που περιλαμβάνει από GPS μέχρι κάμερα οπισθοπορείας, εντελώς δωρεάν.

Κινητήρας - Οδική συμπεριφορά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η οδική του συμπεριφορά κρίνεται ασφαλής σε κάθε περίπτωση, με τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση να ελέγχει αποτελεσματικά τις κινήσεις του αμαξώματος. Στον τομέα της τετρακίνησης, η ροπή μεταφέρεται υπό κανονικές συνθήκες στον εμπρόσθιο άξονα, ενώ, όταν κρίνεται αναγκαίο και βασικά όταν υπάρχει διαφορά ταχυτήτων ανάμεσα στους δύο άξονες, εμπλέκεται ο πολύδισκος υδραυλικός συμπλέκτης, με αποτέλεσμα την κατανομή της διαθέσιμης ισχύος από 100:0 ως 50:50. Στην πράξη, η συγκεκριμένη τετρακίνηση συμβαδίζει με το μη καθαρόαιμο χαρακτήρα του αυτοκινήτου, λειτουργώντας αποδεκτά σε ολισθηρά οδοστρώματα, υστερώντας όμως όταν τα πράγματα αρχίζουν και δυσκολεύουν. Με το ESP, όλα τα συστήματα λειτουργούν ομαλά, με καλύτερα αποτελέσματα ενάντια σε αναρρίχηση και λάσπη, αλλά με τυπικά υποστροφική οδική συμπεριφορά. Χωρίς το ηλεκτρονικό σύστημα, το Captiva γίνεται πιο διασκεδαστικό, αποκτώντας έναν πιο παιχνιδιάρικο χαρακτήρα, όσο βέβαια το επιτρέπουν οι αυξημένες κλίσεις που παίρνει το αμάξωμα. To τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο των 2,4 λίτρων παρουσιάζει μέτρια απόδοση 136 ίππων, οι οποίοι έρχονται αντιμέτωποι με το βάρους 1,8+ τόνων αμάξωμα. Έτσι, οι ρυθμοί επιταχύνσεων είναι μέτριοι συγκριτικά με άλλων ανταγωνιστικών SUV, ενώ λόγω της πίεσης που απαιτείται στο πεντάλ του γκαζιού, αυξάνει αναλόγως και η κατανάλωση βενζίνης.
Multiplex - Εσωτερικό
Ολοένα και περισσότεροι αγοραστές αναζητούν από το αυτοκίνητο που θα αγοράσουν, εκτός των "γνωστών" χαρακτηριστικών άνεσης και ασφάλειας, και πιο σύγχρονα gadget που τους διευκολύνουν στις καθημερινές μετακινήσεις τους. Αυτά και πολλά άλλα περιλαμβάνει στο βασικό του εξοπλισμό το Captiva "Multiplex". Το μεσαίο SUV της Chevrolet εφοδιάζεται δωρεάν με το εργοστασιακό σύστημα πολυμέσων Multiplex, συνολικής αξίας 1.785 ευρώ. Αυτό περιλαμβάνει πολλές χρήσιμες λειτουργίες, όπως CD, DVD, TV, σύστημα πλοήγησης, MP3, κάμερα οπισθοπορείας, σύνδεση i-Pod και Bluetooth. Ο χειρισμός του εν λόγω συστήματος, το οποίο είναι τοποθετημένο στην κεντρική κονσόλα, γίνεται είτε μέσω των πλήκτρων αφής στην οθόνη είτε μέσω των χειριστηρίων που υπάρχουν στα πλαϊνά του. Στα αρνητικά του συγκαταλέγονται η όχι και τόσο καλή αμεσότητά του κατά τη μετάβαση από τη μία επιλογή στην άλλη και η αντανάκλαση του φωτός στην οθόνη όταν υπάρχει αντηλιά. Σε γενικές γραμμές, ο θάλαμος επιβατών του Captiva αφήνει θετικές εντυπώσεις με τη συνολική εικόνα του. Από πλευράς χώρων, το SUV της Chevrolet θα μετακινήσει με άνεση 5 επιβάτες συν δύο ακόμα με παραχωρήσεις στα ισάριθμα πίσω πτυσσόμενα καθίσματα που βρίσκονται στο πορτ-μπαγκάζ των 465 λίτρων. Η ποιότητα των υλικών είναι αρκετά καλή, με τη συναρμογή να κυμαίνεται με τη σειρά της σε πολύ καλά επίπεδα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
Κύλινδροι4
Βαλβίδες16
Κυβισμός (κ.εκ.)2.405
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)133/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)220/2.200
Μετάδοση
ΚίνησηAWD
ΚιβώτιοX/5
Κλείδωμα κεντρικούOΧΙ
Πίσω μπλοκέOΧΙ
Κοντές σχέσειςOΧΙ
Ανάρτηση
ΕμπρόςΓόνατα McPherson &&&& Αντιστρεπτική ράβδος
ΠίσωΠολλαπλών &&&& συνδέσμων &&&& Αντιστρεπτική ράβδος
Σύστημα διεύθυνσης
ΕίδοςΚρεμαγιέρα
ΥποβοήθησηΥδραυλική
Φρένα
ΕμπρόςΑερ. Δίσκοι
ΠίσωΑερ. Δίσκοι
Τροχοί
Ζάντες 17
Ελαστικά εμπρός235/60
Ελαστικά πίσω235/60
Επιδόσεις
0-60 χλμ./ώρα (δλ.)5,2
0-80 χλμ./ώρα (δλ.)8,3
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)12,8
0-120 χλμ./ώρα (δλ.)18,6
0-140 χλμ./ώρα (δλ.)28,9
0-400 μέτρα (δλ.)18,5
0-1.000 μέτρα (δλ.)34,5
Ταχ. στα 400 μ. (χλμ./ώρα)119,8
Ταχ. στα 1.000 μ. (χλμ./ώρα)147,1
Επιτάχυνση
60-100 χλμ./ώρα 4η (δλ.)13,7
80-120 χλμ./ώρα 5η (δλ.)24,1
Επιβράδυνση
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)44,1
Διαστάσεις
Τύπος πλαισίουΑυτοφερόμενο
Μήκος (χλστ.) 4635
Πλάτος (χλστ.)1.850
Ύψος (χλστ.) .755
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.705
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.)1.562/1.572
Βάρος (κιλά)1845
BRIDGESTONE TURANZA 6
test center