Το Fiat 500 με τον κινητήρα TwinAir 85 HP θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά τον Οκτώβριο.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Fiat 500 με τον κινητήρα TwinAir 85 HP θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά τον Οκτώβριο.

Οδηγούμε το Fiat 500 TwinAir των 85 ίππων

(8/7/2010)

Ένα βήμα παραπάνω στη φιλοσοφία του downsizing κάνει η Fiat, παρουσιάζοντας ένα νέο 2κύλινδρο κινητήρα με ισχύ 85 ίππων και χωρητικότητα μόλις 0,9 λτ., κάνει το ντεμπούτο του στο 500αράκι της παρουσίασης μας, στοχεύοντας στην αυξημένη οικονομία και απόδοση.

Η Fiat ανοίγει ένα καινούριο κεφάλαιο, το οποίο έχει ως επικεφαλίδα δύο λέξεις: «TwinAir». Πρόκειται για μία νέα γενιά κινητήρων , που έχει ως βασικό χαρακτηριστικό τη μικρή χωρητικότητα κάτω του ενός λίτρου, αλλά και την ύπαρξη μόνο δύο κυλίνδρων. Ο υπερτροφοδοτούμενος TwinAir 85HP, διατίθεται με το σύστημα Start&Stop , βρίσκει πρώτη εφαρμογή κάτω από το καπό του μοντέρνου Fiat 500, ενώ μελλοντικά θα δούμε ακόμα δύο ανάλογης χωρητικότητας και κυλίνδρων μηχανικά σύνολα, ένα τούρμπο με 105 ίππους και ένα ατμοσφαιρικό με 65 ίππους. Σύμφωνα με τη Fiat, το 2κύλινδρο μηχανικό σύνολο αποδίδει 85 ονομαστικούς ίππους και 145 Nm ροπής από τις 1.900 σ.α.λ. Από την επαφή μας με το αυτοκίνητο κατά την παρουσίασή του στο Τορίνο της Ιταλίας, αυτά τα νούμερα είναι αντιπροσωπευτικά και στην πράξη. Μόλις ο δείκτης του στροφόμετρου πλησιάσει τις 2.000 σ.α.λ., η ροπή κάνει την εμφάνισή της επιταχύνοντας σε σβέλτους ρυθμούς το μίνι της Fiat. Αυτό που ίσως ενοχλήσει είναι η λιγοστή δύναμη κάτω από τις 1.900 σ.α.λ., ιδιαίτερα αν έχει επιλεγεί μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο, αλλά και τα επίπεδα θορύβου στις υψηλές στροφές λειτουργίας του 2κύλινδρου κινητήρα. Στον τομέα των επιδόσεων, η ιταλική φίρμα ανακοινώνει ότι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση επιτυγχάνονται σε 11 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει στα 173 χλμ./ώρα, νούμερα άκρως ικανοποιητικά, αν αναλογιστεί κανείς ότι πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο 0,9 λτ. &&&&Από πλευράς οικονομίας, η συνδυαστική μέση κατανάλωση είναι 4,1 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 95 γρ./χλμ. Όλα τα παραπάνω ισχύουν για τη λειτουργία Normal. Έτσι, όταν ο οδηγός επιλέξει τη λειτουργία ECO, τότε η απόδοση της ροπής περιορίζεται στα 100 Nm στις 1.750 σ.α.λ. για τη διατήρηση ενός πιο οικολογικού, αστικού οδηγικού προφίλ. Με αυτή τη λειτουργία επιτυγχάνεται ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση στον αστικό κύκλο, ενώ το σύστημα διεύθυνσης γίνεται αυτόματα ελαφρύτερο, καθώς ενεργοποιείται το σύστημα υποβοήθησης CITY. Τέλος, υπάρχει και η επιλογή του ημι-αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με την ονομασία «Dualogic», όπου η κατανάλωση είναι κατά 0,1 λτ./100 χλμ. λιγότερη σε σχέση με την έκδοση με το μηχανικό 5τάχυτο. &&&& &&&& Σε κάθε είδους διαδρομή, το Fiat 500 χαρακτηρίζεται ευέλικτο και ασφαλές. Στους δρόμους της πόλης το μικρό του μέγεθος αλλά και η λειτουργία City (Eco mode), που ελαφραίνει το σύστημα διεύθυνσης, ενισχύουν την ευκολία κίνησης αλλά και το παρκάρισμα. Κινούμενο το ιταλικό μίνι σε επαρχιακή διαδρομή με κλειστές στροφές, η σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης αλλά και το θετικό στις εντολές σύστημα διεύθυνσης κάνουν τον οδηγό να νιώθει ασφάλεια, ακόμα και σε σβέλτους ρυθμούς. Τέλος, στον αυτοκινητόδρομο η σταθερότητα του αυτοκινήτου βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ακόμα και με υψηλές ταχύτητες κίνησης. &&&& &&&&

85 ίπποι από κινητήρα μόλις 0,9 λίτρων

85 ίπποι από κινητήρα μόλις 0,9 λίτρων

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

MIKRA VANS LEASING
ETRANSIT VS ESPRINTER