• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To Peugeot 3008 HYbrid4 είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο παραγωγής με πετρελαιοκινητήρα

Η συνολική απόδοση είναι οι 200 ίπποι, και η κατανάλωση τα 3,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα

Εσωτερικά το μοντέλο είναι γνώριμο από τις υπόλοιπες εκδόσεις, ενώ οι διαφορές εστιάζονται στον επιλογέα του αυτοματοποιημένου κιβωτίου, και τις πρόσθετες ενδείξεις στον πίνακα οργάνων

Ο σχετικός περιστροφικός διακόπτης είναι αυτός που επιτρέπει στον οδηγό την επιλογή μεταξύ των 4 προγραμμάτων: Auto, Sport, ZEV και 4WD

Παγκόσμια πρωτιά για το Peugeot 3008

Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/8/2010

Η Peugeot για άλλη μια φορά πρωτοπορεί παρουσιάζοντας το πρώτο όχημα παραγωγής με υβριδική τεχνολογία που χρησιμοποιεί πετρελαιοκινητήρα. Πρόκειται για το crossover με τον κωδικό 3008 HYbrid4. Η συνολική απόδοση είναι 200 ίπποι, και η κατανάλωση τα μόλις 3,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

 
Το γνωστό σε όλους μας 3008 αποκτά μια ακόμη έκδοση που όχι απλά συμπληρώνει τη γκάμα του, αλλά αποτελεί και παγκόσμια πρωτιά για την εταιρεία. Έτσι το γαλλικό μοντέλο γίνεται το πρώτο πετρελαιοκίνητο υβριδικό όχημα παραγωγής. Το αυτοκίνητο συνδυάζει πετρελαιοκινητήρα 2,0 λίτρων (HDi FAP) με την ισχύ στους 163 ίππους, και ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 37 ίππους. Έτσι η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 200 ίππους, ενώ αξιοσημείωτο είναι και το μέγεθος της αποδιδόμενης ροπής, με αυτή να αγγίζει συνδυαστικά τα 500 Nm (300 Nm από τον πετρελαιοκινητήρα, και 200 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα). Οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι της τάξης των 99 γρ./χιλιόμετρο ενώ η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 3,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι σε αντίθεση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του 3008, η HYbrid4 είναι και τετρακίνητη αφού ο πετρελαιοκινητήρας κινεί τους εμπρός τροχούς, και ο ηλεκτροκινητήρας τους πίσω.

Το υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει τέσσερις διαφορετικές λειτουργίες: ZEV (Zero Emission Vehicle), 4WD, Sport και Auto. Στη λειτουργία Auto το σύστημα ρυθμίζει αυτόματα το ποσοστό εμπλοκής των δύο κινητήρων ανάλογα με τις ανάγκες. Η λειτουργία ZEV είναι η αποκλειστικά ηλεκτρική λειτουργία του 3008, ενώ στη λειτουργία 4WD οι δύο κινητήρες λειτουργούν ώστε τα περιθώρια πρόσφυσης να αυξάνονται και σε πιο απαιτητικά κομμάτια ώστε εκτός δρόμου να μπορεί να κινηθεί σαν ένα SUV. Στη λειτουργία Sport η τετρακίνηση είναι εμπλεκόμενη, ενώ οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται πιο γρήγορα.

Για τη μετάδοση φροντίζει το αυτοματοποιημένο κιβώτιο 6 σχέσεων, που όπως αναφέρει η εταιρεία υποστηρίζει το 3008 HYbrid4 καλύτερα από ένα τυπικό χειροκίνητο, ή ακόμη και από ένα αυτόματο κιβώτιο. Τέλος, ο χώρος των αποσκευών είναι πλέον τα 420 λίτρα, με επιπλέον 66 λίτρα κάτω από το δάπεδο του, ενώ μπορεί να φτάσει έως τα 1.501 λίτρα με την αναδίπλωση όλων των καθισμάτων.
H κατασκευή του θα γίνεται στη Γαλλία (εργοστάσια Sochaux και Mulhouse), ενώ η διάθεση του στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2011.

Tags: PEUGEOT 3008