" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Tα πρώτα επίσημα σχέδια του νέου A3

To μοντέλο θα διατεθεί σε πολλές εκδόσεις με βενζινοκινητήρες, πετρελαιοκινητήρες, υβριδικές αλλά και ηλεκτροκίνητες

Εσωτερικά υπάρχει τριάκτινο τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος, και νέο χειριστήριο για το MMI

H ανοικτή έκδοση του R8 GT

Το μοντέλο και εδώ θα αποδίδει 560 ίππους, ενώ θα είναι κατά 100 κιλά πιο ελαφρύ

Audi: Nέο Α3 και R8 GT Spyder!

Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/4/2011

Τα επίσημα σχέδια διέρρευσαν στον Βρετανικό ειδικό τύπο, και παρουσιάζουν μεγάλο μέρος της γκάμας του νέου A3, ενώ μαζί με αυτά διέρρευσαν και τα σχέδια της Spyder έκδοσης του R8 GT. Σε κάθε περίπτωση το νέο A3 θα το δούμε μέσα στο 2012 με τις πωλήσεις να εκκινούν το ίδιο έτος.

 
Η Audi μας παρουσιάζει τα πρώτα επίσημα σχέδια της 5θυρης και 3θυρης εκδοχής του αυτοκινήτου, ενώ ουσιαστικά θα αποτελεί την χάτσμακ έκδοση του σεντάν Α3 που μας παρουσίασε πριν λίγους μήνες στην έκθεση της Γενεύης. Το μοντέλο θα πατά στη νέα γενιά του VW Golf, ενώ στο εσωτερικό θα υπάρχει το κλασσικό τιμόνι που συναντάμε σε πολλά μοντέλα της φίρμας με το επίπεδο κάτω μέρος, καθώς και νέο χειριστήριο του πολύ-συστήματος MMI. H παρουσίαση του είναι προγραμματισμένη για το 2012 (πιθανόν στην έκθεση της Γενεύης), ενώ η διάθεση του στην αγορά θα ξεκινήσει λίγο αργότερα.
Από πλευράς μηχανικών συνόλων, σίγουρα θα δούμε τους γνωστούς κινητήρες TFSI (ξεκινώντας από τα 1,2 λίτρα), πετρελαιοκινητήρες, καθώς και υβριδικές αλλά και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις με την τεχνολογία e-tron (την οποία η Audi εξελίσσει στο τωρινό Α3).

Σχετικά με την έκδοση Spyder του R8 GT, η Audi θα πρωτοτυπήσει παρουσιάζοντας το αυτοκίνητο τον Ιούνιο στις 24 Ώρες του Le Mans, ενώ το ντεμπούτο του είναι προγραμματισμένο για την έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο. Όπως και στην Coupe έκδοση του R8 GT, το βάρος είναι μειωμένο κατά 100 κιλά, γεγονός που επιτεύχθηκε με την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και ανθρακονημάτων, λεπτότερου πάχους στα κρύσταλλα, αλλά και με την τοποθέτηση σταθερής πίσω αεροτομής σε αντίθεση με την ηλεκτρική των υπόλοιπων εκδόσεων.
Τέλος, και εδώ ο V10 των 5,2 λίτρων κινητήρας αποδίδει 560 ίππους και 540 Nm ροπής, με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε μόλις 3,6 δλ. και την τελική ταχύτητα να σταματά στα 310 χ.α.ω., ενώ η παραγωγή δεν θα ξεπεράσει τις 333 μονάδες.

Tags: AUDI A3