" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Citroen C3 από 12.740 ευρώ

Διαβάστηκε από 29745 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/5/2017

To νέο Citroen C3 διατίθεται αποκλειστικά σε 5θυρο αμάξωμα και σε 3 εξοπλιστικές εκδόσεις (Live, Feel και Shine) προσφέροντας ωστόσο σε κάθε έκδοση και πολλές δυνατότητες επιπλέον εξοπλισμού εξατομίκευσης. Η γκάμα κινητήρων του ξεκινά από τον βασικό βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων PureΤech των 68 ίππων που διατίθεται κατόπιν παραγγελίας (11.950 ευρώ). Η αμέσως επόμενη έκδοση κινητήρα εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα με σύστημα πολλαπλών ψεκασμών εφαρμογή του, που αποδίδει 82 ίππους, ενώ η κορυφαία έκδοση βενζίνης, εφοδιάζεται με τον ίδιος κινητήρας με υπερτροφοδότηση και σύστημα άμεσου ψεκασμού με απόδοση 110 ίππους. Στους κινητήρες diesel έχουμε τον 1,6 λίτρων BlueHDi με απόδοση 75 ή 100 ίππων ανάλογα με την έκδοση. 
 
Τι έχει η βασική;
Η βασική έκδοση Live του Citroen C3 διαθέτει 6 αερόσακους, cruise control, αιρ κοντίσιον, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηχοσύστημα με MP3 θύρα USB και Jack, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών και το πακέτο Safety Pack 1 που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας και σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας. 
 
Αξίζει η βασική;
Η έκδοση Live είναι καλή εξοπλιστικά, ωστόσο η αμέσως επόμενη Feel που είναι και η βασική με τον 1,2 PureTech κινητήρα των 82 ίππων, περιλαμβάνει επιπλέον αρκετά στοιχεία εξοπλισμού, όπως είναι τα LED φώτα ημέρας, προβολείς ομίχλης, αυτόματο κλιματισμό, ηχοσύστημα με 6 ηχεία και έγχρωμη οθόνη αφής, μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης και Bluetooth που προάγουν τον νεανικό και σύγχρονο χαρακτήρα του. Επιπλέον διαθέτει πιο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης ενώ και εμφανισιακά δείχνει πιο όμορφο μέσω των στοιχείων που διαθέτει. Αυτή η έκδοση κοστίζει 13.990 ευρώ και είναι κατά μόλις 650 ευρώ ακριβότερη από την βασική έκδοση με τον ίδιο κινητήρα που λογίζεται και ως η βασική του μοντέλου μιας και η πιο φθηνή έρχεται κατόπιν παραγγελίας.

+ Εμφάνιση μέσα-έξω, χώροι, άνεση ανάρτησης, οδική συμπεριφορά,  πρακτικότητα
- Σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό, πλευρική στήριξη καθισμάτων, εργονομικές ατέλειες

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ