Η εταιρεία υπόσχεται πως τόσο οι εκπομπές αερίων ρύπων όσο και η κατανάλωση καυσίμου έχουν μειωθεί έως και 19%.

Η παλέτα των μηχανικών συνόλων στην βενζίνη αποτελείται τώρα από έναν νέο 3κύλινδρο 1.200άρη turbo κινητήρα σε τρεις εκδόσεις.

Στο πετρέλαιο η μόνη επιλογή αφορά τον 1.500άρη turbodiesel σε δύο εκδόσεις 105 και 122 ίππων.

Η παλέτα των μηχανικών συνόλων στην βενζίνη αποτελείται τώρα από έναν νέο 3κύλινδρο 1.200άρη turbo κινητήρα σε τρεις εκδόσεις.

Στο πετρέλαιο η μόνη επιλογή αφορά τον 1.500άρη turbodiesel σε δύο εκδόσεις 105 και 122 ίππων.

Ανανεωμένο Opel Αstra

21.539 Επισκέψεις στο άρθρο (3/7/2019)

Με νέα μοτέρ σε βενζίνη και diesel, αλλά και μικρές αισθητικές παρεμβάσεις κάνει σήμερα ντεμπούτο το ανανεωμένο Opel Astra.


Στην παρουσίαση του ανανεωμένου Αstra (hatch και Sports Tourer) προχώρησε η Οpel προσφέροντας στο μικρομεσαίο της ελάχιστες αισθητικές διαφορές, νέα μοτέρ με μικρότερες εκπομπές ρύπων και πιο πλούσιο τεχνολογικό εξοπλισμό.

Όπως αναφέραμε, οι διαφορές στην εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου είναι ελάχιστες και αφορούν κάποιες μικρές διαφοροποιήσεις στον εμπρός προφυλακτήρα και ένα νέο σχέδιο στις ζάντες αλουμινίου. H Opel πάντως δεν διστάζει να τονίσει πως το Astra hatchback είναι πλέον το πιο αεροδυναμικό μοντέλο στην κατηγορία του με το συντελεστή οπισθέλκουσας να ορίζεται στο 0,26 Cd (0,25 Cd για το wagon).

Eίναι φανερό πως η φίρμα έστρεψε την προσοχή της στο να κάνει το δημοφιλές μικρομεσαίο πιο αποδοτικό με την ίδια την εταιρεία να υπόσχεται πως τόσο οι εκπομπές αερίων ρύπων όσο και η κατανάλωση καυσίμου έχουν μειωθεί έως και 19% σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο. Επιπλέον αυτού, οι μηχανικοί της Opel κατάφεραν να μειώσουν και το βάρος του Astra κατά 200 κιλά, συμβάλοντας με αυτό τον τρόπο τόσο στην οδική συμπεριφορά, όσο και στην οικονομία καυσίμου.

Η παλέτα των μηχανικών συνόλων στην βενζίνη αποτελείται τώρα από έναν νέο 3κύλινδρο 1.200άρη turbo κινητήρα σε τρεις εκδόσεις. Η πρώτη αποδίδει 110 άλογα και 195 Νm ροπής, η δεύτερη 130 άλογα και 225 Νm ροπής και η τρίτη 145 άλογα και 225 Νm ροπής. Όλες οι παραπάνω επιλογές προσφέρονται με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο στον στάνταρ εξοπλισμό. Στην κορυφή βρίσκεται ωστόσο ένας 1.400άρης κινητήρας με ισχύ 145 άλογα αλλά με ροπή 236 Νm, ο οποίος και συνδυάζεται με ένα CVT αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.

Στο πετρέλαιο η μόνη επιλογή αφορά τον 1.500άρη turbodiesel σε δύο εκδόσεις 105 και 122 ίππων. Πιο αναλυτικά, η έκδοση με τους 105 ίππους αποδίδει ακόμη 260 Nm ροπής και συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ενώ η έκδοση των 122 ίππων αποδίδει 300 ή 285 Nm ροπής ανάλογα με το αν το κιβώτιο είναι το 6άρι χειροκίνητο ή το καινούριο 9άρι αυτόματο.

Τέλος, ο τεχνολογικός εξοπλισμός είναι πιο πλούσιος και περιλαμβάνει επιπλέον νέα εμπρός ψηφιακή κάμερα που αναγνωρίζει οχήματα, πεζούς και την οδική σηματοδότησης και πίσω κάμερα που λειτουργεί σε συνεργασία με το νέο σύστημα infotainment Μultimedia Pro. Η γκάμα των επιλογών περιλαμβάνει συστήματα όπως προσαρμοζόμενο cruise control, ένδειξη απόστασης από τα προπορευόμενο όχημα, αναγνώριση επικείμενης σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας και διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας. Επίσης διατίθενται εργονομικά καθίσματα πιστοποιημένα από γερμανικό οργανισμό για την αντιμετώπιση προβλημάτων στη μέση-πλάτη με εξαερισμό και λειτουργία μασάζ.

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Τα πάντα για επαγγελματικό όχημα
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel