" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μικρές κλίσεις στις στροφές και πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης για την Giulietta QV, που αναδεικνύει το σπορ set-up της.

Ο τίτλος του πιο εθιστικού μικρού δίνεται με ευκολία στο Ford Fiesta ST, που ενθουσιάζει με τα οδικά και οδηγικά του χαρακτηριστικά.

Με οδική συμπεριφορά GTI, το Nissan Juke NISMO RS κινείται πολύ γρήγορα και σε ρυθμούς που σχεδόν κανένα crossover δεν είναι σε θέση να ακολουθήσει.

Στο δρόμο: Έχουν τον τρόπο τους…

Διαβάστηκε από 47688 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/11/2015

Και τα τρία μοντέλα της παρουσίασής μας έχουν τον δικό τους τρόπο για να εξάπτουν το οδηγικό ενδιαφέρον και να προσφέρουν απολαυστικές στιγμές ευχαρίστησης σε όποιον βρεθεί πίσω από το τιμόνι τους. 


Έτσι, το Fiesta ST έρχεται πιο χαμηλό κατά 15 χλστ. σε σχέση με τα υπόλοιπα Fiesta, με πιο σφιχτή ανάρτηση, πιο γρήγορη κρεμαγιέρα (2,3 στροφές) και ηλεκτρονικό Σύστημα eTVC με ESP που απενεργοποιείται σε τρία στάδια (On, Off και Sport). Στην πράξη, το μικρό Ford ενθουσιάζει με την αμεσότητά του, τις κοφτερές του αντιδράσεις και τη γενικότερη ευκολία στο χειρισμό μιας σπορ διαδρομής, εμπνέοντας συνεχώς για ακόμη περισσότερη πίεση. Φυσικά, λόγω των «σφιχτών» του ρυθμίσεων, τα επίπεδα της άνεσης είναι μειωμένα και οι ανωμαλίες του οδοστρώματος γίνονται αισθητές στο εσωτερικό του. 

Το Juke NISMO RS από την πλευρά του, με την ιδιαιτερότητα του Crossover και άρα πιο υψηλού αμαξώματός του, φέρει ακόμη περισσότερες επεμβάσεις: Έχει ενισχυμένο πλαίσιο για βελτιωμένη ακαμψία, 10% σκληρότερα ελατήρια και αμορτισέρ, παχύτερες αντιστρεπτικές, μεγαλύτερα φρένα με αεριζόμενους δίσκους εμπρός-πίσω, αλλά και μηχανικό εμπρός μπλοκέ διαφορικό. Στο δρόμο, το Juke NISMO RS παρέχει αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης για γρήγορα περάσματα, χωρίς παράλληλα η ανάρτηση να κοπανάει στις ανωμαλίες. Τα φρένα, ξεπερνούν κάθε προσδοκία σε αίσθηση και μόνο η οδήγηση σε οριακές καταστάσεις θα αποκαλύψει κάποιες μικρές αδυναμίες του αυτοκινήτου, όπως π.χ. το νευρικό και χωρίς ιδιαίτερη πληροφόρηση τιμόνι, αλλά και μια αισθητή υποστροφή ισχύος μέσα στη στροφή. 

Η κορυφαία Giulietta με τη σειρά της τιμά την αγωνιστική παράδοση της Alfa σε ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ που στρίβει πολύ γρήγορα, παραμένει εκνευριστικά ουδέτερο και σταθερό μέσα στη στροφή ακόμη και σε full πίεση, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει συνεχώς σχεδόν απόλυτη πληροφόρηση στον οδηγό για τα τεκταινόμενα. Κορυφαία αίσθηση και απόδοση έχουν και τα φρένα. Σε καθημερινές συνθήκες, η σφιχτή ανάρτηση και τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά υπαγορεύουν την προσοχή κατά το πέρασμα από ανωμαλίες του οδοστρώματος και μειώνουν την παρεχόμενη άνεση.