Ο 1,2 λίτρων κινητήρας PureTech του Peugeot 3008 διακρίνεται για τις χαμηλές καταναλώσεις που επιτυγχάνει, ενώ οι 130 ίπποι του είναι ικανοί να το κινήσουν αξιοπρεπώς.

Ισχυρότερος με έναν παραπάνω κύλινδρο είναι ο 1,4 λίτρων TFSI κινητήρας του Audi Q2. Σε συνάρτηση με το χαμηλότερο βάρος του αμαξώματος, εξασφαλίζει σημαντικά καλύτερες τιμές επιδόσεων.

Κινητήρες: TFSI σε επιδόσεις, PureTech σε κατανάλωση

197.513 Επισκέψεις στο άρθρο (2/6/2019)

Σε επίπεδο κινητήρων, εκτός της περίπτωσης του Audi Q2 που το επιλέξαμε με τον ισχυρότερο από τον βασικό TFSI κινητήρα των 150 ίππων (αυτή η έκδοση βρίσκεται πιο κοντά σε απόδοση και τιμή), οι εκδόσεις των BMW X2 και Peugeot 3008 αφορούν τις βασικές τους εκδόσεις κινητήρων. Κοινό χαρακτηριστικό και των τριών είναι το σύγχρονο υπόβαθρό τους και η εφαρμογή υπερτροφοδότησης, ενώ και τα τρία εξοπλίζονται προαιρετικά και με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων (διπλού συμπλέκτη για το Audi). Το Peugeot 3008 «φοράει» τον μικρότερης χωρητικότητας κινητήρα, τον 3κύλινδρο PureTech των 1,2 λίτρων με απόδοση 130 ίππους που είναι και η χαμηλότερη. 

Ο TFSI 4κύλινδρος κινητήρας του Audi Q που ενσωματώνει σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων (CoD), αποδίδει 150 ίππους και είναι ο ισχυρότερος εδώ, με αποτέλεσμα να επιτυγχάνει τις καλύτερες τιμές επιδόσεων και μάλιστα με αρκετή διαφορά.

Η BMW έχει επιλέξει τον τρικύλινδρο 1,5 λτ. TwinPower Turbo κινητήρα για τη βασική έκδοση της X2 (sDrive18i), ο οποίος αποδίδει 140 ίππους ωστόσο δεν διακρίνεται σε κανέναν τομέα λόγω και του σημαντικά αυξημένου βάρους της (1.490 κιλά).

Το μεγαλύτερο αλλά και ελαφρύτερο Peugeot 3008, κερδίζει τη μάχη στο πεδίο της κατανάλωσης, με σχετική ευκολία (5,1 λτ./100 χλμ.).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

AUTOFIT PASXA
4green