Εμφανώς σπορτίφ η διάθεση της Χ2 στο δρόμο. Οι μικρές κλίσεις και το άριστο για τα δεδομένα της κλάσης τιμόνι, την φέρνουν πιο κοντά στα στάνταρ των σπορ «συμβατικών» μοντέλων ξεφεύγοντας από την αίσθηση των crossover.

Το Audi Q2 συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο την σπορτίφ οδική συμπεριφορά με την άνεση. Το μικρότερο μεταξόνιό του το βοηθάει στις αστικές συνθήκες, το καθιστά ωστόσο και πιο νευρικό σε διαδοχικές ανωμαλίες.

Το Peugeot 3008 είναι το πιο άνετο και εντυπωσιάζει με την ποιότητα κύλισής του, ενώ αν και γέρνει εμφανώς περισσότερο από τα άλλα δύο, παραμένει ευχάριστο και αποτελεσματικό και στη σβέλτη οδήγηση.

Στο δρόμο: Εντυπωσιακά ευχάριστα, το καθένα με τον τρόπο του

197.490 Επισκέψεις στο άρθρο (2/6/2019)

Οδηγικά αυτό που σου μένει από το κάθε αυτοκίνητο είναι η ευχαρίστηση σε κάθε περίπτωση. Η βασική τους διαφορά έγκειται στον χαρακτήρα του καθενός, με το Peugeot 3008 να προβάλλει και στο δρόμο ένα πιο «αρχοντικό» πάτημα επιδεικνύοντας και τα καλύτερα επίπεδα άνεσης μέσω της ανάρτησής του. Σε σβέλτους ρυθμούς ωστόσο, είναι και εκείνο που θα εμφανίσει μεγαλύτερες κλίσεις αμαξώματος, ωστόσο και πάλι είναι ευχάριστο και ασφαλές προσφέροντας και πολύ καλή οδηγική αίσθηση. Στον τομέα της αίσθησης η BMW X2 δεν έχει αντίπαλο, αφού ως γνήσια BMW και παρά το γεγονός πως είναι προσθιοκίνητη, προσφέρει την καλύτερη αίσθηση στον οδηγό της και προβάλει και την πιο σπορτίφ συγκριτικά οδική συμπεριφορά. Η ανάρτησή της έχει την πιο σφιχτή αίσθηση ωστόσο αποσβένει αποτελεσματικά ακόμα και τις  έντονες ανωμαλίες, ενώ δεν γέρνει στις στροφές και αλλάζει κατεύθυνση αστραπιαία και αποτελεσματικά μέσω του εκπληκτικού συστήματος διεύθυνσης.

Το Audi Q2 αποτελεί μια «μίξη» των δύο παραπάνω αυτοκινήτων και είναι και αυτό ιδιαίτερα ευχάριστο σε κάθε ζήτηση. Αρχικά, μέσω των μικρότερων διαστάσεων επιδεικνύει καλύτερο αστικό προφίλ και είναι και εκείνο αρκετά «ζωντανό» για να κινηθείς σβέλτα και σε εκτός πόλης διαδρομές. Εκεί, θα εκτιμήσεις αρχικά την πολύ καλή ποιότητα κύλισης με την σφιχτή ανάρτηση να «απομονώνει» τις περισσότερες ανωμαλίες από το εσωτερικό του, ενώ το πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι σου επιτρέπει να το πιέσεις. Σε αυτές τις συνθήκες το πολύ στιβαρό πλαίσιο, η σφιχτή ανάρτηση και η χαμηλή για crossover απόσταση από το έδαφος (145 χλστ.) εξασφαλίζουν άμεσες αντιδράσεις, περίσσεια πρόσφυση και περιορισμένες κλίσεις στις στροφές. Για όσους ενδιαφέρονται και για εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές, το Peugeot 3008 κερδίζει κατά κράτος τα άλλα δύο αρχικά μέσω της μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος, της μαλακότερης ανάρτησης και του συστήματος Grip Control που διαθέτει και που ελέγχει το διαφορικό σε 5 θέσεις για απροβλημάτιστη κίνηση σε τέτοιες συνθήκες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda