Μπορεί το Nissan GT-R γενιά με τη γενιά να γίνεται όλο και καλύτερο, αλλά παράλληλα γίνεται και ακριβότερο. Για αυτό, η ιαπωνική εταιρεία στο ΜΥ 2018 του μοντέλου της, λανσάρει μια νέα βασική έκδοση, την Pure.

Το Nissan GT-R Pure τιμάται στην Αμερική στα 99.990 δολάρια, τη στιγμή που πέρσι το φθηνότερο GT-R στην έκδοση Premium κόστιζε 111.685 δολάρια. Φέτος, η ίδια εκδοχή ζητά 112.185 δολάρια.

Η έκδοση Pure εξασφαλίζει μια έκπτωση της τάξης των 10.000 δολαρίων σε σχέση με το ΜΥ 2017, ενώ είναι φθηνότερη κατά 10.500 δολάρια από τη φετινή έκδοση Premium.

Οι αγοραστές δεν πρόκειται να στερηθούν κάποια από τα σημαντικά χαρακτηριστικά του οχήματος. Αυτό που δεν έχει το GT-R Pure είναι το ηχοσύστημα της BOSE, την εξάτμιση τιτανίου και τα ραμμένα στο χέρι καθίσματα, που όμως παραμένουν δερμάτινα.

Βασική έκδοση Nissan GT-R

7.580 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2017)

Δίχως να χάνει κάτι από την «ουσία» του Nissan GT-R, η νέα βασική έκδοση «Pure» αφήνει πίσω πολυτέλειες όπως το ηχοσύστημα της BOSE, αφαιρώντας από την τιμή του ιαπωνικού sports car ένα καθόλα σεβαστό ποσό…

NISSAN: Nissan Qashqai: Ο «βασιλιάς» των SUV

Μπορεί το Nissan GT-R γενιά με τη γενιά να γίνεται όλο και καλύτερο, αλλά παράλληλα γίνεται και ακριβότερο. Για αυτό, η ιαπωνική εταιρεία στο ΜΥ 2018 του μοντέλου της, λανσάρει μια νέα βασική έκδοση, την Pure, χάρη στην οποία το GT-R διατίθεται στις Η.Π.Α. κάτω από το «ψυχολογικό» όριο των 100.000 δολαρίων.
 
Έτσι, λοιπόν, το Nissan GT-R Pure τιμάται στην Αμερική στα 99.990 δολάρια, τη στιγμή που πέρσι το φθηνότερο GT-R στην έκδοση Premium κόστιζε 111.685 δολάρια. Φέτος, η ίδια εκδοχή ζητά 112.185 δολάρια. Με άλλα λόγια, η έκδοση Pure εξασφαλίζει μια έκπτωση της τάξης των 10.000 δολαρίων σε σχέση με το ΜΥ 2017, ενώ είναι φθηνότερο κατά 10.500 δολάρια από τη φετινή έκδοση Premium.
   
Μάλιστα, τα καλά νέα είναι πως με αυτά τα χρήματα που γλιτώνουν οι υποψήφιοι αγοραστές, δεν πρόκειται να στερηθούν κάποια από τα σημαντικά χαρακτηριστικά του οχήματος. Αυτό που δεν έχει το GT-R Pure είναι το ηχοσύστημα της BOSE που απαντάται στην έκδοση Premium, ενώ λείπει και η εξάτμιση τιτανίου, όπως και τα ραμμένα στο χέρι καθίσματα, που όμως παραμένουν δερμάτινα. Είπαμε, όμως, το biturbo V6 σύνολο των 3,8 λίτρων παραμένει ως έχει, εξακολουθώντας να προσφέρει απλόχερα τα 565 άλογά του…
 
Κατά τα λοιπά, στις Η.Π.Α. οι τιμές των υπόλοιπων εκδόσεων του GT-R έχουν ανέβει ελαφρώς στο ΜΥ 2018. Η εκδοχή Track Edition τιμάται πλέον στα 130.185 δολάρια, όντας ακριβότερο κατά 500 δολάρια, μια αύξηση που συναντάται και στο 600 ίππων GT-R NISMO, που πλέον κοστίζει 177.185 δολάρια. Τέλος, όλα τα GT-R ΜΥ 2018 με GPS εφεξής θα προσφέρουν συνδεσιμότητα Apple CarPlay, ενώ υπάρχει και το νέο χρώμα «Kuro Night» στο διάκοσμο του εσωτερικού.

Διαβάστε περισσότερα για το NISSAN GT-R