Βραβείο στον κινητήρα VC-Turbo του νέου Nissan X-Trail που αλλάζει... κυβικά!
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Βραβείο στον κινητήρα VC-Turbo του νέου Nissan X-Trail που αλλάζει... κυβικά!

9.835 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2022)

O κινητήρας VC-Turbo του νέου X-Trail πήρε το βραβείο «Wards 10 Best Engines & Propulsion Systems 2022», επειδή ξεχώρισε για την οικονομία καυσίμου, την απόδοση της ισχύος, αλλά και τις τεχνολογίες με τις οποίες εφοδιάζεται.

19ο τρόπαιο για τη Nissan με τον VC-Turbo του νέου X-Trail

Ο VC-Turbo (Variable Compression Turbo) κινητήρας των 1,5 λίτρων, που εξοπλίζει το νέο X-Trail, έδωσε το 19ο τρόπαιο στη Nissan στο «Wards 10 Best Engines & Propulsion Systems 2022», τον θεσμό που βραβεύει τους κορυφαίους κινητήρες ετησίως από το 1995. Το 3κύλινδρο μοτέρ της Nissan ξεχώρισε ανάμεσα από άλλους 29 καινούργιους ή βελτιωμένους κινητήρες που δοκιμάστηκαν σε καθημερινές μετακινήσεις και απαιτητικά ταξίδια, με κριτήρια την ιπποδύναμη, τη ροπή, το θόρυβο, την οικονομία καυσίμου, τις συγκριτικές προδιαγραφές και τις εφαρμογές νέων τεχνολογιών.


Ο turbo κινητήρας των 1,5 λίτρων διαθέτει ένα σοφιστικέ μηχανισμό που αλλάζει το μήκος της διαδρομής του εμβόλου ανάλογα με τη ζήτηση ισχύος, πράγμα που στην ουσία μεταφράζεται σε μεταβλητό... κυβισμό!

Ο turbo κινητήρας των 1,5 λίτρων διαθέτει ένα σοφιστικέ μηχανισμό που αλλάζει το μήκος της διαδρομής του εμβόλου ανάλογα με τη ζήτηση ισχύος, πράγμα που στην ουσία μεταφράζεται σε μεταβλητό... κυβισμό!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ο VC-turbo στο νέας γενιάς X-Trail

Ο πρόσφατα βραβευμένος κινητήρας εφοδιάζει ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της μάρκας που στις πρώτες τρεις γενιές του έχει πουλήσει 7.000.000 αυτοκίνητα και πλέον μπαίνει στην ηλεκτρική εποχή, όντας διαθέσιμο αποκλειστικά σε mild hybrid (ήπια υβριδικές) και full υβριδικές εκδόσεις. Όσον αφορά το νεότερο δημιούργημα της ιαπωνικής φίρμας, είναι ένας 3κύλινδρος, ήπια υβριδικός (12V) 1.500άρης turbo κινητήρας με ισχύ 163 ίππων και 300 Nm ροπής που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο Xtronic, το οποίο μεταφέρει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Το πλεονέκτημα του είναι ότι έχει ικανότητα του να πετυχαίνει αυτόματα μεταβλητή συμπίεση μεταξύ 8:1 και 14:1. Αυτό επιτυγχάνεται με την κίνηση ενός μηχανισμού που αλλάζει το μήκος της διαδρομής του εμβόλου ανάλογα με τη ζήτηση ισχύος, πράγμα που στην ουσία μεταφράζεται σε μεταβλητό... κυβισμό! Στην full υβριδική έκδοση, ο εν λόγω κινητήρας χρησιμοποιείται αποκλειστικά για να παράγει ηλεκτρική ενέργεια κινώντας τη σχετική γεννήτρια, ένα μετατροπέα και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 150 kW που είναι υπεύθυνος για να κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Στις τετρακίνητες εκδόσεις υπάρχει και δεύτερος ηλεκτροκινητήρας για τους πίσω τροχούς με το ηλεκτρικό σύστημα 4κίνησης e-4ORCE.

To X-Trail με τον VC-Turbo και στην ελληνική αγορά

Το X-Trail είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με την ελληνική αντιπροσωπεία λανσάρει τη νέα γενιά του μεσαίου SUV σε διάφορες εκδόσεις και τιμές. Ξεχωρίζει αυτή με τον ήπια υβριδικό 1.500άρη των 163 ίππων που ξεκινά από 38.590 ευρώ, καθώς επίσης και αυτή με το καινοτόμο υβριδικό σύνολο e-Power ισχύος 204 ίππων που τιμάται από 44.990 ευρώ (στην τετρακίνητη e-4orce έκδοση έχει 213 άλογα με κόστος απόκτησης από 50.590 ευρώ).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
Toyota
Autocheck