Οι πατέντες για το ελληνικό Chaos των 3.000 ίππων του Σπύρου Πανόπουλου διέρρευσαν στο διαδίκτυο και μαζί του, ήρθαν οι πρώτες εικόνες για το επόμενο μοντέλο που ετοιμάζει η SP Automotive.
Ο Σπύρος Πανόπουλος ανακοίνωσε πως την 1η Νοεμβρίου θα κάνει ντεμπούτο το ultra car των 3.000 ίππων μετά από 4 έτη σκληρής δουλειάς. To ολλανδικό AutoWeek ωστόσο, περίπου δύο εβδομάδες πριν, αποκάλυψε τις επίσημες πατέντες που δείχνουν πως θα μοιάζει το ικανότατο ultracar που πρόκειται να κάνει πρεμιέρα τον επόμενο μήνα, αλλά και ένα τετράθυρο αυτοκίνητο που φαίνεται πως αποτελέσει το δεύτερο μέλος της γκάμας της SP Automotive.
Όπως μπορούμε να συμπεράνουμε από τις εικόνες που ήρθαν στο φως, το Chaos δεν θα έχει τίποτα να ζηλέψει από τα περισσότερα hypercars που πωλούνται αυτή την στιγμή σε όλο τον πλανήτη. Ο πρόβολος του αυτοκινήτου χαρακτηρίζεται από μια μακριά «μύτη» και προφυλακτήρα που έχει πάνω του πτερύγια που μας φέρνουν στο μυαλό αμέσως τα μονοθέσια της Formula 1. Το μπροστινό μέρος φαίνεται πως θα έχει πάνω του πλήθος από αεροδυναμικά βοηθήματα που πιθανότατα θα ενισχύουν την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκίνητου.
Με τέσσερις απολήξεις και τρία φώτα το πίσω μέρος
Το πίσω μέρος του Chaos δεν τόσο ακραίο όσο το μπροστινό, ωστόσο είναι αρκετά πιο επιβλητικό. Το μάτι θα πέφτει αμέσως στις τέσσερις απολήξεις του συστήματος εξάτμισης, τα δύο φωτιστικά σώματα που θα βρίσκονται δίπλα τους αλλά και το τρίτο φως που θα είναι τοποθετημένο κάθετα, όπως συνηθίζεται στα μονοθέσια της Formula 1.
Με V10 κινητήρα και δύο turbo
Θυμίζουμε πως, όπως έχει ανακοινώσει η ελληνική εταιρεία, η ισχύς του ultracar θα πηγάζει από έναν V10 κινητήρα 3.988 κ.εκ. με δύο υπερτροφοδότες, μπλοκ από αλουμίνιο και κυλινδροκεφαλές, εκκεντροφόρους, 40 βαλβίδες και στρόφαλο από τιτάνιο με την μετάδοση και στους τέσσερις τροχούς να την αναλαμβάνει ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το δάπεδό του είναι φτιαγμένο από zylon, το αμάξωμα του από ανθρακόνημα και Kevlar, ενώ πολλά μηχανικά μέρη, οι τροχοί (21 ιντσών μπροστά-22 πίσω) και τα κεραμικά φρένα είναι εκτυπωμένα από 3D Printer για να διασφαλιστεί πως το Chaos θα έχει όσο το δυνατόν μικρότερο βάρος (υπολογίζεται πως θα ζυγίζει 1.000-1.150 κιλά).
Συνέχεια του άρθρου >>>
Mε έως 3.000 άλογα
Από κει και πέρα o Σπύρος Πανόπουλος ετοιμάζει δύο εκδόσεις, η μία θα αποδίδει 2.000 άλογα και θα έχει έμβολα και μπιέλες από τιτάνιο με το μοτέρ να δουλεύει έως στις 11.000 σ.α.λ., ενώ η δεύτερη θα έχει ιπποδύναμη 3.000 άλογα, θα εξοπλίζεται με έμβολα από κεραμικά υλικά και ανθρακονημάτινες μπιέλες και θα έχει όριο περιστροφής στις 12.000 σ.α.λ..
Διέρρευσαν εικόνες για το δεύτερο μοντέλο του Πανόπουλου
Στις εικόνες μπορούμε να δούμε και ένα ακόμη αυτοκίνητο που αναμένεται να γίνει το δεύτερο μέλος της γκάμας της ελληνικής εταιρείας. Περισσότερες πληροφορίες δεν υπάρχουν, ωστόσο ίσως πρόκειται για το ηλεκτρικό μοντέλο πόλης στο οποίο αναφέρθηκε ο Σπύρος Πανόπουλος στην ανακοίνωση για το επερχόμενο ντεμπούτο του Chaos.
Θα σπάσουν πολλοί σβέρκοι!
- Θυμίζει F1 μπροστά
- Με τέσσερις απολήξεις και τρία φώτα το επιβλητικό πίσω μέρος
Επιπλέον:
- Oι πρώτες εικόνες του δεύτερου μοντέλου που ετοιμάζει ο Πανόπουλος!
Πώς σoυ φαίνεται η σχεδίασή του; Πιστεύεις ότι θα μπορέσει το αυτοκίνητο να αφήσει το δικό του στίγμα στην αυτοκίνηση ή όχι;