Alfa Stelvio Sprint: 4κίνητη, πάει «σφαίρα» & «καίει» 7,5 λίτρα!
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Alfa Stelvio Sprint: 4κίνητη, πάει «σφαίρα» & «καίει» 7,5 λίτρα!

106.519 Επισκέψεις στο άρθρο (22/5/2022)

Με το ταπεραμέντο και το… υπεροπτικό στιλ μιας φινετσάτης Ιταλίδας κοντέσας, η ανανεωμένη Stelvio κλέβει καρδιές στο πέρασμά της και παρά την ελαφρώς μικρότερη ιπποδύναμη, κερδίζει τις εντυπώσεις του οδηγού και των επιβατών, χωρίς να αφήνει τους πρατηριούχους να την… κορτάρουν.

 

Κουκλάρα & στριφτερή!

Από την στιγμή που παραλάβαμε την Stelvio και κάναμε τα πρώτα χιλιόμετρα εντός λεκανοπεδίου, μέχρι ένα ταξίδι «αστραπή» Αθήνα-Κέρκυρα μετ' επιστροφής και, τέλος, την επιστροφή στα κεντρικά της Alfa Romeo, μετά από σχεδόν 1.500 χλμ., δύο είναι τα πράγματα που σίγουρα μένουν: 1) δεν πρόκειται να περάσεις πουθενά απαρατήρητος και 2) η Stelvio είναι ικανή να σου κάνει τα χατίρια με άνεση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Όσον αφορά στο πρώτο συμπέρασμα, θα πούμε πως «μια εικόνα, χίλιες λέξεις». Η Stelvio, ακόμα και μετά την ανανέωσή της, διατήρησε αναλλοίωτη την σαγηνευτική της εμφάνιση, αφού δεν υπήρχε και κανένας λόγος παρέμβασης στο ντιζάιν που την καθιστά επιβλητική, με έκδηλα σπορτίφ στοιχεία και premium μαγιά. Πρωταγωνιστές στο κομψό, καμπυλόγραμμο και συνάμα ογκώδες αμάξωμα της Stelvio οι λεπτοί, α λα Giulia, προβολείς Bi-Xenon, ο μεγάλος θυρεός της Alfa Romeo, οι τονισμένοι ώμοι στα πλαϊνά και το coupe αισθητικής πίσω μέρος με τις χαρακτηριστικές διπλές απολήξεις σε σκούρο χρώμιο που χαρίζουν μια επιπλέον σπορ «νότα». Για το δεύτερο ωστόσο, θα χρειαστεί λίγη υπομονή και… να διαβάσετε τις επόμενες σελίδες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
NISSAN