• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πιο άμεση και πιο καλή σε αίσθηση είναι οδηγικά η ανανεωμένη Mustang, χωρίς να ξεχνά το βασικό της χαρακτηριστικό που είναι η άνεση.

Τα κλειστά κομμάτια και πάλι δεν περιλαμβάνονται στο μενού των προτιμήσεων της ανανεωμένης Mustang, με το βάρος της να μην κρύβεται. Κάθε τάση της ωστόσο (υποστροφική αρχικά και υπερστροφική αν το επιδιώξεις), είναι προοδευτική.

Οδική συμπεριφορά: Πιο «ζωντανή» στο δρόμο

Διαβάστηκε από 17464 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/8/2018
 

Οδηγικά η ανανεωμένη Mustang παρουσιάζεται αρκετά πιο «ζωντανή» σε σχέση με την προηγούμενη και αυτό μεταφράζεται στην πιο άμεση απόκριση που εμφανίζει σε αυτό που ζητά και θέλει την δεδομένη στιγμή ο οδηγός της. Έτσι, «ακούει» καλύτερα στο τιμόνι και δεν «βασανίζεται» από τα φαινόμενα αδράνειας που «μαστίζουν» αυτής της λογικής, του όγκου και του βάρους αυτοκίνητα, με την προαιρετική ανάρτηση MagneRide να δίνει το κάτι παραπάνω ώστε υπό προϋποθέσεις να προβάλλει και έναν πιο σπορτίφ οδηγικό χαρακτήρα, σύμφωνο μάλιστα με τις δικές μας, ευρωπαϊκές, απαιτήσεις. Και λέμε υπό προϋποθέσεις γιατί βασικός υπεύθυνος για τον χαρακτήρα της είναι το Selectable Drive σύστημα παραμετροποίησης, το οποίο επεμβαίνει στο τιμόνι, την ανάρτηση MagneRide, το ESP, το αυτόματο κιβώτιο και προσφέρει επιπλέον των 4 (Normal, Sport, Track και Wet/Snow) άλλες δύο επιλογές, την Drag Strip (για γρήγορες εκκινήσεις από στάση) και την My Mode μέσω της οποίας μπορεί ο οδηγός να ρυθμίσει τη θέση που επιθυμεί σε κάθε ένα από τα σημεία που επεμβαίνει το σύστημα, ακόμα και να «φιμώσει» τον ήχο της ώστε να μην ενοχλεί τους γείτονες.

Στην πράξη, η ανανεωμένη Mustang παρουσιάζει καλύτερη οδική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες, με τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα της να ξεχωρίζει και πάλι. Η ανάρτηση στην Normal ρύθμιση, φιλτράρει πιο ικανοποιητικά τις ανωμαλίες ενώ παράλληλα μειώνει τα φαινόμενα body roll, εξαφανίζοντάς τα εντελώς στην σπορ ρύθμιση. Εκεί, η απόσβεση σκληραίνει πολύ και η ανανεωμένη Mustang αποκτά πιο «κοφτερή» αίσθηση, στοιχεία που θα εκτιμηθούν σε ανοιχτές στριφτερές διαδρομές. Σε πιο κλειστές στροφές η αρχική συμπεριφορά της είναι και πάλι υποστροφική και σε οριακές συνθήκες δεν κρύβεται το βάρος της, ωστόσο οι 290 ίπποι της και το πακέτο Performance Pack που είναι στάνταρ και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, μπορούν να εκδηλώσουν τάσεις υποστροφής. Σε κάθε περίπτωση το τιμόνι έχει καλή αίσθηση όμως είναι αργό σε απόκριση, υπενθυμίζοντας πως και αυτή η Mustang δεν είναι μια σκληροπυρηνική πρόταση, αλλά ένα αυτοκίνητο που έχει τον τρόπο του να σε ευχαριστεί σε κάθε διαδρομή. Τα φρένα της που αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς, είναι αποτελεσματικά και ανθεκτικά στην έντονη χρήση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Tα πιο γρήγορα μικρομεσαία στα 19.000 ευρώ

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Αποκλειστικό: Νέο VW Tiguan

Αλκοόλ & οδήγηση: Μπορείς να οδηγήσεις την επόμενη μέρα;

Η κίνηση στους δρόμους

Γιατί το τρέχον Captur αξίζει προσοχής;

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Αποκλειστικό: Νέο Audi eQ3

Πέθανε η «κούρσα» ή πέθανε μόνο η φθηνή «κούρσα»;

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Αυτόματο vs Μηχανικό κιβώτιο

Diesel ή βενζίνη;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »