Πιο άμεση και πιο καλή σε αίσθηση είναι οδηγικά η ανανεωμένη Mustang, χωρίς να ξεχνά το βασικό της χαρακτηριστικό που είναι η άνεση.

Τα κλειστά κομμάτια και πάλι δεν περιλαμβάνονται στο μενού των προτιμήσεων της ανανεωμένης Mustang, με το βάρος της να μην κρύβεται. Κάθε τάση της ωστόσο (υποστροφική αρχικά και υπερστροφική αν το επιδιώξεις), είναι προοδευτική.

Οδική συμπεριφορά: Πιο «ζωντανή» στο δρόμο

30.773 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2018)

Οδηγικά η ανανεωμένη Mustang παρουσιάζεται αρκετά πιο «ζωντανή» σε σχέση με την προηγούμενη και αυτό μεταφράζεται στην πιο άμεση απόκριση που εμφανίζει σε αυτό που ζητά και θέλει την δεδομένη στιγμή ο οδηγός της. Έτσι, «ακούει» καλύτερα στο τιμόνι και δεν «βασανίζεται» από τα φαινόμενα αδράνειας που «μαστίζουν» αυτής της λογικής, του όγκου και του βάρους αυτοκίνητα, με την προαιρετική ανάρτηση MagneRide να δίνει το κάτι παραπάνω ώστε υπό προϋποθέσεις να προβάλλει και έναν πιο σπορτίφ οδηγικό χαρακτήρα, σύμφωνο μάλιστα με τις δικές μας, ευρωπαϊκές, απαιτήσεις. Και λέμε υπό προϋποθέσεις γιατί βασικός υπεύθυνος για τον χαρακτήρα της είναι το Selectable Drive σύστημα παραμετροποίησης, το οποίο επεμβαίνει στο τιμόνι, την ανάρτηση MagneRide, το ESP, το αυτόματο κιβώτιο και προσφέρει επιπλέον των 4 (Normal, Sport, Track και Wet/Snow) άλλες δύο επιλογές, την Drag Strip (για γρήγορες εκκινήσεις από στάση) και την My Mode μέσω της οποίας μπορεί ο οδηγός να ρυθμίσει τη θέση που επιθυμεί σε κάθε ένα από τα σημεία που επεμβαίνει το σύστημα, ακόμα και να «φιμώσει» τον ήχο της ώστε να μην ενοχλεί τους γείτονες.

Στην πράξη, η ανανεωμένη Mustang παρουσιάζει καλύτερη οδική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες, με τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα της να ξεχωρίζει και πάλι. Η ανάρτηση στην Normal ρύθμιση, φιλτράρει πιο ικανοποιητικά τις ανωμαλίες ενώ παράλληλα μειώνει τα φαινόμενα body roll, εξαφανίζοντάς τα εντελώς στην σπορ ρύθμιση. Εκεί, η απόσβεση σκληραίνει πολύ και η ανανεωμένη Mustang αποκτά πιο «κοφτερή» αίσθηση, στοιχεία που θα εκτιμηθούν σε ανοιχτές στριφτερές διαδρομές. Σε πιο κλειστές στροφές η αρχική συμπεριφορά της είναι και πάλι υποστροφική και σε οριακές συνθήκες δεν κρύβεται το βάρος της, ωστόσο οι 290 ίπποι της και το πακέτο Performance Pack που είναι στάνταρ και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, μπορούν να εκδηλώσουν τάσεις υποστροφής. Σε κάθε περίπτωση το τιμόνι έχει καλή αίσθηση όμως είναι αργό σε απόκριση, υπενθυμίζοντας πως και αυτή η Mustang δεν είναι μια σκληροπυρηνική πρόταση, αλλά ένα αυτοκίνητο που έχει τον τρόπο του να σε ευχαριστεί σε κάθε διαδρομή. Τα φρένα της που αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς, είναι αποτελεσματικά και ανθεκτικά στην έντονη χρήση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto