Εντυπωσιακό σε εικόνα, ποιότητα και φινίρισμα το εντελώς ψηφιακό κόκπιτ της Mercedes A 250 e. Στη βάση της κεντρικής κονσόλας υπάρχει πλέον μια ρηχή θήκη για μικροαντικείμενα
5 Φωτογραφίες »

Εντυπωσιακό σε εικόνα, ποιότητα και φινίρισμα το εντελώς ψηφιακό κόκπιτ της Mercedes A 250 e. Στη βάση της κεντρικής κονσόλας υπάρχει πλέον μια ρηχή θήκη για μικροαντικείμενα

Εσωτερικό: Mε καλύτερο εξοπλισμό και ίδια top ποιότητα

68.947 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2024)

Στην καμπίνα των επιβατών την παράσταση κλέβουν οι στάνταρ πλέον δυο οθόνες των 10,25 ιντσών, που δείχνουν σαν μία: Αυτή πίσω από το τιμόνι λειτουργεί ως ψηφιακός και διαμορφούμενος πίνακας οργάνων, ενώ εκείνη πάνω από τους εντυπωσιακούς κεντρικούς αεραγωγούς χρησιμοποιείται για το χειρισμό του βελτιωμένου infotainment ΜBUX. Το τελευταίο είναι με τη σειρά που αναβαθμισμένο και ενσωματώνει αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων, μία πρόσθετη θύρα USB-C και βελτιώσεις στο βοηθό Hey Mercedes που λειτουργεί με φωνητικές εντολές.


 Οι oθόνες είναι πλέον στάνταρ 10,25 ιντσών και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας πλουσιότερος.
5 Φωτογραφίες »

Οι oθόνες είναι πλέον στάνταρ 10,25 ιντσών και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας πλουσιότερος.


Το τιμόνι πλέον διαθέτει επίπεδη βάση, ενώ μία ακόμα διαφοροποίηση είναι η απουσία του περιστροφικού επιλογέα για το σύστημα MBUX. Το πακέτο συστημάτων υποστήριξης και ασφάλειας του οδηγού έχει επίσης βελτιωθεί, ενώ ένα νέο Parking Package υποστηρίζει διαμήκη στάθμευση και οπτική 360 μοιρών.

Αμετάβλητη παραμένει η χωροταξία με άνετους χώρους για 4 ενήλικες, αλλά και αρκετά μικρότερο -από το μέσο όρο της κατηγορίας- πορτ μπαγκάζ (310 λτ.) λόγω της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος που κλέβει λίτρα χωρητικότητας.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένη Mercedes A 250 e με 218 άλογα
Σελίδα 2Κινητήρας: Παραμένει στα 218 άλογα, αλλά κάνει περισσότερα ηλεκτρικά χιλιόμετρα
Σελίδα 3Εσωτερικό: Mε καλύτερο εξοπλισμό και ίδια top ποιότητα
Σελίδα 4Στο δρόμο: Αρχοντικό «πάτημα» και υψηλή άνεση
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
BRIDGESTONE VS GOODYEAR
test center