Συνδυαστικά το υβριδικό σύστημα συνεχίζει αποδίδει 218 άλογα και 450 Nm ροπής, ωστόσο έχει αυξηθεί η πραγματική ηλεκτρική αυτονομία (έως 75 χλμ. από 65 χλμ.), ενώ έχει μειωθεί η μέση κατανάλωση (4,5 α

Συνδυαστικά το υβριδικό σύστημα συνεχίζει αποδίδει 218 άλογα και 450 Nm ροπής, ωστόσο έχει αυξηθεί η πραγματική ηλεκτρική αυτονομία (έως 75 χλμ. από 65 χλμ.), ενώ έχει μειωθεί η μέση κατανάλωση (4,5 από 4,8 λτ./100 χλμ.).

Κινητήρας: Παραμένει στα 218 άλογα, αλλά κάνει περισσότερα ηλεκτρικά χιλιόμετρα

68.931 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2024)

Οι μηχανικοί της Mercedes έχουν αναβαθμίσει το plug-in υβριδικό σύστημα της A 250e (είναι το ίδιο με της GLA 250 e που δοκιμάσαμε πρόσφατα). Η συνδυαστική ισχύς παραμένει στα 218 άλογα με τα εντυπωσιακά 450 Nm ροπής, ωστόσο οι μετρήσεις μας έδειξαν έως και 11 παραπάνω χιλιόμετρα χωρίς σταγόνα βενζίνης. Από 64-65 χλμ. πριν, τώρα η A 250 e κάνει έως και 75 χλμ. (μέσα στην πόλη). Μαζί με τα περισσότερα ηλεκτρικά χιλιόμετρα ήρθε και η χαμηλότερη μέση κατανάλωση, που από τα 4,8 έπεσε στα 4,5 λτ./100 χλμ..


Πως τα καταφέρνει αυτά; Η νέα μπαταρία έχει ίδια ονομαστική χωρητικότητα (15,6 kWh), έχει όμως υψηλότερη ενεργειακή απόδοση (ωφέλιμη χωρητικότητα 11,5 kWh από 10,6) και δίνει ενέργεια σε ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα (109 από 102 ίππους), ο οποίος συνεχίζει να είναι ανάμεσα στο 8άρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τον state-of-the-art 1,33 λτ. turbo βενζινοκινητήρα κινητήρα, που εμφανίζει επίσης καλύτερη απόδοση: Από 160 ίππους έφτασε στους 163 με 270 Nm ροπής (από 230). Παρά αυτές τις αυξήσεις σε ισχύ οι επιδόσεις είναι πιο άτονες σε σχέση με πριν, σαν αποτέλεσμα νέων ρυθμίσεων προφανώς με στόχο την καλύτερη ηλεκτρική αυτονομία. Έτσι τα δορυφορικά μας όργανα μέτρησης έδειξαν 0-100 σε 7,8 δλ. (από 6,8 δλ.) και για το προσπέρασμα με 60-100 και 80-120, 3,9 και 4,7 δλ. (από 3,3 και 4,0 δλ. αντίστοιχα).

Στα θετικά του υβριδικού συστήματος παραμένει η ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας από τα paddles στο τιμόνι (στην ηλεκτρική και υβριδική λειτουργία), τα οποία μάλιστα στην Sport λειτουργία ανεβοκατεβάζουν σχέσεις στο 8άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη! Στο κομμάτι της φόρτισης, οι μπαταρίες φορτίζουν σε 1:45Ά από ένα wallbox των 7,4 kW, όμως και σε απλή πρίζα δεν χρειάζονται πάνω από 5:30Ά για να φορτιστούν πλήρως. Με ταχυφορτιστή 22 kW δε, η φόρτιση του 80% γίνεται σε μόλις 25 λεπτά.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένη Mercedes A 250 e με 218 άλογα
Σελίδα 2Κινητήρας: Παραμένει στα 218 άλογα, αλλά κάνει περισσότερα ηλεκτρικά χιλιόμετρα
Σελίδα 3Εσωτερικό: Mε καλύτερο εξοπλισμό και ίδια top ποιότητα
Σελίδα 4Στο δρόμο: Αρχοντικό «πάτημα» και υψηλή άνεση
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
OPEL