Χωρίς αλλαγές στα μηχανικά μέρη είναι λογικό το ανανεωμένο Opel Mokka να διατηρεί το γνώριμο οδηγικό του προφίλ, παραμένοντας ένα συνολικά ικανό SUVάκι, ευχάριστο και άνετο στην καθημερινότητα. Η πλατφόρμα CMP του ομίλου Stellantis προσφέρει ένα ανάλαφρο πάτημα στο δρόμο και μια σιγουριά στις απότομες αλλαγές πορείας, κάτι που φάνηκε και στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου (Elk Test). Το μπροστινό του μέρος είναι ακριβές και η ανάρτηση από την πλευρά της επιτελεί αποτελεσματικά το έργο της τόσο κουμαντάροντας καλά το αμάξωμα, όσο και στρογγυλεύοντας τις κακοτεχνίες της ασφάλτου, με τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα να αναταράσσεται μόνο σε κατσαρό ανάγλυφο. Στην πόλη οι μικρές διαστάσεις του βολεύουν, αλλά είναι αλήθεια ένας μικρότερος κύκλος στροφής (11,1 μ.) θα ήταν ευπρόσδεκτος και θα τόνιζε την ευελιξία, ενώ και το σχετικά ελαφρύ τιμόνι, παρόλο που «κόβει πόντους από το fun» στην τελική θα σου κάνει πιο εύκολη την καθημερινότητα. Κλείνοντας να κάνουμε μνεία στα πολύ καλά φρένα που χρειάστηκαν 36,3 μέτρα για το 100-0 χλμ./ώρα.
Χωρίς αλλαγές στα μηχανικά μέρη είναι λογικό το ανανεωμένο Opel Mokka να διατηρεί το γνώριμο οδηγικό του προφίλ, παραμένοντας ένα συνολικά ικανό SUVάκι, ευχάριστο και άνετο στην καθημερινότητα.