Δοκιμή: Audi Q3 Sportback 35 TFSI S-Tronic
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Audi Q3 Sportback 35 TFSI S-Tronic

38.855 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2023)

Χωρίς ήπια υβριδικό σύστημα πλέον η αυτόματη έκδοση του Audi Q3 Sportback με τα 150 άλογα, που «καίει» και κοστίζει περισσότερο από ότι πριν...

Έκοψε (το mild hybrid) στο Audi Q3 Sportback, άρα και τον ελεύθερο δακτύλιο!

Πέρα από την ελκυστική σχεδίαση και τους σπορτίφ υπαινιγμούς, αυτό που είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον μας στην πρώτη οδηγική παρουσίαση του Audi Q3 Sportback ήταν ο συνδυασμός της αυτόματης έκδοσης 35 TFSI με 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα. Αυτό είχε ανάκτηση ενέργειας (από το φρενάρισμα ή το άφημα του γκαζιού), που αποθηκεύεται σε μια μικρή μπαταρία. Στη συνέχεια χρησιμοποιείται από την ειδική μονάδα γεννήτριας/μίζας στην επιτάχυνση με τη μορφή boost λειτουργίας. Επίσης όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι σβήνει ο θερμικός κινητήρας και έχεις ελεύθερη κύλιση, το λεγόμενο coasting. Αυτά τα χαρακτηριστικά είχαν ως αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης και τις μικρότερες εκπομπές CO2. Ειδικά για τη χώρα μας, η παρουσία του mild hybrid συστήματος είχε ένα ακόμα πλεονέκτημα: Την αναγραφή της λέξης υβριδικό στην άδεια κυκλοφορίας, που επιτρέπει την ελεύθερη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο της Αθήνας.


Τοπ επίπεδο ποιότητας και ξεκάθαρη premium υλοποίηση στην καμπίνα του Q3 Sportback, που τονίζεται από το digital διάκοσμο λόγω μεγάλης και ποιοτικής οθόνης αφής, καθώς και ψηφιακού πίνακα οργάνων.

Τοπ επίπεδο ποιότητας και ξεκάθαρη premium υλοποίηση στην καμπίνα του Q3 Sportback, που τονίζεται από το digital διάκοσμο λόγω μεγάλης και ποιοτικής οθόνης αφής, καθώς και ψηφιακού πίνακα οργάνων.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
moto