Δοκιμή: Υβριδικό Honda Jazz Crosstar
12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Υβριδικό Honda Jazz Crosstar

72.438 Επισκέψεις στο άρθρο (18/8/2022)

Σε ρυθμό δράσης: To υβριδικό Honda Jazz βάζει τη στολή της περιπέτειας, μεγαλώνει την απόσταση από το έδαφος, βαφτίζεται Crosstar και ρίχνεται στη μάχη των crossover.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Όταν η Honda αποφάσισε να δημιουργήσει ένα μικρό crossover, οι άνθρωποι της ιαπωνικής φίρμας έκριναν πως δεν ήταν απαραίτητη η εξέλιξη ενός ξεχωριστού μοντέλου και βασίστηκαν στη νέα γενιά του υβριδικού Jazz για να δημιουργήσουν την περιπετειώδη εκδοχή του πιο οικογενειακού μικρού της αγοράς. Όπερ και εγένετο το Jazz Crosstar, το οποίο έχει χαρακτηριστικές crossover πινελιές στην εμφάνισή του και «κάθεται» 152 χλστ. πάνω από το έδαφος για να ξεπερνάει με άνεση τις κακοτοπιές της αστικής καθημερινότητας. Στο εσωτερικό η εικόνα είναι ίδια με αυτή του Honda Jazz, με εξαίρεση την υψηλότερη θέση οδήγησης και τον πολυτελέστερο διάκοσμο του Crosstar, το οποίο είναι διαθέσιμο μόνο στην κορυφαία έκδοση Executive. Παρά τη χρήση σκληρού πλαστικού στο μοντέρνο ταμπλό, η στιβαρότητα και το άριστο φινίρισμα τονίζουν την top ποιότητα κατασκευής, ενώ η άριστη εκμετάλλευση των χώρων προσφέρει ευρυχωρία για τους επιβάτες. Θα θέλαμε περισσότερα λτ. από το χώρο αποσκευών (298 λτ.), αλλά τα πίσω καθίσματα Magic Seats τονίζουν την πρακτικότητα. Το σύνολο και με δεδομένη την υβριδική τεχνολογία φαντάζει αρκετά ενδιαφέρον μέχρι τη στιγμή που θα κοιτάξεις τον τιμοκατάλογο. Mε 28.950 ευρώ το Honda Jazz Crosstar κρίνεται... «αλμυρό», αν και να είμαστε ειλικρινείς είναι φορτωμένο με εξωφρενικά πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. 

Κινητήρας-Οικονομία: Σβέλτο με χαμηλή κατανάλωση
Όπως και το «απλό» Jazz, έτσι και το Crosstar δεν είναι απλά υβριδικό, αλλά ηλεκτροκίνητο με την απαιτούμενη ηλεκτρική ενέργεια να παράγεται από τον 1,5 λτ. θερμικό κινητήρα. Η τεχνολογία i-MMD και μέσω μιας ευφυούς μονάδας ελέγχου ισχύος επιλέγει αυτόματα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση και χωρίς δυνατότητα παρέμβασης από τον οδηγό. Τα προγράμματα είναι: EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive (ο βενζινοκινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη κλειδώματος). Για τη μετάδοση, χρησιμοποιείται ένα κιβώτιο μιας σχέσης που προσφέρει άμεση διασύνδεση κινούμενων μερών, με αποτέλεσμα πιο ομαλή μεταφορά ροπής και γραμμική αίσθηση κατά την επιτάχυνση. Η λειτουργία θυμίζει CVT κιβώτιο, αλλά με αρκετά λιγότερο θόρυβο στην πλήρη επιτάχυνση. Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές, αλλά το μεγάλο ατού είναι η χαμηλή κατανάλωση που γυροφέρνει τα 5,2 λτ./100 χλμ., όντας ελάχιστα «τσιμπημένη» σε σχέση με το απλό Jazz λόγω του μεγαλύτερου βάρους και του υψηλότερου αμαξώματος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

SPRING SEAT
NISSAN