Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος εξασφαλίζει καλή περιφερειακή ορατότητα, ενώ παρά την απουσία τηλεσκοπικής ρύθμισης του τιμονιού ο οδηγός θα βρει τη σωστή θέση οδήγησης.

Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος εξασφαλίζει καλή περιφερειακή ορατότητα, ενώ παρά την απουσία τηλεσκοπικής ρύθμισης του τιμονιού ο οδηγός θα βρει τη σωστή θέση οδήγησης.

Οδική συμπεριφορά: Ουδέτερο και αποτελεσματικό

28.271 Επισκέψεις στο άρθρο (19/2/2024)

Από πλευράς οδηγικής φιλοσοφίας, το MG ZS δεν απευθύνεται στον πιο ανήσυχο οδηγό που ψάχνει το fun to drive, παρά προσεγγίζει τον μέσο οικογενειάρχη που αναζητά μία σχετική άνεση και αποτελεσματικότητα στις καθημερινές μετακινήσεις του. Για αυτό εξάλλου έχει μαλακή ρύθμιση στην ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, Ημιάκαμπτος 'Αξονας πίσω), μέσω της οποίας εξασφαλίζεται αρκετά καλή απορροφητικότητα σε λακκούβες και εγκάρσιες ανωμαλίες. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος εξασφαλίζει καλή περιφερειακή ορατότητα, ενώ παρά την απουσία τηλεσκοπικής ρύθμισης του τιμονιού ο οδηγός θα βρει τη σωστή θέση οδήγησης.

 
Εντός πόλης, ο μεγάλος κύκλος στροφής μπορεί να φανεί... μπελάς (11,2 μ.), ωστόσο η στάνταρ κάμερα όπισθεν θα βολέψει τον οδηγό σε ένα γρήγορο ελιγμό-μανούβρα. Συμπερασματικά, το MG ZS είναι ένα ουδέτερο οδηγικά SUV πόλης που δεν υπόσχεται περισσότερα από τις δυνατότητές του, αλλά στέκεται «αξιοπρεπώς» χωρίς ιδιαίτερους προβληματισμούς.

Σελίδα 1Δοκιμή: MG ZS | Mε 1.000άρη turbo 111 ίππων & full extra εξοπλισμό
Σελίδα 2Σχεδίαση - Εσωτερικό
Σελίδα 3Κινητήρας: Με turbo 1.000άρη 111 ίππων & 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Ουδέτερο και αποτελεσματικό
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
MIKRA VANS LEASING
test center