Το Opel Crossland X πέρασε την πόρτα του γκαράζ μας, εδώ στο AutoΤρίτη, όχι για να ακολουθήσει την τυποποιημένη διαδικασία δοκιμής, αλλά για την ακόμη σκληρότερη διαδικασία, της συνύπαρξης για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. 

Το Crossland X, με μήκος 4,22 μ. αποτελεί την πρόταση της Opel στην κατηγορία των compact SUV.

Στο μοντέλο μας λοιπόν, κάτω από το καπό θα συναντήσουμε το μοτέρ 1,2 λτ. σε απόδοση 130 ίππων, ένα γραμμικό και εύρωστο σύνολο στις χαμηλομεσαίες στροφές.

Στο εσωτερικό είσαι άνετος. Ποτηροθήκες σε σωστό σημείο, χώρους για πορτοφόλι, τηλέφωνο και καθίσματα που δεν πιάνεσαι προσφέρει το Crossland X.

Δοκιμή διαρκείας: Opel Crossland X

22.903 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2019)

Τα «πρώτα» ραντεβού: Οι πρώτες μέρες συνύπαρξης με το βενζινοκίνητο Opel Crossland X με τον ισχυρό 1.200άρη κινητήρα των 130 ίππων μας γέμισαν με ενθουσιασμό, όπως ακριβώς τα πρώτα ραντεβού με τον/την σύντροφό σου. Εκεί δηλαδή που αρχίζεις να τον/την μαθαίνεις καλύτερα…

Το Opel Crossland X πέρασε την πόρτα του γκαράζ μας, εδώ στο AutoΤρίτη, όχι για να ακολουθήσει την τυποποιημένη διαδικασία δοκιμής, άλλωστε αυτή έχει πραγματοποιηθεί από καιρό, αλλά για την ακόμη σκληρότερη διαδικασία, της συνύπαρξης για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. 

Ας κάνουμε τις συστάσεις…
Το Crossland X, με μήκος 4,22 μ. αποτελεί την πρόταση της Opel στην κατηγορία των compact SUV. Αρκετά μοντέρνο σχεδιαστικά καταφέρνει να συνδυάσει την πρακτικότητα και τους χώρους ενός μεγαλύτερου πολυχρηστικού, με τον χαρακτήρα ενός σύγχρονου κάποια crossover και φυσικά πάντα πληρώντας τα υψηλά ποιοτικά επίπεδα που θέτει η Opel σε όλα τα μοντέλα της. 

Ας γνωριστούμε λίγο καλύτερα… 
Στο μοντέλο μας λοιπόν, κάτω από το καπό θα συναντήσουμε το μοτέρ 1,2 λτ. σε απόδοση 130 ίππων, ένα γραμμικό και εύρωστο σύνολο στις χαμηλομεσαίες στροφές, με τη ροπή των 230 Nm να είναι διαθέσιμη από χαμηλά και έτσι στην πράξη μπορείς να κινείσαι με λίγες στροφές στον κινητήρα. Μετά από λίγες εκατοντάδες χιλιόμετρα, στη συντριπτική πλειοψηφία εντός πόλης, η κατανάλωση στο trip έγραφε 7,5 λτ./100 χλμ., περίπου 1 λτ./χλμ. παραπάνω από τη μέση της δοκιμής μας. Πάντως στις λίγες διαδρομές στην εθνική οδό, το νούμερο έπεφτε αισθητά φτάνοντας σε νούμερα λίγο πάνω ή λίγο κάτω από τα 6 λτ./100 χλμ.. 

Περνώντας λίγο χρόνο μαζί
Το Crossland Χ ήρθε με 3.846 χλμ. στο κοντέρ του και μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές έχουμε διανύσει 4.528 χλμ., κυρίως σε αστικές συνθήκες, κάτι που μεταφράζεται σε αρκετή ώρα μέσα στο εσωτερικό του γερμανικού μοντέλου, το οποίο είναι αρκετά βολικό. Τα καθίσματα κρατούν ξεκούραστο το σώμα, ενώ το σύστημα πολυμέσων είναι εύχρηστο και εύκολο στην εξοικείωση μαζί του. Οι θήκες του καφέ, δύο στον αριθμό, βρίσκονται σε σημείο με εύκολη πρόσβαση, ενώ το δυνατό κλιματιστικό αρκετά άμεσα θα ρυθμίσει την καμπίνα στη θερμοκρασία που θέλετε. Επίσης κινητό και πορτοφόλι θα βρουν τη θέση τους στην κονσόλα, ωστόσο από την άλλη θα θέλαμε και ένα υποβραχιόνιο, που έλειπε από την συγκεκριμένη έκδοση 120 Edition. 

Φτάνοντας στο σημείο της εξοικείωσης 
Μετά από το καθημερινό πήγαινε-έλα στη δουλειά και μερικές βόλτες, ανακαλύπτεις σιγά-σιγά τα πιο καλά «κρυμμένα μυστικά» του Crossland X. Οι ψηλοί φίλοι θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα το SUVάκι της Opel, με τον μπόλικο αέρα για κεφάλια και πόδια που προσφέρει, ενώ τα συρόμενα πίσω καθίσματα, διαμορφώνουν χώρο αποσκευών από 420-510 λτ., τα οποία θα φανούν ιδιαίτερα χρήσιμα όταν χρειαστεί να μεταφέρεις ογκώδη αντικείμενα.

Οδηγικά εύκολα εξοικειώνεσαι με το άνετο προφίλ του Crossland X, που είναι αρκετά στιβαρό στο πάτημά του και με πολύ απορροφητική ανάρτηση, με μόνη δυσκολία την κάπως περιορισμένη περιμετρική ορατότητα και τον αυξημένο θόρυβο από τον κινητήρα στις ψηλές στροφές. Περισσότερα σύντομα, όταν πια θα έχει τελειώσει ο μήνας του μέλιτος...

PEUGEOT NEW EVANS
4green