Οικονομία στην κατανάλωση

Τις plug-in υβριδικές εκδόσεις για το 3008 αλλά και το 508 παρουσίασε επίσημα η Peugeot.

Έγιναν Plug-In υβριδικά τα 3008 και 508

4.380 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2018)

Τις plug-in υβριδικές εκδόσεις για το 3008 αλλά και το 508 παρουσίασε επίσημα η Peugeot.

Ξεκινώντας από την αποκλειστικά για το 3008 GT διαθέσιμη επιλογή τετρακίνησης, το HYBRID4 συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα PureTech των 1,6 λίτρων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα και ακόμα ένα που δίνει ισχύ στους πίσω τροχούς. Με συνολική ισχύ 300 ίππων το Peugeot 3008 GT HYBRID4 χρειάζεται μόλις 6,5 δευτερόλεπτα για να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα, ενώ χάρη σε μία μπαταρία 13,2 kWh, καλύπτει 50 χιλιόμετρα μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.
Από κει και πέρα το υβριδικό σύστημα που στέλνει την κίνηση στους μπροστά τροχούς είναι διαθέσιμο τόσο για το 3008, όσο και για το 508 και 508 wagon.  Η συγκεκριμένη επιλογή προσφέρει τον ίδιο βενζινοκινητήρα που συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ με τη συνδυαστική ισχύ να ανέρχεται στα 225 άλογα. Τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι εφοδιασμένα με μία μικρότερη μπαταρία 11,8 kWh που παρέχει ηλεκτρική αυτονομία άνω των 40 χιλιομέτρων στις δύο εκδόσεις του 508.
 
Και οι δύο μπαταρίες όταν πρόκειται να φορτιστούν θα χρειαστούν επτά ώρες μέσω ενός φορτιστή 3,3 kW/ 8Α ή τέσσερις ώρες μέσω ενός φορτιστή 3,3 kW /14Α. Σε περίπτωση που κάποιος επιθυμεί να συντομεύσει τη διαδικασία αυτή, υπάρχει στον προαιρετικό εξοπλισμό ένα Wallbox με φορτιστή 6,6 kW/32A μειώνοντας το χρόνο φόρτισης σε λιγότερο από 1 ώρα και 45 λεπτά.
 
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως τα συγκεκριμένα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα στην αγορά της Ευρώπης από το δεύτερο τρίμηνο του 2019.

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
NRG H HLEKTROKINISI PRAGMATIKOTHTA
DEH NEOS TAXYFORTISTIS