Έρευνα: Το καλύτερο σύστημα υποστήριξης οδηγού είναι της Lexus

2.084 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2024)
Έρευνα: Το καλύτερο σύστημα υποστήριξης οδηγού είναι της Lexus
2 Φωτογραφίες »

- Το IIHS εξέτασε 14 συστήματα ασφαλείας από διαφορετικές μάρκες.
- «Φτωχά» τα συστήματα της Tesla, Autopilot και Full Self Driving.
- Στην τριάδα το ProPilot Assist του Nissan Ariya.
- Δεν αξιολογήθηκε το Drive Pilot της Mercedes λόγω ανώτερου επιπέδου.

Ξεχώρισαν τα συστήματα ασφαλείας της Lexus στις ΗΠΑ

Η Lexus αναδείχτηκε ως η πρώτη εταιρεία με τα καλύτερα συστήματα υποστήριξης του οδηγού και ασφάλειας, σε αξιολόγηση που έκανε το Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) στις ΗΠΑ. Η premium μάρκα της Toyota άφησε πίσω της τα συστήματα άλλων οκτώ εταιρειών και χάρη στην τεχνολογία Lexus Teammate βρέθηκε στην κορυφή.

Το IIHS εξέτασε 14 συστήματα ασφαλείας από 9 εταιρείες

Το ινστιτούτο ασφάλειας για τους δρόμους στις ΗΠΑ (IIHS), δοκίμασε 14 διαφορετικά συστήματα ημιαυτόνομης οδήγησης από τις Lexus, GM, Ford, Genesis, BMW, Mercedes, Nissan, Volvo και Tesla, με σκοπό να τα αξιολογήσει για το αν μπορούν να επέμβουν για να κρατήσουν το αυτοκίνητο στο σωστό ρεύμα κυκλοφορίας σε περίπτωση που παραστεί ανάγκη. Οι υπεύθυνοι των δοκιμών εξέτασαν παράγοντες όπως τον τρόπο παρακολούθησης των οδηγών κατά την οδήγηση και τις υπενθυμίσεις που προσφέρουν προς αυτούς για να δώσουν προσοχή στο δρόμο. Επίσης εξετάστηκαν και ως προς τις ενέργειες που έκαναν τα συστήματα όταν οι οδηγοί αγνόησαν αυτές τις υπενθυμίσεις. Το τελευταίο είναι πολύ σημαντικό γιατί ο οδηγός μπορεί να μην «αγνοεί» τις προειδοποιήσεις επίτηδες, αλλά να έχει υποστεί κάποιο ξαφνικό πρόβλημα υγείας και το αυτοκίνητο να κινείται ανεξέλεγκτο.

«Φτωχά» τα συστήματα της Tesla, εκτός έρευνας το Drive Pilot της Mercedes

Από τις αξιολογήσεις του IIHS, 11 από τα 14 συστήματα χαρακτηρίστηκαν ως «φτωχά». Σε αυτά συμπεριλαμβάνεται τόσο το Autopilot της Tesla όσο και το σύστημα Full Self Driving της ίδιας εταιρείας. Αξίζει να σημειωθεί πως το σύστημα αυτόνομης οδήγησης τρίτου επιπέδου της Mercedes, Drive Pilot, δεν αξιολογήθηκε, καθώς κανένα από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα δεν είχε αυτονομία επιπέδου 3. Ωστόσο, το σύστημα Distronic στην C-Class όπως και το BlueCruise στην ηλεκτρική Mustang Mach-E της Ford, δεν κατάφεραν να μπουν μέσα στην κορυφαία τριάδα.

Κορυφαίο σύστημα το Lexus Teammate, καλό και το ProPilot Assist της Nissan

Σύμφωνα πάντα με τα όσα αναφέρει το Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) στις ΗΠΑ, το χάλκινο μετάλλιο κέρδισε το ProPilot Assist στο Nissan Ariya, ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκε το Super Cruise της GM στο GMC Sierra, τα οποία αμφότερα έπιασαν το όριο που είχαν θέσει οι δοκιμαστές. Κορυφαία τεχνολογία στις συγκεκριμένες δοκιμές αναδείχτηκε το Lexus Teammate, που εξόπλιζε ένα σεντάν LS.

Συνέχεια του άρθρου >>>
ETRANSIT VS ESPRINTER
test center