• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Επέστρεψε μετά από 8 χρόνια απουσίας. Θα δούμε και πιο «καυτή» turbo έκδοση του ή θα παραμείνει πιστό στην ατμόσφαιρα; Δείτε τώρα τις τελευταίες πληροφορίες.

Turbάτο το Ignis;

Διαβάστηκε από 12322 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/5/2017

Την πιθανότητα να παραχθεί μια σπορ έκδοση του νέου Ignis της Suzuki δημοσιεύουν πηγές από την Αυστραλία. Δείτε τώρα, ποιο μοτέρ και κιβώτιο θα φοράει και αν θα είναι τετρακίνητο.

 
Έντονη φημολογία έχει σχηματιστεί στην Αυστραλία, μια χώρα στην οποία το νέο Ignis παρουσιάστηκε λίγες εβδομάδες πριν, περί μιας νέας ιο ισχυρής έκδοσης του μοντέλου. Πιο συγκεκριμένα, η αγορά της χώρας επιθυμεί… διακαώς την διάθεση μιας «hot» έκδοσης, με turbo βενζινοκινητήρα.
 

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες το τμήμα της Suzuki στην Αυστραλία ασκεί έντονες πιέσεις στα κεντρικά, για την δημιουργία μιας «καυτής» έκδοσης. Όσον αφορά το μηχανικό σύνολο που θα εξοπλίζει τη συγκεκριμένη έκδοση, δεν αποκλείεται κάτω από το καπό του Ignis να δούμε τον τρικύλινδρο BoosterJet χωρητικότητας 1.000 κ.εκ., που εξοπλίζει το Baleno, με απόδοση 111 ίππων. Υπεύθυνο για την μετάδοση της κίνησης φημολογείται πως θα είναι το μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων της μάρκας, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται η χρήση του αυτόματου CVT 6 σχέσεων, είτε σε τετρακίνητη, είτε σε δικίνητη έκδοση.

Ο γενικός διευθυντής της Suzuki Αυστραλίας, κ. Andrew Moore, μίλησε επι του θέματος δηλώνοντας τα εξής: «Πιέζουμε πολύ έντονα τα κεντρικά, έτσι ώστε το Ignis να αποκτήσει τον BoosterJet Turbo. Είναι ένα σπορ SUV και το Vitara Turbo είχε μεγάλη επιτυχία. Θα θέλαμε πολύ να το δούμε και νομίζω ότι, με βάση την ζήτηση για το μοντέλο και στις άλλες αγορές, ότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα επιτυχίας του».

Εν αναμονή εξελίξεων λοιπόν από την ιαπωνική φίρμα. Εσείς θα θέλατε μια τέτοια έκδοση για το νέο Suzuki Ignis;

 
  • Πειραιωτης

    Του χρειαζεται η επιπλεον δυναμη ωστε να γινει και εκτος πολης ευχαριστο σε καθε ταξιδι. Με το καλο να ερθει.

      21
  • tim

    oτι πρεπει θα ηταν με το μικρο του βαρος θα ηταν ενα μικρο υπερυψωμενο ευελικτο πυραυλακι[οπως ειναι και made in japan αν δεν κανω λαθος]καλο θα ηταν ενα 6ταχυτο κιβωτιο για καλη εκμεταλλευση του κινητηρα.αλλα ακομα και αυτο το 5ταχητο αραια κλιμακωμενο κιβωτιο του baleno δεν θα ηταν προβλημα λογω του ακομη μικροτερου βαρους του ignis

      14
  • Ηλίας

    Νομίζω ότι είναι απαραίτητη η έκδοση με τον Boosterjet. Είναι κρίμα τέτοιος κινητήρας να μένει ανεκμετάλλευτος!

      12
  • Φίλιππος

    Βλέπω οι περισσότεροι θέλετε μπόλικα άλογα παραπάνω, δεν σας αρκούν τα 90 για τα κιλά και την αεροδυναμική του......, έχετε οδηγήσει το υπάρχον;;;;...... To λοιπόν, όπως είχα γράψει και στο προηγούμενο άρθρο μερικές ώρες πριν κατεβεί ........ Το τετρακίνητο που έκανα test drive μετά τα 110 στην Αττική οδό είχε περίεργη αίσθηση πλεύσης σαν να βάλετε από πλευρικούς ανέμους και τεχνητά περίεργα σκληρό τιμόνι.........ΓΕΝΙΚΑ ΜΑΛΛΟΝ ΞΕΝΕΡΩΣΑ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ χλμ.

      10
  • devil's advocate

    οπως ειπα και στο προηγουμενο αρθρο θελουμε τον μεγαλο κινητηρα 1,4 των 140 ιππων!!!

      4
  • France

    Με τουρμπο ή χωρίς δεν παυει ναναι boolywood(κακασχημο),βεβαια φαινεται κι απ τις πωλήσεις του αυτο,πουχει πατώσει,καμιά σχεση με το όμορφο swift

      3
  • el savio

    Gia na mhn mperdeueste auto einai autokinhto polhs kai tipota parapanw. Gia na pas taksidi me auto paizeis me th zwh sou. Asfaleia mhden. Enas tenekes me rodes einai.

      2