Η ψηφιακά επεξεργασμένη πρόταση έρχεται από γαλλικό Μέσο και μας δίνει μια πολύ καλή πρώτη γεύση από ό,τι πρόκειται να δούμε οσονούπω.

Οι κατασκοπευτικές εικόνες από τους Ολλανδούς συναδέλφους αποκαλύπτουν κάποιες εκ των αλλαγών του ανανεωμένου Toyota C-HR.

Οι κατασκοπευτικές εικόνες από τους Ολλανδούς συναδέλφους αποκαλύπτουν κάποιες εκ των αλλαγών του ανανεωμένου Toyota C-HR.

Έρχεται ανανεωμένο Toyota C-HR

46.873 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2019)

Η Toyota ετοιμάζεται να ανανεώσει το C-HR κάνοντας ένα εκτεταμένο αισθητικό ρετούς, ενώ αναμένεται να εμπλουτιστεί και η γκάμα των κινητήρων με το κυρίαρχο σενάριο να θέλει την εισαγωγή του ισχυρότερου υβριδικού συνόλου των 180 ίππων.


Η πρόταση της Toyota στα μικρομεσαία SUV βρίσκεται στην ευρωπαϊκή αγορά από τα τέλη του 2016, έχοντας καταφέρει να πουλήσει περισσότερα από 300.000 αυτοκίνητα στη Γηραιά Ήπειρο. Όντας, λοιπόν, στη μέση περίπου της εμπορικής του πορείας, το ιαπωνικό στρατόπεδο έχει αποφασίσει να προχωρήσει στο φρεσκάρισμα του μοντέλου, τόσο σε αισθητικό επίπεδο, όσο και στη γκάμα των κινητήρων.

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, υπάρχουν ήδη οι πρώτες εικόνες του ανανεωμένου C-HR που έρχονται από την Ολλανδία και δείχνουν πως το μικρομεσαίο SUV αλλάζει «πρόσωπο». Τα φωτιστικά σώματα είναι ανασχεδιασμένα στο εσωτερικό τους και οι προβολείς ομίχλης «φωλιάζουν» πλέον στις κάθετες γρίλιες, στα άκρα του νέου προφυλακτήρα που διέπεται από πιο απλές γραμμές και μια οριζόντια φάσα στην οποία στηρίζεται η πινακίδα. Η εικόνα δεν είναι αποκαλυπτική για το πίσω μέρος ωστόσο θεωρούνται δεδομένες παρόμοιες αλλαγές στο εσωτερικό από τα φώτα και μικρότερης έκτασης διαφοροποιήσεις στον προφυλακτήρα.

Πέραν των αλλαγών στο ντιζάιν, το ανανεωμένο Toyota C-HR αναμένεται να πάρει «δάνειο» από την Corolla το νεότερο υβριδικό σύνολο με τον βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. που αποδίδει 180 άλογα. Έτσι, η γκάμα του ιαπωνικού SUV θα αποκτήσει ακριβώς την ίδια σύσταση με εκείνη της Corolla προσφέροντας τρεις επιλογές: τον 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα των 116 ίππων, το υβριδικό σύνολο 1,8 HSD (Hybrid Synergy Drive) με 122 άλογα και το μεγαλύτερο υβριδικό 2,0 HSD με 180 ίππους. Όπως και πριν θα διατίθεται σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις είτε με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων στην περίπτωση του βενζινοκίνητου, ή με το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) στις δύο υβριδικές εκδόσεις.

Κλείνουμε αναμένοντας περισσότερες πληροφορίες, οι οποίες θα έρθουν στο φως της δημοσιότητας με την παρουσίαση του ανανεωμένου Toyota C-HR, δηλαδή μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Σχολιάστε
Διαβάστε περισσότερα για το TOYOTA C-HR