ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Έρχεται ποδηλατόδρομος 2 χλμ. στην Ιερά Οδό!

 Σχολιάστε 
1.325 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2025)
Έρχεται ποδηλατόδρομος 2 χλμ. στην Ιερά Οδό!

Στόχος του Δ. Αθηναίων η δημιουργία ποδηλατικού δικτύου.
2 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμου στην Ιερά Οδό.
Στην Αθήνα θα καταλήγουν οι ευρωπαϊκοί ποδηλατόδρομοι Eurovelo 8 και 11.
Δημιουργούνται 50 σταθμοί στάθμευσης και φόρτισης ποδηλάτων.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Στόχος του Δ. Αθηναίων η δημιουργία ποδηλατικού δικτύου

Ο Δήμος Αθηναίων ετοιμάζεται να θέσει τους κανόνες για την κυκλοφορία των ηλεκτρικών πατινιών στους δρόμους του κέντρου της Αθήνας, αλλά και πέριξ αυτού, ωστόσο δεν είναι η μοναδική παρέμβαση που ετοιμάζει. Στο πλάνο του Δήμου υπάρχει και η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου ποδηλατικού δικτύου στην πρωτεύουσα, μέρος του οποίου μάλιστα θα βρίσκεται και επί της Ιεράς Οδού!

Ο Δήμος Αθηναίων την περασμένη Τρίτη 29 Απριλίου συγκάλεσε το Κλιματικό Φόρουμ της Αθήνας με ειδικό θέμα το ποδήλατο και βασικό στόχο τη δημιουργία ποδηλατικού δικτύου. Στο πλαίσιο του Κλιματικού Φόρουμ συζητήθηκαν οι τέσσερις βασικοί πυλώνες του σχεδίου, οι οποίοι συγκεντρώνουν αρκετό ενδιαφέρον.

2 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμου στην Ιερά Οδό

Ο πρώτος πυλώνας αφορά τη δημιουργία 15 χιλιομέτρων Δημοτικού Δικτύου ασφαλών ποδηλατικών διαδρομών που θα γίνει με ευθύνη του Δήμου με χρηματοδότηση μέσω OXE, αλλά και 2 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμου στην Ιερά Οδό. Όλα αυτά στο πλαίσιο της διπλής ανάπλασης, η οποία έχει συνδεθεί κυρίως με τις νέες αθλητικές εγκαταστάσεις του Παναθηναϊκού, στην περιοχή του Βοτανικού.

Στην Αθήνα θα καταλήγουν οι ευρωπαϊκοί ποδηλατόδρομοι Eurovelo 8 και 11

Ο δεύτερος πυλώνας αφορά τη δημιουργία Μητροπολιτικού Δικτύου που θα υλοποιηθεί από την Περιφέρεια και περιλαμβάνει τμήμα περίπου 8 χιλιομέτρων αποκλειστικής λωρίδας ποδηλατόδρομου στην Αθήνα, στο πλαίσιο του Βόρειου Ποδηλατικού Άξονα. Ο τρίτος πυλώνας σχετίζεται με την  κατάληξη στην Αθήνα των Ευρωπαϊκών ποδηλατικών διαδρομών Eurovelo 8 και Eurovelo 11, ώστε να ενταχθεί και η Αθήνα στις μεγάλες ποδηλατικές διαδρομές της Ευρώπης.

Δημιουργούνται 50 σταθμοί στάθμευσης και φόρτισης ποδηλάτων

Τέλος, ο 4ος βασικός πυλώνας του σχεδίου θέλει τη δημιουργία δικτύου 50 σταθμών στάθμευσης ποδηλάτων και φόρτισης ηλεκτρικών ποδηλάτων προς ενοικίαση. Μάλιστα, από το Δήμο Αθηναίων αναφέρεται πως η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη και προέρχεται από το πρόγραμμα Smart Cities. Σύμφωνα με το πλάνο που υπάρχει, οι σταθμοί αυτοί προγραμματίζονται να απλωθούν και στις γειτονιές και όχι μόνο στα τουριστικά σημεία και να συνδέονται με τους ποδηλατόδρομους (τους νέους αλλά και αυτούς που υπάρχον), ώστε να αυξηθεί η χρήση του ποδηλάτου και από τους κατοίκους που δεν είναι ήδη ποδηλάτες.

Mercedes
KUMHO ECSTA PS71