ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ετοιμάζεται να επιστρέψει στη Ρωσία η Hyundai;

 Σχολιάστε 
1.122 Επισκέψεις στο άρθρο (13/5/2025)
Ετοιμάζεται να επιστρέψει στη Ρωσία η Hyundai;

Πούλησε το εργοστάσιό της το 2023, αλλά κράτησε δικαίωμα επαναγοράς.
Τους τελευταίους μήνες Hyundai- Kia κατοχύρωσαν πάνω από 20 εμπορικά σήματα.
Η Hyundai θέλει να εκμεταλλευτεί τους δασμούς που επιβάλει η Ρωσία στις εισαγωγές κινέζικων ΙΧ.
Υψηλές οι πωλήσεις του Ομίλου Hyundai στη Ρωσία στο παρελθόν.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Σκέψεις να επιστρέψει κάνει ο κορεατικός όμιλος

Έχοντας περάσει πάνω από τρία χρόνια μετά τον πόλεμο της Ρωσίας στην Ουκρανία, η συντριπτική πλειοψηφία των εταιρειών στο χώρο του αυτοκινήτου παραμένουν εκτός της ρωσικής αγοράς. Ωστόσο, όπως αναφέρουν Μέσα του εξωτερικού αυτό δεν αποκλείεται να αρχίσει να αλλάζει. Συγκεκριμένα, κορεατικά ΜΜΕ υποστηρίζουν πως ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο μπορεί να εξετάζει το ενδεχόμενο επιστροφής. Ο λόγος για την Hyundai.

Πούλησε το εργοστάσιό της το 2023, αλλά κράτησε δικαίωμα επαναγοράς

Η Hyundai το Δεκέμβριο του 2023 αποχώρησε επίσημα από τη ρωσική αγορά, πωλώντας το εργοστάσιό της στην Αγία Πετρούπολη, αλλά βάζοντας δικαίωμα επαναγοράς εντός δύο ετών από την πώληση. Τους τελευταίους μήνες, η Hyundai και η Kia έχουν καταχωρίσει περισσότερα από 20 εμπορικά σήματα για οχήματα, ανταλλακτικά και αξεσουάρ στη Ρωσία, τα οποία έχουν όλα εγκριθεί από την Ρωσική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πνευματικής Ιδιοκτησίας.

Η Hyundai θέλει να εκμεταλλευτεί τους δασμούς που επιβάλει η Ρωσία στις εισαγωγές

Σύμφωνα με τους Κορεάτες δημοσιογράφους, το ενδιαφέρον της Hyundai για επιστροφή έρχεται καθώς συνεχίζονται οι ειρηνευτικές συνομιλίες μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας με την ελπίδα να τερματιστεί ο πόλεμος. Επιπλέον, η Ρωσία αυξάνει τους δασμούς στα εισαγόμενα οχήματα από τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, επηρεάζοντας αρνητικά τις κινεζικές μάρκες. Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, τα αυτοκίνητα από την Κίνα αντιπροσώπευαν πάνω από το 80% των συνολικών εισαγωγών αυτοκινήτων στη Ρωσία, αλλά αυτό το ποσοστό είχε μειωθεί κατά το ήμισυ τους πρώτους δύο μήνες του 2025.

Το Κρεμλίνο πιθανότατα ελπίζει ότι οι υψηλότεροι δασμοί θα ωθήσουν τις κινεζικές εταιρείες να κατασκευάσουν εργοστάσια στη Ρωσία, αλλά μέχρι στιγμής κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί. Η εφημερίδα The Korea Herald αναφέρει πως οι κινεζικές εταιρείες έχουν δείξει μικρό ενδιαφέρον για την κατασκευή εργοστασίων στη χώρα, αφήνοντας έτσι ανοιχτό πεδίο δράση στην Hyundai, η οποία ήδη διαθέτει εργοστάσιο στη χώρα.

Υψηλές οι πωλήσεις του Ομίλου Hyundai στη Ρωσία στο παρελθόν

Κλείνοντας, οι Κορεάτες επισημαίνουν πως αν η Hyundai επιστρέψει στη Ρωσία δε θα αποτελέσει έκπληξη καθώς το 2021, οι μάρκες Hyundai και Kia πούλησαν 354.000 οχήματα σε όλη τη χώρα. Μάλιστα, στην κορυφαία τους απόδοση είχαν καταφέρει να αποκτήσουν μερίδιο 23,3% της συνολικής αγοράς νέων αυτοκινήτων.

Toyota
E-SPRINTER