• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To Wet Mode δεν περιορίζει τη μέγιστη ισχύ του κινητήρα ή την τελική ταχύτητα και συνεπώς δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί ως ασφάλεια για την πολύ γρήγορη οδήγηση. Αντ αυτού, θα πρέπει να θεωρηθεί ως σύστημα βοήθειας με την πραγματική έννοια

Το Wet Mode της Porsche 911 (+vid)

Διαβάστηκε από 1617 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/1/2019
 

Τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το wet mode, με το οποίο έχει εξοπλίσει τη νέα 911 γνωστοποίησε η Porsche.

Όπως σας έχουμε ενημερώσει από τη στιγμή της επίσημης παρουσίασης της νέας Porsche 911, η γερμανική μάρκα έχει εξοπλίσει το νέο μοντέλο με το οδηγικό mode «wet».  Μάλιστα η εταιρεία προχώρησε σε αυτή την κίνηση σε μία προσπάθεια για να εξαλείψει το λεγόμενο aquaplaning.
 
Το γεγονός πως το σπορ μοντέλο διαθέτει χαμηλό βάρος αλλά και μεγάλους τροχούς και ελαστικά, το καθιστούν περισσότερο επιρρεπές σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα. Έτσι η Porsche εγκατέστησε ένα σύστημα, το οποίο χρησιμοποιεί μικροσκοπικούς αισθητήρες που μετρούν την ένταση του νερού έτσι όπως αυτή χτυπά στις καμάρες των εμπρός τροχών κατά την κίνηση στο βρεγμένο οδόστρωμα.
 
Αν λοιπόν οι υπολογιστές του οχήματος θεωρούν πως ο οδηγός πρέπει να ενεργοποιήσει το οδηγικό mode «wet», τότε ενημερώνεται αμέσως για να προβεί σε αυτή την κίνηση και να αποφευχθεί το ενδεχόμενο υδρολίσθησης.
 
Μπαίνοντας σε λειτουργία το mode, αυξάνει τη διανομή ισχύος στους μικρότερους μπροστινούς τροχούς, μειώνει τη συσσώρευση ροπής κινητήρα και ενεργοποιεί ένα σύνολο αεροδυναμικών στοιχείων προκειμένου να αυξήσει την κάθετη δύναμη. Ταυτόχρονα προσαρμόζει τα συστήματα της Porsche, Stability Management και Traction Management.
 
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως κατά τη δεκαετία του 1990 ως μέρος ενός ευρωπαϊκού ερευνητικού προγράμματος η Porsche είχε αναπτύξει ένα παρόμοιο σύστημα ασφάλειας, ωστόσο ο August Achleitner, επίσης γνωστός ως «Mister 911», αποφάσισε να μην εφαρμόσει το σύστημα την εποχή εκείνη.

Τέλος και προτού δείτε το επεξηγηματικό βίντεο, σε δηλώσεις του αναφορικά με το Wet Mode, ο Achleitner, επικεφαλής της ομάδας μηχανικών της 911 είπε: «Η λειτουργία Wet Mode αναπτύχθηκε για να παρέχει στον οδηγό συνεχή υποστήριξη σε συνθήκες υγρού οδοστρώματος. Δεν περιορίζει τη μέγιστη ισχύ του κινητήρα ή την τελική ταχύτητα και συνεπώς δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί ως ασφάλεια για την πολύ γρήγορη οδήγηση. Αντ  αυτού, θα πρέπει να θεωρηθεί ως σύστημα βοήθειας με την πραγματική έννοια».

Νέο Opel Corsa: Όλα όσα ξέρουμε πριν την αποκάλυψη

Nέα Toyota Corolla VS Hyundai i30 VS Opel Astra

Δοκιμή: Hyundai i30 Fastback N

Νέο Micra με 117 άλογα vs ανταγωνισμός

Η κίνηση στους δρόμους

Βriatore: «H Ferrari είναι το ίδιο αργή 8 χρόνια»

Παλικάρι τα βάζει με δύο κλέφτες!

Γαλαζοπράσινες στιγμές στο Ιόνιο

Εκεί που θα νιώσεις «σαν καινούριος»

Η «κρυμμένη» ομορφιά των Δωδεκανήσων

Δέκα ιδέες για ανοιξιάτικες και αποδράσεις στην Ελλάδα

Πανηγύρι σαν Ικαριώτικο! Πότε και πού

Εκεί που η ιστορία σμίγει με το Θείο Δράμα

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »