• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To Wet Mode δεν περιορίζει τη μέγιστη ισχύ του κινητήρα ή την τελική ταχύτητα και συνεπώς δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί ως ασφάλεια για την πολύ γρήγορη οδήγηση. Αντ αυτού, θα πρέπει να θεωρηθεί ως σύστημα βοήθειας με την πραγματική έννοια

Το Wet Mode της Porsche 911 (+vid)

Διαβάστηκε από 1708 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/1/2019
 

Τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το wet mode, με το οποίο έχει εξοπλίσει τη νέα 911 γνωστοποίησε η Porsche.

Όπως σας έχουμε ενημερώσει από τη στιγμή της επίσημης παρουσίασης της νέας Porsche 911, η γερμανική μάρκα έχει εξοπλίσει το νέο μοντέλο με το οδηγικό mode «wet».  Μάλιστα η εταιρεία προχώρησε σε αυτή την κίνηση σε μία προσπάθεια για να εξαλείψει το λεγόμενο aquaplaning.
 
Το γεγονός πως το σπορ μοντέλο διαθέτει χαμηλό βάρος αλλά και μεγάλους τροχούς και ελαστικά, το καθιστούν περισσότερο επιρρεπές σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα. Έτσι η Porsche εγκατέστησε ένα σύστημα, το οποίο χρησιμοποιεί μικροσκοπικούς αισθητήρες που μετρούν την ένταση του νερού έτσι όπως αυτή χτυπά στις καμάρες των εμπρός τροχών κατά την κίνηση στο βρεγμένο οδόστρωμα.
 
Αν λοιπόν οι υπολογιστές του οχήματος θεωρούν πως ο οδηγός πρέπει να ενεργοποιήσει το οδηγικό mode «wet», τότε ενημερώνεται αμέσως για να προβεί σε αυτή την κίνηση και να αποφευχθεί το ενδεχόμενο υδρολίσθησης.
 
Μπαίνοντας σε λειτουργία το mode, αυξάνει τη διανομή ισχύος στους μικρότερους μπροστινούς τροχούς, μειώνει τη συσσώρευση ροπής κινητήρα και ενεργοποιεί ένα σύνολο αεροδυναμικών στοιχείων προκειμένου να αυξήσει την κάθετη δύναμη. Ταυτόχρονα προσαρμόζει τα συστήματα της Porsche, Stability Management και Traction Management.
 
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως κατά τη δεκαετία του 1990 ως μέρος ενός ευρωπαϊκού ερευνητικού προγράμματος η Porsche είχε αναπτύξει ένα παρόμοιο σύστημα ασφάλειας, ωστόσο ο August Achleitner, επίσης γνωστός ως «Mister 911», αποφάσισε να μην εφαρμόσει το σύστημα την εποχή εκείνη.

Τέλος και προτού δείτε το επεξηγηματικό βίντεο, σε δηλώσεις του αναφορικά με το Wet Mode, ο Achleitner, επικεφαλής της ομάδας μηχανικών της 911 είπε: «Η λειτουργία Wet Mode αναπτύχθηκε για να παρέχει στον οδηγό συνεχή υποστήριξη σε συνθήκες υγρού οδοστρώματος. Δεν περιορίζει τη μέγιστη ισχύ του κινητήρα ή την τελική ταχύτητα και συνεπώς δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί ως ασφάλεια για την πολύ γρήγορη οδήγηση. Αντ  αυτού, θα πρέπει να θεωρηθεί ως σύστημα βοήθειας με την πραγματική έννοια».

Tα πιο γρήγορα μικρομεσαία στα 19.000 ευρώ

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Αποκλειστικό: Νέο VW Tiguan

Αλκοόλ & οδήγηση: Μπορείς να οδηγήσεις την επόμενη μέρα;

Η κίνηση στους δρόμους

Γιατί το τρέχον Captur αξίζει προσοχής;

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Αποκλειστικό: Νέο Audi eQ3

Πέθανε η «κούρσα» ή πέθανε μόνο η φθηνή «κούρσα»;

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Αυτόματο vs Μηχανικό κιβώτιο

Diesel ή βενζίνη;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »