4 φωτογραφίες »

Στο δρόμο το i10 είναι ευέλικτο, πατάει γερά, και βγάζει δυναμισμό, παρά το ελαφρύ τιμόνι του.

Οδική συμπεριφορά: Ευέλικτα και ευχάριστα

45.620 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2020)

Ο τομέας δράσης των δύο μοντέλων είναι κατά κύριο λόγο η πόλη, χωρίς βέβαια να λένε όχι και σε κοντινές αποδράσεις, αν και τα σύνολά τους δεν ευνοούν μεγάλα ταξίδια. Μέσα στην πόλη λοιπόν, το Fiat Panda αποδεικνύεται πιο ευέλικτο, με κύκλο στροφής μόλις 9,3 μ. (10,0 μ. το i10), ενώ παράλληλα η ψηλή θέση οδήγησης και οι γυάλινες επιφάνειες εξασφαλίζουν καλή περιφερειακή ορατότητα. Το ελαφρύ τιμόνι και ο ψηλά τοποθετημένος λεβιές διευκολύνουν τη χρήση του, ενώ συγκριτικά με το i10 αποδεικνύεται λίγο πιο νευρικό στην απόσβεση των ανωμαλιών όσο η ταχύτητα ανεβαίνει. Το Hyundai i10 θα καλύψει και αυτό με άνεση τις αστικές υποχρεώσεις προσφέροντας ποιοτική κύλιση και ευκολία στην οδήγηση, ενώ συγχρόνως διαθέτει πολύ πειστικό πάτημα στο δρόμο και αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης για τα δεδομένα της κατηγορίας.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda