Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γαλλία-Ηλεκτρικά: Ταχυφόρτιση εν κινήσει με... τέρμα το γκάζι

2.363 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2025)
Γαλλία-Ηλεκτρικά: Ταχυφόρτιση εν κινήσει με... τέρμα το γκάζι
4 Φωτογραφίες »

Τα ηλεκτρικά φορτίζουν την ώρα που κινούνται με ταχύτητες αυτοκινητόδρομου.
Η ασύρματη ταχυφόρτιση φτάνει περίπου έως τα 325 kW.
Πετυχημένες οι πρώτες δοκιμές, όπου φόρτισαν μέχρι και φορτηγά.
Ετοιμάζονται δρόμοι ασύρματης φόρτισης και σε άλλες χώρες, εντός και εκτός Ευρώπης.

autotriti team

Τα ηλεκτρικά φορτίζουν την ώρα που κινούνται διατηρώντας ταχύτητες αυτοκινητόδρομου

Τέλος σε οποιαδήποτε αρνητική σκέψη ή ταλαιπωρία περί φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων, βάζει αυτοκινητόδρομος στη Γαλλία, καθώς είναι πλέον σε θέση να φορτίζει ο ίδιος τα ηλεκτρικά οχήματα που κινούνται σε αυτόν και μάλιστα εν  κινήσει!

Πρόκειται για τον αυτοκινητόδρομο Α10 στη Γαλλία, όπου ένα τμήμα του οποίου, μήκους 1,5 χλμ., επιτρέπει στα ηλεκτρικά οχήματα να φορτίζουν ενώ κινούνται, μέσω ασύρματης τεχνολογίας ενσωματωμένης στο δρόμο.

Ασύρματη ταχυφόρτιση που φτάνει τα 325 kW

Μπορεί η τεχνολογία ασύρματης φόρτισης να μη φαντάζει κάτι το εντυπωσιακό, αλλά στην προκειμένη περίπτωση αυτό που την κάνει εντυπωσιακή είναι η ταχύτητα με την οποία φορτίζει τα ηλεκτρικά οχήματα. Όπως λέγεται, η ταχύτητα της φόρτισης που προσφέρει το συγκεκριμένο κομμάτι του γαλλικού αυτοκινητόδρομου σχεδόν ισοδυναμεί με τους τελευταίους υπερφορτιστές V4 της Tesla στα 325 kW, ενώ ξεπερνά τα 250 kW των V3 Superchargers. Όλα αυτά χωρίς καλώδια και ενώ το ηλεκτρικό αυτοκίνητο ταξιδεύει με πλήρη ταχύτητα, σύμφωνα με τα όρια του αυτοκινητόδρομου!!!

Πετυχημένες οι πρώτες δοκιμές στο συγκεκριμένο κομμάτι του δρόμου

Το πρότζεκτ αυτό, το οποίο έχει ξεκινήσει η Γαλλία, ονομάζεται «Φορτίστε καθώς Οδηγείτε» (Charge as you Drive). Το επιμελείται η VINCI Autoroutes, ένας από τους μεγαλύτερους φορείς εκμετάλλευσης δρόμων με διόδια της Γαλλίας, σε συνεργασία με την εταιρεία Electreon και άλλες. Η Γαλλία θέλει να κατασκευάσει περίπου 9.000 χιλιόμετρα ηλεκτρικών δρόμων έως το 2035, και αυτό το κομμάτι μήκους 1,5 χιλιομέτρων είναι το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση.

Οι πρώτες δοκιμές πραγματοποιήθηκαν και σε αυτές συμμετείχαν τέσσερα τροποποιημένα ηλεκτρικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός φορτηγού, ενός βαν, ενός επιβατικού αυτοκινήτου και ενός λεωφορείου. Σύμφωνα με τους Γάλλους, όλα κατάφεραν να φορτίσουν εξαιρετικά γρήγορα, ενώ κινούνταν σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου.

Πως λειτουργεί το σύστημα

Αναφορικά με τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος. Το επαγωγικό σύστημα φόρτισης μεταφέρει ενέργεια από πηνία που είναι θαμμένα κάτω από την άσφαλτο σε δέκτες που ήταν τοποθετημένοι κάτω από κάθε όχημα. Ανεξάρτητες δοκιμές που διεξήχθησαν από το Πανεπιστήμιο Gustave Eiffel επιβεβαίωσαν ότι το σύστημα παρείχε σταθερά πάνω από 200 kW μέσης ισχύος, ενώ σε μάξιμουμ απόδοση ξεπέρασαν τα 300 kW.

Συνέχεια του άρθρου >>>