AUTOCHECK
Γιατί οι medium μάρκες ελαστικών ανεβαίνουν στις πωλήσεις;

Γιατί οι medium μάρκες ελαστικών ανεβαίνουν στις πωλήσεις;

15.329 Επισκέψεις στο άρθρο (10/1/2023)

Στην «γλώσσα της αγοράς» τις λένε «medium» (ή «quality») , έχουν μικρότερο κόστος μα δεν κάνουν καμία έκπτωση στις προδιαγραφές τους. Η ασφάλεια είναι βασικό ζητούμενο άλλωστε. Tα «quality brands» ελαστικών, σήμερα, πουλάνε περισσότερο και υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που συμβαίνει αυτό.

ΟΚ, όλοι έχουμε ακούσει δημοφιλείς μάρκες ελαστικών όπως οι Goodyear, Bridgestone, Michelin. Μάρκες που συγκαταλέγονται στην κλειστή κατηγορία των «premium επιλογών» και οι οποίες φημίζονται για την ποιότητα κατασκευής και τα χαρακτηριστικά τους. Το μεγαλύτερο κόστος αγοράς τους (ως και 30%) συγκριτικά με τις υπόλοιπες προτάσεις της αγοράς είναι το βασικό τους μειονέκτημα.
 
Η εξοικονόμηση στις μέρες μας είναι ένα ακόμη βασικό ζητούμενο (πέρα από το πρωταρχικό κριτήριο επιλογής ελαστικών, αυτό της ασφάλειας). Γι αυτό το λόγο σημαντικό μέρος του αγοραστικού κοινού αναζητά επιλογές που κοστίζουν λιγότερο, αλλά διατηρούν σε υψηλά επίπεδα την αποτελεσματικότητά τους. Μιλάμε για τις medium μάρκες ελαστικών, γνωστές στον κόσμο των επαγγελματιών της αγοράς και ως quality brands των οποίων η ποιότητα παραμένει βασικό γνώρισμα. Πάμε να δούμε αναλυτικά τους λόγους που ανεβάζουν διαρκώς τα αγοραστικά τους μερίδια.

Κερδίζουν πόντους σε μερίδια αγοράς τα medium ελαστικά
  • Έχουν ως και 30% μικρότερο κόστος (από Premium μάρκες)
  • Διακρίνονται σε ελληνικά & διεθνή tests
  • Δεν υπολείπονται σε τεχνολογία κατασκευής (ποιότητα)
  • Οι εισαγωγικές των Premium έχουν στο portfolio & medium brands

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Κερδίζουν εντυπώσεις με επιδόσεις σε διεθνή test! Έχουν ως και 30% καλύτερη τιμή

Ο δεύτερος κύριος λόγος για την συγκεκριμένη άνοδο στις πωλήσεις βασίζεται σε πιο «απτά» δεδομένα. Καταρχάς, οι medium μάρκες είναι ... φιλικές για την τσέπη. Πιο συγκεκριμένα, μπορείς να βρεις στην αγορά quality brands με καλύτερη τιμή έως και 30% σε σχέση με premium μάρκες όπως Michelin ή Continental.
 
Και σε αυτό το χαμηλότερο κόστος αγοράζεις προϊόντα που δείχνουν τα διαπιστευτήριά τους σε διεθνή test, παρουσιάζουν εξαιρετικές επιδόσεις σε πολλές δοκιμασίες και σε αρκετές δοκιμασίες, επικρατούν κάποιων εκ των premium αντιπάλων τους.

Στο elastika.autotriti.gr ενημερώνεστε διαρκώς, για συγκριτικά test ελαστικών κάθε κατηγορίας (θερινά, all season, χιονολάστιχα), σε αρκετές διαστάσεις, για χαμηλό ή SUV.

Ενδεικτικά θα αναφερθούμε σε διεθνή δοκιμασία θερινών ελαστικών 215/55 R17, στην οποία μετά το premium Goodyear είδαμε στη δεύτερη θέση την Hankook που κέρδισε την premium πρόταση της Michelin (3η θέση). Στο ίδιο συγκριτικό test η Falken βρέθηκε στην 5η θέση, αρκετά υψηλότερα από την 19η Continental, ενώ το Kumho Ecsta HS52 είχε το καλύτερο φρενάρισμα στο στεγνό από τα 100 χλμ./ώρα σε 35,7 μέτρα. Στο ίδιο μήκος κύματος, σε συγκριτικό All Season ελαστικών διάστασης 225/50 R18, το Falken Euro Allseason AS210 (99V) ξεχώρισε στο βρεγμένο οδόστρωμα έχοντας κορυφαίο «κοκκάλωμα».

Οι Premium παίκτες έχουν portfolio προτάσεων και σε medium brands

Όπου βάζεις υπογραφή, κατά κάποιο τρόπο βάζεις... σφραγίδα εγγύησης το όνομά σου. Κάτι τέτοιο μπορούμε να πούμε και στην περίπτωση των premium μαρκών. Οι μεγάλες εταιρείες που έχουν στην ιδιοκτησία τους κορυφαία brands έχουν στο portfolio τους και quality μάρκες.

Για παράδειγμα, υπό τη σκέπη της Goodyear (που ιδιαίτερα τα τελευταία 2 χρόνια εντυπωσιάζει με τα προηγμένα ελαστικά της) βρίσκουμε τη Fulda, ενώ η Firestone ανήκει στο portfolio προτάσεων της Elastrak (που διαθέτει στην ελληνική αγορά και την δημοφιλέστατη Bridgestone). Στην Michelin ανήκουν οι Kleber και Tigar, με την δεύτερη να είναι εταιρεία ελαστικών με έδρα τη Σερβία.

Όπως καταλαβαίνει κανείς, η «εταιρική σχέση» των premium με τις medium μάρκες λειτουργεί σαν μία άτυπη «ασφαλιστική δικλείδα» που εξασφαλίζει στον τελικό πελάτη, αξιοπιστία και υψηλά επίπεδα ασφάλειας και επιδόσεων.
 
Φυσικά, υπάρχουν quality brands τα οποία λανσάρονται στη χώρα μας σε ένα καθεστώς μεγαλύτερης ανεξαρτησίας. Τέτοιες περιπτώσεις με προϊόντα που κερδίζουν διεθνώς «εντυπώσεις με επιδόσεις» είναι οι Falken, Toyo, LingLong, Nexen και Kumho, Vredestein.
 
Premium (ότι και να γίνει) ή Medium και 30% όφελος στην τσέπη;
Εσύ τι λες;


Αυτό είναι το κορυφαίο σχόλιο από τον αναγνώστη της εβδομάδας!
Συμφωνείς;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
VOLVO ELECTRIFY
FORD RANGER RAPTOR