ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Hyundai αποστασιοποιείται από τη μόδα με τις ενιαίες LED μπάρες

 Σχολιάστε 
1.189 Επισκέψεις στο άρθρο (15/9/2025)
Η Hyundai αποστασιοποιείται από τη μόδα με τις ενιαίες LED μπάρες
3 Φωτογραφίες »

Αλλάζει ρώτα η Hyundai για να διαφοροποιηθεί από τις άλλες μάρκες.
«Κάναμε καλά με τις φωτεινές μπάρες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να αλλάξει».
Στόχος να μην επαναλαμβάνεται η ίδια σχεδίαση.
Με νέα pixel και χωρίς LED μπάρα το Concept Three.

autotriti team

Αλλάζει ρώτα η Hyundai για να διαφοροποιηθεί από τις άλλες μάρκες

Τέλος στη μόδα με τις LED φωτιζόμενες μπάρες που τοποθετούνται στα δύο άκρα των αυτοκινήτων θέλει να βάλει η Hyundai. Μπορεί η κορεατική μάρκα να ήταν μία από τις πρώτες που εισήγαγαν την τάση αυτή, η οποία στη συνέχεια εξελίχθηκε σε μόδα και την ασπάστηκαν όλες οι μάρκες, αλλά πλέον πιστεύει ότι ήρθε η ώρα να σταματήσει.

«Κάναμε καλά με τις φωτεινές μπάρες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να αλλάξει»

Την είδηση αυτή γνωστοποίησε με δηλώσεις του ο επικεφαλής σχεδίασης της Hyundai Simon Loasby, τονίζοντας πως το χαρακτηριστικό αυτό είναι πλέον υπερεκτεθειμένο. «Πότε είναι η ώρα για να αφήσουμε τις φωτεινές μπάρες; Πιστεύω πως έχει έρθει η ώρα για να τελειώνει αυτό», δήλωσε στα ΜΜΕ κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου. «Το έχουμε κάνει με το Grandeur, το Kona και το Sonata, αλλά τώρα λέω 'παιδιά, έχω δει αρκετά'», υπογράμμισε.

«Λειτούργησε εκείνη την εποχή και ήταν απολύτως σωστό, το Grandeur ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με μονοκόμματη δομή», συνέχισε ο Βρετανός πρώην σχεδιαστής της Rolls-Royce και της VW. «Το μεγαλύτερο πράγμα είναι το επίπεδο κόστους, απλά δεν μπορείς να το κάνεις οικονομικά και ορισμένοι πελάτες δεν το χρειάζονται. Στην Κίνα ίσως πρέπει να το έχετε, αλλά στην Ευρώπη δεν το χρειαζόμαστε τόσο πολύ».

Στόχος να μην επαναλαμβάνεται η ίδια σχεδίαση

Ο Loasby λέει ότι οι σχεδιαστές της Hyundai στοχεύουν στη συνέπεια χωρίς να πέφτουν σε επαναλήψεις. «Αναζητούμε συνέπεια αλλά και τεράστια διαφοροποίηση. Σε ευρωπαϊκό πλαίσιο, αυτό που κάνουμε είναι πιθανώς λάθος. Αλλά είναι σωστό για εμάς και έχουμε ένα τόσο ευρύ χαρτοφυλάκιο, που μας δίνει μια πολύ μεγάλη δημιουργική πρόκληση ανά αυτοκίνητο».

Με νέα pixel και χωρίς LED μπάρα το Concept Three

Στη συνέχεια ο Loasby έκανε αναφορά  και για τον φωτισμό pixel που εισήγαγε η Hyundai, ο οποίος σταδιακά εξαπλώνεται και σε άλλες μάρκες, τονίζοντας πως η μάρκα του έχει εξελίξει το σχεδιασμό, με στόχο και πάλι να διαφοροποιηθεί. Για παράδειγμα, το Concept Three, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στο Μόναχο είχε μια αναβαθμισμένη έκδοση της τεχνολογίας φωτισμού pixel. Επίσης, δεν είχε μπροστινή εγκάρσια φωτεινή μπάρα.