• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο πρόβολος δανείζεται στοιχεία από τα μοντέλα της Maserati συμπεριλαμβανομένου  την γρίλια της και τα λεπτά φωτιστικά σώματα πορείας LED.

Η καμπίνα είναι το ίδιο φουτουριστική όπως και η εξωτερική του εμφάνιση αλλά ταυτόχρονα μίνιμαλ και πολυτελής.

Ο σχεδιαστής έχει φανταστεί τον εξοπλισμό του με πληθώρα αυτόνομών συστημάτων.

Oνόματι Maserati Genesi concept, αυτό εδώ το αυτοκίνητο είναι σχεδιασμένο ηλεκτρονικά από τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Sergey Dvornytskyy.

H νέα Maserati GranTurismo;

Διαβάστηκε από 1720 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/7/2017

Aνεξάρτητος σχεδίαστης έδωσε στην δημοσιότητα την δική του εκδόχη για το μελλoντικό σπορ coupe μοντέλο της Maserati. Δείτε την και αφήστε την να σας συστηθεί.

 
Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι η Maserati δεν έχει κατασκευάσει κάποιο «πραγματικό» σπορ αυτοκίνητο από τότε που σταμάτησε η παραγωγή της ΜC12 το 2005. Μετέπειτα, ήρθε το concept Alfieri και ακόμα και με την πρόσφατη ανανέωση της, η GranTurismo δεν έχει αναβαθμιστεί σημαντικά. Θα μπορούσε να κερδίσει πίσω κάποιους φίλους της με αυτό εδώ το αυτοκίνητο;

Oνόματι Maserati Genesi concept, αυτό εδώ το αυτοκίνητο είναι σχεδιασμένο ηλεκτρονικά από τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Sergey Dvornytskyy και αντιπροσωπεύει κάτι πολύ διαφορετικό σε σχέση με την τωρινή γκάμα της εταιρείας. Η σχεδίαση του είναι ένα μίγμα από την Alfieri και την GranTurismo με στόχο την δημιουργία «ενός αυτοκινήτου με μεγάλες επιδόσεις για δύο επιβάτες με πάθος για την οδήγηση».
 
Ο πρόβολος δανείζεται στοιχεία από τα μοντέλα της Maserati συμπεριλαμβανομένου  την γρίλια της και τα λεπτά φωτιστικά σώματα πορείας LED, δάνειο από την Alfieri. Το αμάξωμα του είναι μυώδες και επιθετικό ενώ το πίσω μέρος ολοκληρώνει την σπορτίφ σχεδίαση του με αιχμηρής σχεδίασης διαχύτη και λεπτά φωτιστικά σώματα.

Η καμπίνα είναι το ίδιο φουτουριστική όπως και η εξωτερική του εμφάνιση αλλά ταυτόχρονα μινιμαλ και πολυτελής. Τα καθίσματα είναι δερμάτινα, μια κεντρική οθόνη με infotainment σύστημα και αγωνιστικό τιμόνι με ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ο σχεδιαστής έχει φανταστεί τον εξοπλισμό του με πληθώρα αυτόνομών συστημάτων.

Aν κάτι τέτοιο έφτανε σε παραγωγή θα ήταν πλήρως ηλεκτρικό με απόδοση μεταξύ 400 και 500 ίππων σύμφωνα με τον Sergey.

Θα θέλατε να το δείτε;