• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το παρών δίνει ένας σπορτίφ διαχύτης.

Η εικόνα που διέρρευσε.

H νέα Octavia από πίσω

Διαβάστηκε από 8956 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/2/2019
 

Aνεξάρτητος σχεδιαστής παρουσίασε την πρόταση του για το πως θα μοιάζει το πίσω μέρος της νέας Octavia βασισμένος σε μια εικόνα που διέρρευσε. Δείτε περισσότερα.

Tην περασμένη εβδομάδα ήρθε στο φως μια εικόνα από το πίσω μέρος της νέας Octavia μέσα από τον πίνακα οργάνων της νέας γενιάς του μοντέλου και τώρα ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Shoeb Kalania παρουσίασε πως θα μπορούσε να μοιάζει στην πραγματικότητα το γνωστό σε όλους μας τσέχικο σεντάν στο πίσω του μέρος.

Αρχικά, η πρόταση του φέρει πάνω της φωτιστικά σώματα σε σχήμα L, εμπνευσμένα από το νέο Scala ενώ αντί για το έμβλημα της μάρκας, πάνω στην θύρα του πορτ-μπαγκάζ, το αυτοκίνητο έχει πάνω του τα γράμματα «SKODA». Πιο χαμηλά, το παρών δίνει ένας σπορτίφ διαχύτης, με τις ομοιότητες με το μικρομεσαίο Scala να είναι για μια ακόμη φορά εμφανείς.
 
Από πλευράς κινητήρων, σύμφωνα με όσα γίνονται γνωστά,  οι επιλογές θα ξεκινούν από τα 1.000 κ.εκ. και τους τρεις κυλίνδρους με την ισχύ να βρίσκεται στα 116 άλογα. Ο 1.500άρης κινητήρας βενζίνης με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων απόδοση 130 και 150 ίππους αλλά και δίλιτρα σύνολα που θα ξεπερνουν τους 200 ίππους είναι φυσικά μέσα στο πρόγραμμα.

Σημαντικό είναι το γεγονός ότι, και η Skoda φαίνεται ότι θα συνεχίσει να παρέχει κινητήρες ντίζελ, με την χωρητικότητά τους να φτάνει τα 1.600 και τα 2.000 κυβικά. με απόδοση από 115 μέχρι 190 άλογα. 

Σε ό,τι αφορά τώρα την «ηλεκτροδότηση» της γκάμας του οικογενειακού μοντέλου των Τσέχων φαίνεται ότι δε θα προχωρήσει. Κι αυτό διότι, όπως και οι άλλες εταιρείες του ομίλου, έτσι και η Skoda, θα έχουν μετά το 2020 ξεχωριστή γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων. Η βάση εδώ θα είναι η πλατφόρμα MEB, η οποία είναι ήδη έτοιμη. 

Αυτό βέβαια δεν εμποδίζει την Octavia να διατίθεται ως plug-in υβριδική, με κινητήρα βενζίνης, δυνατό ηλεκτρικό μοτέρ και φόρτιση από πρίζα. Η ισχύς θα είναι ανάμεσα σε 200 και 210 ίππους, ενώ η μπαταρία θα αρκεί για τα κλασικά, περίπου 50  χλμ., της κάθε ημέρας. Πιθανό είναι το ενδεχόμενο η Skoda να λανσάρει και κάποιες ήπια υβριδικές εκδόσεις που θα εξοπλίζονται με το 48 Volt σύστημα σε συνδυασμό με τον 1.500άρη κινητήρα βενζίνης.
 

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια

6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Tρακάρες με όχημα αγνώστων στοιχείων;

Οι «εχθροί» της εικόνας του αυτοκινήτου σου

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Η κίνηση στους δρόμους

Μονομαχία στην πίστα!

Nέο Volvo ΧC90 Armoured

Νέο Skoda Scala G-TEC

To ηλεκτρικό που φορτίζεται από τον ήλιο (+vid)

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Nissan Qashqai 1,3 λτ. 140 PS

Παρουσίαση: Νέο Kia XCeed

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

περισσότερα »