Ηλεκτρικές οι μάρκες της Stellantis στην Ευρώπη έως το 2030
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ηλεκτρικές οι μάρκες της Stellantis στην Ευρώπη έως το 2030

1.890 Επισκέψεις στο άρθρο (2/3/2022)

Ο Όμιλος Stellantis παρουσίασε το παγκόσμιο στρατηγικό του σχέδιο με την ονομασία «Dare Forward 2030» το οποίο προβλέπει πως στην Ευρώπη έως το 2030 όλες οι μάρκες της θα είναι αμιγώς ηλεκτρικές.

Αυτό είναι το σχέδιο «Dare Forward 2030»

Ιδιαιτέρως φιλόδοξο είναι το πλάνο που ανακοίνωσε η Stellantis και αναμένεται να υλοποιηθεί και να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας. Το νέο πλάνο ονομάζεται «Dare Forward 2030» και σε ότι φορά την Ευρώπη προβλέπει πως στο τέλος της διαδρομής, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2030 όσες μάρκες βρίσκονται υπό την σκέπη της και δραστηριοποιούνται στην «Γηραιά Ήπειρο» θα έχουν αμιγώς ηλεκτρικές γκάμες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

75 ηλεκτρικά παγκοσμίως έως το 2030

Απώτερος σκοπός της Stellantis είναι έως το 2038 να είναι ουδέτερη ως προς τον άνθρακα σε παγκόσμια κλίμακα. Για να φτάσει μέχρι εκεί υπολογίζει πως μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα έχει ξεπεράσει τα 5 εκατομμύρια ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, προσφέροντας περισσότερα από 75 ηλεκτρικά στις αγορές παγκοσμίως, ως μέρος από τα 100 μοντέλα που θα λανσάρει από το 2022 έως το 2030. Ο Όμιλος θέλει τα ηλεκτρικά να αντιπροσωπεύουν το 100% των πωλήσεων στην Ευρώπη και το 50% των πωλήσεων στις ΗΠΑ σε όλες τις μάρκες Stelantis. Η εταιρεία πρόσθεσε ότι στοχεύει επίσης σε μείωση των εκπομπών άνθρακα κατά 50% έως το 2030, πριν φτάσει στο μηδέν μέχρι το 2038. Από το σύνολο των 75 ηλεκτρικών που ανέφερε πως θα λανσάρει η Stellantis μέσω των εταιρειών της, περιλαμβάνονται περισσότερα από 25 ηλεκτρικά αυτοκίνητα και Pick-Up για την αγορά των ΗΠΑ, συν 26 νέα πλήρως ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα σε όλες τις κατηγορίες.      

Αύξηση μπαταριών και αναβάθμιση αυτόνομων συστημάτων

Ταυτόχρονα με τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα, έχει προβλεφθεί και αύξησης της παραγωγής χωρητικότητας μπαταριών στις 400 GWh, αύξηση κατά 140 GWh σε σχέση με τα προηγούμενα σχέδια. Παράλληλα θα επεκταθεί και η χρήση της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου από τα μεσαία φορτηγά στα μεγάλα αλλά και στα βαρέα. Σε ότι αφορά τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης η Stellantis θα προχωρήσει φέτος στην αναβάθμιση από το επίπεδο 2 στο επίπεδο 2+, το 2024 θα περάσει στο επίπεδο 3, ενώ τα κορυφαία επίπεδα 4 και 5 θα ακολουθήσουν αργότερα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
ford
test center