• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη μπαίνουν τα Honda Civic 1,0 Turbo VTEC - Ford Focus 1,0 EcoBoost και Peugeot 308 1,2 PureTech. Ποιο επικρατεί σε χώρους και ποιο σε εξοπλισμό; Eσείς ποιο προτιμάτε;

Civic VS Focus VS 308

Διαβάστηκε από 36632 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/8/2017

Tο ολοκαίνουργιο Honda Civic βρήκε επιτέλους τη δύναμη του turbo και στέκεται απέναντι από το Ford Focus και το Peugeot 308 στην προσπάθειά του να κερδίσει τους πιο... «ανήσυχους» αγοραστές της μικρομεσαίας κατηγορίας.

 
Το ολοκαίνουργιο, 10ης γενιάς, Honda Civic έρχεται με τον τσαμπουκά του νέου 1,0 Turbo VTEC κινητήρα 130 ίππων και της νέας πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων για να «κερδίσει» τους… ανήσυχους αγοραστές της μικρομεσαίας κατηγορίας. Ακριβώς απέναντί του θα βρει το 3ης γενιάς Ford Focus, που από την πρώτη κιόλας γενιά του λάνσαρε την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, ενώ το 2012 έγινε η πρώτη εφαρμογή του κινητήρα-θαύμα 1,0 EcoBoost, την επιτομή του downsizing. Στην παρέα βάλαμε και το Peugeot 308 με τον 1,2 PureTech τα 130 άλογα με σκοπό να σχηματίσουμε μια τριάδα για αγοραστές με… ανήσυχο πνεύμα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • ΑΛΕΞΗΣ

    Υποτιματε το Civic συγκρινοντας το με Focus και 308. Το Civic ειναι αψεγαδιαστο σε ολους τους τομεις και ο,τι καλυτερο υπαρχει αυτη τη στιγμη στη μεσαιομεγαλη κατηγορια μιας και ειναι μεγαλυτερο σε διαστασεις, γι' αυτο θα ηταν πιο σωστο να συγκριθει μονο με premium μαρκες.

      28
  • Αριστείδης

    Με κάλυψαν ο Αλέξης και ο Jimmys με τα λεγόμενα τους απλά να προσθέσω επειδή κάποιος φίλος έκανε μνεία για την κατανάλωση ότι το Civic 1,5 turbo έχει απο της χαμηλότερες καταναλώσεις σε σχέση με τα κυβικά και την ιπποδύναμη του και μετρημένο με τον νεο τρόπο υπολογισμού που είναι πολύ πιο κοντά στις πραγματικές συνθήκες και όχι τα νούμερα που δίνουν οι εταιρείες.....

      17
  • St

    @Kostas..η μικρή ονομαστική δυναμη στα μοτέρ της μάζντα, όπως τουλάχιστο ισχυρίζονται πολλοί μηχανικοί και δημοσιογραφοι αυτοκίνησης, επειδή εχουν μεγαλό λόγο συμπίεσης και αναπνεουν ελευθερα ουσιαστικά λειτουργουν σαν να βγάζουν πολλή περισσότερη δύναμη... οπότε τα 105 άλογα στα 1500 κυβικα είναι υπεραρκετα!! το αυτοτριτι μπορει να μας το επιβεβαιωση αυτό;

      15
  • Kostas

    Φιλε παναγιωτη, το 1.5 μπορει να σου κανει εντυπωση αλλα καιει λιγοτερο απο το 1000αρη. Το 1.5 ειναι οτι καλυτερο μπορεις να παρεις σε αυτη τη κατηγορια, δεν του λειπει τιποτα σαν μοντελο και οσοι λενε για τα looks ας πανε να το δουνε απο κοντα. Χανει πολυ στις φωτογραφιες!! Το εκανα προσφατα test drive, τρομερη ποιοτητα κυλισης, τραβαγε απο χαμηλα με καλες αποκρισεις στο γκαζι, καλη αποκριση απο το τιμονι με καλα υλικα στο εσωτερικο για την κατηγορια του και φυσικα το πιο πρακτικο με ΔΙΑΦΟΡΑ απο τα υπολοιπα. Γιαυτο και επελεξα να ειναι το επομενο μου αυτοκινητο σε μερικες βδομαδες απο τωρα.

      14
  • Kostas

    @Αριστειδης, οτι εχεις ακουσει απο δοκιμες και reviews στο ΥouTube αληθευουν. Ειναι αρκετα ησυχο στο δρομο και οι αναρτησεις με τους πολλαπλους συνδεσμους αποροφουν τους κραδασμους , βεβαια, με 2 10λεπτα test στη Λ.Αθηνων δεν μπορεις να βγαλεις και τα καλυτερα συμπερασματα για ενα αυτοκινητο που θα το οδηγεις επειτα στα Ελληνικα στενα και δρομους. Εγω παντως απο αυτο το κομματι εμεινα ευχαριστημενος! Αν εχεις κοντα σου αντιπροσωπεια να το οδηγησεις μην το αφηνεις.

      5
  • Kostas

    @ST, Η Μαzda δυσκολο πλεον να ξαναερθει Ελλαδα, και ειδικα τωρα ακομα πιο δυσκολο που βγαζει πολλα κυβικα στους κινητηρες της. Παραδειγμα το 3 που λες (που ειναι πολυ ωραιο οντως) βγαινει 1.5 με 100 αλογα και μετα πρεπει να πας σε διλιτρο για να παρεις 120-165 αλογα αναλογα την εκδοση. Τελειως ασυμφορο να πληρωνεις φορους πολυτελειας διλιτρου αυτοκινητου για 120 αλογα. Ακομα και το mazda 2 που ειναι αυτοκινητο πολης ξεκιναει απο τα 1.5κυβικα με 75 αλογα.

      1
  • St

    οντως μεχρι τα 20000 χιλιαρικα για μενα μονο το φοκους και το μαζντα 3 υπάρχουν.. Περιμένω ή να ερθει η Μαζντα στην Ελλάδα ή μεχρι τις αρχες του έτους να ερθει το νέο φοκους..

      1
  • geoval1

    Ford focus 1.5 150ps τετρακύλινδρο έκδοση businness 18500€.!!!Στα χρήματα αυτά με διαφορά το καλύτερο. Υπάρχει σοβαρός αγοραστής που θα δώσει 20000€ για τρικύλινδρα μοτέρ;

      1
  • Αριστείδης

    Φιλε Kostas έκανες την καλύτερη επιλογή και εύχομαι και για μένα σύντομα να βρεθώ στη δική σου θέση και να το παραγγείλω. Αλλά επειδή δεν θέλω να το κάνω test drive τώρα αλλά όταν θα είμαι έτοιμος για την αγορά πες μου σε παρακαλώ . Με προβληματίζουν λίγο τα 235/45/17 ελαστικά της έκδοσης Sport που θέλω να πάρω . Σε πολλά review που διάβασα ανέφεραν ότι γενικά το αμάξι είναι πολύ άνετο και ότι η ανάρτηση απορροφά εύκολα τις ανωμαλίες του δρόμου.Εσένα πως σου φάνηκε σε αυτόν τον τομέα αλλά και οσον αφορά το θόρυβο κύλισης των ελαστικών γιατί όσον αφορά αεροδυναμικούς θορύβους και θόρυβο της μηχανής είναι από τα πιο ήσυχα αυτοκίνητα της κατηγορίας κάτι το οποίο αναφέρεται συνέχεια σε διάφορα τεστ ντραιβ που υπάρχουν στο YouTube. Με το καλο να παραλάβεις εύχομαι και καλοτάξιδο.....

     
  • Tasos

    Πολύ ωραίο το civic πλην όμως η έκδοση elegance πολύ τσιμπημένη η τιμή για 1000 κυβικά ας περιμένουμε την diesel έκδοση γιατί και το 1000 κυβικά και πόσο μάλλον το 1500 πολύ φαγανά, ειδικά το 1500 αρι με τα 182 άλογα αντε να τα ταίσεις εκτός κι αν πηγαίνεις σούπερ μάρκετ -σπίτι με 30 χλμ