
Λανσάρισμα στην Ιαπωνία τον Σεπτέμβριο αυτού του έτους, το 2026 σε Ευρώπη και Αμερική.
Με υβριδικό σύνολο και στήσιμο από Civic, όμως θα χρησιμοποιεί το αυτόματο S+ Shift Mode αντί για CVT στην μετάδοση.
Με δυναμική κουπέ σχεδίαση, η Honda υποστηρίζει πως δεν θα θυσιάζει καθημερινή πρακτικότητα.
Χαρακτήρας sport coupe, φήμες μιλούν για μελλοντικές «σκληροπυρηνικές» εκδόσεις Type S και Type R.
autotriti team
Λανσάρισμα στην Ιαπωνία τον Σεπτέμβριο αυτού του έτους, το 2026 σε Ευρώπη και Αμερική
Το νέο Honda Prelude κάνει την επιστροφή του σχεδόν 25 χρόνια μετά την εξαφάνισή του από την παγκόσμια αγορά. Η αρχική παρουσίαση έγινε στο Tokyo Auto Salon το 2023 ως concept car, ακολουθούμενη από την πιο ολοκληρωμένη εκδοχή του στο φετινό Goodwood Festival of Speed. Η τελική μορφή προορίζεται να λανσαριστεί στην Ιαπωνία τον Σεπτέμβριο του 2025, με τις αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης να ακολουθούν το 2026. Η Honda δεν ξεκίνησε την ανάπτυξη του νέου μοντέλου με σκοπό την επιστροφή του Prelude, αλλά τελικά επέλεξε το ιστορικό όνομα για να στηρίξει την ιδέα ενός «ιδανικού σπορ αυτοκινήτου».
Με υβριδικό σύνολο και στήσιμο από Civic, όμως θα χρησιμοποιεί το αυτόματο S+ Shift Mode αντί για CVT στην μετάδοση
Το νέο Prelude βασίζεται σε υβριδική πλατφόρμα, δανειζόμενη τεχνολογία από το Civic Type R, όπως το διπλά εμπρός γόνατα και τα φρένα Brembo. Αναμένεται να συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό δίλιτρο κινητήρα με δύο ηλεκτροκινητήρες, σύνολο που προσφέρει ήδη 200 ίππους και 315 Nm ροπής στο Civic Hybrid. Ωστόσο, το Prelude αναμένεται να αποδίδει κάτι παραπάνω, λόγω της πιο σπορτίφ κατεύθυνσής του. Αν και απουσιάζει το μηχανικό κιβώτιο, υπάρχει το S+ Shift mode με paddles, ενώ η μετάδοση είναι εμπροσθοκίνητη – αλλά όχι με χρήση CVT – υποσχόμενο πιο συμμετοχική εμπειρία οδήγησης.
Με δυναμική κουπέ σχεδίαση, η Honda υποστηρίζει πως δεν θα θυσιάζει καθημερινή πρακτικότητα
Το εξωτερικό design αντλεί έμπνευση από τα ανεμόπτερα, σύμφωνα με τη Honda, και προορίζεται να καθορίσει την αισθητική των μελλοντικών ηλεκτροκίνητων μοντέλων της εταιρείας. Παρά την coupe σιλουέτα, το αυτοκίνητο θα διαθέτει πρακτικά στοιχεία όπως αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα, ικανοποιητικούς αποθηκευτικούς χώρους και πίσω πόρτα τύπου liftback. Το εσωτερικό διαθέτει διχρωμία στο εμπρός μέρος, αλλά τα πίσω καθίσματα έχουν πιο απλή, σκουρόχρωμη προσέγγιση, κάτι που ίσως υποδεικνύει κάποιες προσπάθειες εξοικονόμησης κόστους.
Χαρακτήρας sport coupe, φήμες μιλούν για μελλοντικές «σκληροπυρηνικές» εκδόσεις Type S και Type R
Η Honda ξεκαθαρίζει πως το νέο Prelude δεν προορίζεται για αγωνιστική χρήση. Δεν είναι ένα «track car», αλλά ένα παγκόσμιο sport coupe που συνδυάζει άνεση, οικονομία και οδηγική ευχαρίστηση. Αν και το σασί και η μετάδοση παραμένουν προσθιοκίνητα, υπάρχουν φήμες για μελλοντικές εκδόσεις Type S ή ακόμα και Type R, οι οποίες ενδεχομένως θα στοχεύουν σε πιο ενθουσιώδες κοινό – αν και όχι άμεσα, καθώς η βασική έκδοση δεν έχει ακόμη κυκλοφορήσει.