Στην βενζίνη, οι τιμές διαμορφώνονται από 42.576 στην εξοπλιστική έκδοση ST2.

Και οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται στις βασικές τους εκδόσεις με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Στο diesel με τον 2λιτρο EcoBlue των 190 ίππων, οι τιμές θα ξεκινούν από 36.025 και 40.840 ευρώ αντίστοιχα.

Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 1.620 λίτρα.

Iδού το Ford Focus ST Wagon

10.416 Επισκέψεις στο άρθρο (16/5/2019)

Πριν από λίγα λεπτά έκανε πρεμιέρα το Ford Focus ST Wagon. Γνωρίστε το και μάθετε τις τιμές με τις οποίες θα προσφέρεται στην ελληνική αγορά.

Το νέο Ford Focus ST στην hatchback έκδοση έχει αποκαλυφθεί εδώ και καιρό, ωστόσο μέχρι και σήμερα δεν είχε παρουσιαστεί η ST έκδοση επιδόσεων για το Focus με το wagon τύπο αμαξώματος.

Το μοντέλο, όπως είναι λογικό, δεν έχει καμία διαφορά στη εμφάνιση του σε σχέση με το hatchback, αν εξαιρεθεί φυσικά το πίσω μέρος που έχει επιμηκυνθεί χαρακτηριστικά για να προσφέρει χώρους «γηπέδου». Συγκεκριμένα, με τα πίσω καθίσματα στην θέση τους, ο χώρος αποσκευών μετράται στα 575 λίτρα ενώ, αν αυτά αναδιπλωθούν, το νούμερο εκτινάσσεται στα 1.620 λίτρα.
 
Τα μηχανικά σύνολα και οι τιμές με τις οποίες θα προσφέρεται το Ford Focus ST Wagon στην Ελλάδα έχουν ήδη αποκαλυφθεί από την εγχώρια αντιπροσωπεία. Στην βενζίνη, οι τιμές διαμορφώνονται από 42.576 στην εξοπλιστική έκδοση ST2 και από 45.391 ευρώ στην ST3 πάντα με τον 2,3 λίτρων EcoBoost των 280 ίππων. Στο diesel με τον 2λιτρο EcoBlue των 190 ίππων, οι τιμές θα ξεκινούν από 36.025 και 40.840 ευρώ αντίστοιχα.

Και οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται στις βασικές τους εκδόσεις με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο το οποίο εφοδιάζεται με σύστημα rev-matching που προσαρμόζει τις σ.α.λ. του μοτέρ στο κατέβασμα ταχύτητας, ενώ μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού θα είναι το αυτόματο κιβώτιο επτά ταχυτήτων.

Αξίζει να σημειωθεί πως για πρώτη φορά το Focus ST επωφελείται από ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (eLSD) που βελτιώνει την πρόσφυση και τη σταθερότητα. Αναλυτικότερα, οσον αφορά στο σύστημα eLSD, χρησιμοποιεί υδραυλικούς συμπλέκτες για να μειώσει τη ροπή στον τροχό με τη μικρότερη πρόσφυση έχοντας τη δυνατότητα να διανέμει έως και το 100% της διαθέσιμης ροπής σε εκείνον με την περισσότερη ώστε να αντισταθμιστεί το σπινάρισμα που μπορεί να μειώσει την επιτάχυνση στις στροφές. Επιπλέον το νέο μοντέλο διαθέτει τεχνολογία αντι-λαγκ που μειώνει την υστέρηση της απόκρισης του τούρμπο στα οδηγικά mode Sport και Track Drive, τα οποία με τη σειρά τους προσφέρονται για πρώτη φορά στις διαθέσιμες επιλογές.

Mercedes
test center